- 629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kardelen..
Acaba hangimiz daha çok acı çekiyor.ikı farklı acının kalp ağrısı aynı mıdır?
Braduel Akdeniz e ben sana dair kaynak bulamadıgımdan yakınmaya başladık..Anlayamaz oldum seni "hayattan neyi istediysem aldım" demiştin.Tanrının soysuz çocuğu olduğum için mi alınamadım bilmiyorum..
Düşündüm ahh bilinçaltım neler anlattı bir bilsen,ozyasam oykum amatörce kaldı,kendimi basit buldum,ıc organlarımın çürüdüğünü hissettim 6 ay yaşadığım bu kadının yanında..Kelımelerın kemikleri saklı yanımda,korkuyorum çıkarmaktan,sahıcı kelimelerin kemıklerıyle bir daha yapamam,biliyor musun senden 25 yıl önce böyle değildim,hatta 20 yıl önce ama cok kırdılar beni,cok kandırdılar,cok aldattılar.Ama şimdi sen varsın beni aldatma,kole yapma,caresız bırakma,bır bit gibi kırma,maskesız bir yüzüm olsun istiyorum seninle.Konusmuyorsun.Ancak konuşmayan bir golgeyle barısabılır insan..
Psıkıyatrıstler için sağlıklı insan meydandaki heykeldır.Ne desem kendimi suçlayan bir konuşma olacak.Allahın cezası kadın bir kelime konuşup susma..Her kelimenin bedelini ödüyorum burda.Konus.Ya bu beden dinamit gibi patlar yada dinamit bedeni uçurur.insan bu kadar değer verdiği bir yaratığı neden ortadan kaldırmak ister.O yaratık çok şey ogretıyordu,yalan,o yaratık acıdı,suclu gösterdi,yaktı..Bırgun beni de böyle mutlulukla yaksınlar tanrım..iskence odasına girerken yumruklarımı sıkıp,yuzumu iyice germiş,ıkınır gibi ’beni konusturamazlar,son güne kadar dayanırım ’ demiştim. Son gün zeynep i getirdiler..s..e..h..u..ğ..harfler,harfler..
Kurtulursam ilk işim hiçkimseyı sevmemek olacak dedim..Son gün hücreye getirdiler Zeynep i biliyor musun Kardelen!..iskence yapacaklar,soyacaklar.Hıc korkmadım,ovundum zeynep ile işte kaderımız birlikte kalkacağız altından..O gün orada kaybettım herşeyi..Zeynep ile aramızda dillere destan bir sessizlik oldu sonra..Suskunlugumuz yolculuğunu tamamladıktan sonra "martıları bir daha ne zaman görürüz " demişti.
Her ceset ışık saçar biliyor musun Kardelen!.. Kutup buzları gibi namuslu ve dürüst olmamızın sonucuydu o ışığı bana göstermeleri..Ve tam 17 yıl 3 ay 18 gün 12 saat sonra "ben senin yalanlarınla ve hilelerinle baş edemedim bu buna dert oldu.Ben de senin önünde diz çökmedim bu da sana dert olsun.Hadı eyvallah " diyen gök mavisi bir suçlama aldım..
Icerıden ilk cıktıgım zamanı hatırladım..Bırden dışarı çıkınca,dısarısı kaya gibi çarpıyor adamı.Gorunmeyen bir saldırı,govdemden beni geriye itiyor.O zaman korkmaya başlamıştım,ılk yaptığım şey tuvalete saklanıp hıçkırarak ağlamak olmuştu.Ve biliyor musun Kardelen o günden sonra ağlamak istesem de ağlayamıyorum,bilmem ki neden gözlerimden yaş gelmiyor..
Ve şu anda şurada şu evimizden tepesini kar kaplamış dağı izlerken sana olan aşkımı basit cümleler ile ifade edemedıgıme iğreniyorum..Denızlerın üstüne binlerce yağmur tanesi,denızlerın derınlıklerındekı balıkların aklına binlerce pırıltı düşsün diye dusuyordur kimbilir..Her yağmur tanesine seni koymak isterdim,denızın derininde milyarlarca balığın aklındaki pırıltının ad ol diye..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.