ADRESİM hep SEN!
Hayat işte! Ne seni bana yurt etti ne de beni sana yar etti. Hayat ne ettiyse seni beni Sanma ki; bu sevda bitti,bitmez bitemezsin sen! aldığım nefestesin gözlerimin içine dolan hüznün gecesinde gündüzündesin…
Uyanışlarımın umutla yüzüne çarpan ferahlığısın avuçlarımda.
Sevgi kelimesinin yüreğimde ki; tek anlamısın. Sanma ki; gün olur bu sevda biter sanma ki; yüreğime bir başka sevda değer,senden öncem yok benim senden sonraya da yine kendime seni sakladım sevgili…
Çok erken başladım diye hayata küsmem faydasız ,yönümü nereye çevirsem rotamdasın lakin; varışlarım zamansız…
Hayat işte! Ne senin alnına yazılabilirim bir kalemle nede senin alnına yazılanları silebilen bir silgi var elim de! Ama , yüreğim de kocaman bir sevda var!
Yıllar geçiyor sevgili geçip giderken yüzümde çizgiler bırakıyor derin derin üzülmüyorum çünkü, seni o çizgilerin derinliğinde saklıyorum…
Bir mektup olsam şimdi yolları ,yılları aşıp avuçlarına tutuşsam okumasan ama, yüreğinin üstünde öylece saklansam,ben mektup adresim hep sen! lakin; varışlarım zamansız …
AyNuR
YORUMLAR
Yıllar geçiyor sevgili geçip giderken yüzümde çizgiler bırakıyor derin derin üzülmüyorum çünkü, seni o çizgilerin derinliğinde saklıyorum…
YÜZÜMDEKİ HER ÇİZGİNİN ANLAMI SENSİN...DERİN VE KORUNAKLI GİZEMİNDE SENİ SAKLIYORUM ORADA...
Bir mektup olsam şimdi yolları ,yılları aşıp avuçlarına tutuşsam okumasan ama, yüreğinin üstünde öylece saklansam,ben mektup adresim hep sen! lakin; varışlarım zamansız …
SANA ZAMANSIZ MEKTUPLAR YOLLUYORUM...YILLARA YOLLARA İNAT...
Kutladım yazarı ve eserini.
Olgun Ekinci tarafından 8/12/2008 11:22:19 AM zamanında düzenlenmiştir.