- 624 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
7 GÜN 7 Gece Şebinkale Şiir Etkinlikleri yoğun ilgi görüyor..Hikmet OKUYAR
Amasya Sevdası tanıtımları, Karadeniz Sevdası tanıtımları, Türkiye Sevdası tanıtımları coşkuyla sürdürülüyor..
*
19. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ÖDÜL TÖRENLERİNİN
19 MAYIS 2016 MUHTEŞEMLİĞİ; DUYARLILIKLA PAYLAŞILIYOR..
ŞEBİNKARAHİSAR ŞİİR AKŞAMLARI YAPILDI.. OKUYAR ŞİİR SOHBETLERİ DEVAM EDİYOR..
*
ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI KARMA SANAT SERGİSİ: ŞEBİNKARAHİSAR ATATÜRK EVİ VE MÜZESİ SERGİ SALONUNDA; ŞÜSİYAD BAŞKANI HİKMET OKUYAR, EMİRDAĞLI ŞAİR ŞİİR YORUMCUSU ULVİ YÜRÜR, AMASYAŞAT BAŞKANI MÜZEYYEN KESKİN ve KINIKLI ŞAİR ROMANCI VE SES SANATÇISI DURMUŞ YILMAZ TARAFINDAN 19 Mayıs 2016 günü saat: 15:00 de AÇILDI SERGİ 21 MAYIS 2016 AKŞAMINA KADAR AÇIK KALACAK....Sergide Şebinkarahisarlı güzel sanatlar öncüsü canların, Türkiye Sevdası Karadeniz Sevdası irtibatlı Şebingülü Dostlarının, Bakü Şeki, Kırcaali, Üsküp, Medine, Kerkük, Kırım ve Özbekistan’dan; Kıbrıs’tan Kazakistan’dan şiir resim fotoğraf örnekleri paylaşılacak..19 . Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışmasına gönderilen şiirlerden örnekler hayranlara armağan edilecek..Video sunumları yapılacak..
7 GÜN 7 GECE ŞEBİNKALE ŞİİR ETKİNLİKLERİ ANISINA ŞEBİNCEVİZİ TOHUMU KARADENİZ MISIRI VE ADAPAZARI KABAĞI TOHUMU İLE ŞEBİNGÜLÜ ÇOK MERAKLILARA ARMAĞAN EDİLDİ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.