...
CİN...
Çocukken, bir gün denizde dalgalara kapılıp gelmiş bir şişe buldum. İçinde bir mektup vardı. Merakla açtım tıpasını, çıkarttım mektubu, okudum. Aynen şunlar yazılıydı: “Ben Alaattin’in Sihirli Lambasındaki cinim. Alaattin izin vermediği için yanına gelemedim, kusura bakma. Onun için sana bu mektubu yolladım. Benden bulunacağın üç dileği bu mektubumun altına yazıp, şişenin içine koyarak tıpasını kapa ve tekrar denize at. Bana geri gelecektir. Dileklerini okur okumaz hemen yerine getireceğim. İmza Genie”
Denileni yapıp üç dileğimi yazdım mektubun altına. 1- Bir karavan, 2-Bir küçük yat/tekne, 3-Honda Goldwing 1800 GL Motosiklet… Şişeye koydum, attım.
Yaşım oldu 63…
Hala cinin sözünde durmasını bekliyorum.
YORUMLAR
Üstadım nasip bu ya siz yalancısına rast gelmişsiniz.
Bence bu saatten sonra ikinci bir şişenin umudunuda içinizde beslemeyin.İnanıyorum siz bu ömrü tüketirken nice isteklerinizi yerine getiridiniz varsın o cin üzülsün verdiği sözde durmadığına.
Kemnur
Ne sihir ne keramet ' Bence inanmak ' masum yanlarımızın bize bir oyunu mu bu :)
Sevgiler ..
Kemnur
Değerli hocam sizin cinden istediklerinizi, dünyadaki insanlar ülkelerini yöneten siyasetçiden isterler o siyasetçiler de olabildiğince insanların isteklerini hayallerini yerine getirmeye çalışırlar. Bizdeki kurnaz siyasetçiler de çalışmak yerine işi vatan millet edebiyatına bağlayıp yan gelip yatarlar doğal olarak ta bizlere de lambadan çıkacak cin den istemekten başka çare kalmıyor. İstemek derken motosikleti kast ediyorum.Politik mesajım nasıldı ama!’’ ))))
Saygı sevgilerimle.
Kemnur
beren yılmaz
devlet ' okullara kitapları ücretsiz dağıtıyor ama yanında eğitimi ücretlendirip veriyor o kitaplarda ki bilğiler yeterli gelmediğinden olsa gerek dershaneler hala faaliyet göstermekte . okul öncesi eğitim denildi çocuklar sübyan okullarına kaydeliliyorlar . yani nerden baksanız bakınız yönetiliyoruz ..
Serhat BİNGÖL
Kemnur
Ben de yıllarca milli piyango bileti aldım.
Para çıksın da dostlarımla yiyeyim diye.
Çıkmadı. Bende almayı bıraktım.
Sonra dileğimi değiştirdim;
"Bir edebiyat sitesi olsun Yazayım okuyayım.
Ora da KEMNUR mahlaslı bir dostum olsun"
istedim.
O da oldu.,
Başka da bir isteğim yok.
Küçümen öykü.Değişik bir tat, değişik bir tarz.
Sağ ol can Dost.
Kemnur
Sözünde durmayan Cin, masalcılara şikayer etmek lazım.
Kemal Abi, küçürek öykünü çok beğendim.
Tüm öğeler yerli yerinde. Bir ara denedim, oldukça zor geldi bana.
Yerinde olsam bu küçürek öyküye kitabımda yer ayırırdım.
"Satılık: bebek ayakkabıları, hiç giyilmemiş." Bu da Ernest Hemingway'den.
Sağlıcakla,
nitemtran tarafından 5/11/2016 8:05:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
:))) bence umudunuzu kaybetmeyin
ne zaman geleceği hiç belli olmaz
saygılar usta kaleme
Kemnur
Üstadım, pek çok şeye aklımızın ermediği, ama 'kendi içimiz'de bir yolculuğa çıkarsak, yani hayallerimize kavuşursak, bizim uçup gidecek umutsuzluluğumuz ve kötümserliğimizle birlikte insanların da aynı olumsuzluklardan kurtulacakları yanılsamasına gönülden sahip olduğumuz çocukluğumuzun ne kadar yaşamsal olduğunu ustaca bir canlandırmayla somutlamışsınız...
İşte bu tam bir şiir!...
Tebrikler, üstadım...
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Teknik bir sorun var gibi. Honda Goldwing 1974 yılında piyasaya çıkıyor. 1800 modeli ise 2001 de. Yazar bugün 63 yaşında. 2001 de 48, 1974 te 21 yaşındaydı. Her iki yaş grubu da Çocukken tanımının dışında. Tabii bu öykünün 2052 de yazıldığı iddia edilebilinir. O zaman sorun kalmaz.
İsteklerin hepsi de kişiyi alıp götüren, uzun yola çıkartan araçlar. O çocuk ne kadar da bulunduğu yerden kaçmak istiyormuş! Saygılarımla.