- 791 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Zamanı Anlayabilmek
Militan ırkçılık devrini tamamladı.
Din eksenli siyasetin rasyonel temelden uzak olduğu kanıtlandı.
Dinci veya ırkçı siyaset başarısız ve hatta yıkıcı olacaktır artık.
Cahil toplumlarda seçmenin kandırılması bunun dışında kalıyor ve hayatın doğal akışı gereği böyle cahil toplumlarda din veya ırka dayalı siyasetin yaşaması onların gerilemesi ve sonuçta tükenişini hazırlıyor.
Irkçılık; milliyetçilik-ulusalcılık-nasyonality anlamı taşımaz.
Irkçılık; soyculuk, kaba deyişle kafatasçılık anlamına geliyor ve kendi soyunun iyiliği için başka soyları rakip-düşman-yenilmesi gereken yabancılar-ötekiler olarak görür.
Dincilik daha kötü. Kendi inanç grubunun dışındakileri kendine çevirmeye beceremezse yok etmeye şartlanıyor.
Oysa bir millet-ulus içinde yüzlerce soydan, onlarca inançtan insan bulunur.
MHP, o mankurttan acilen kurtulmalıdır.
MHP, militan türkçü ve sünni islamcı akımların yıkıcı olduğunu anlayarak rotasını Türkiye Cumhuriyeti limanına çizmelidir.
AKP, bir an önce kendini tasfiye etmeli, AKP’deki değerli insanlar daha sağlıklı ve gerçekçi odaklarda mevkilenmelidirler . Çünkü AKP çok kirli ve ideolojisi karanlıktır.
HDP, yapay bir oluşumdur. ihtiyaçların değil, kaosun eseridir.
CHP, örgüt zaafiyetinde ve ruh yoksunluğundadır. Körelmiş-köhnemiş -yobazlaşmış yönetimlerle-fanatiklerle geleceği yoktur. Mecburcu oylarla varlığını sürdürmektedir. Büyüklüğünü hazmedememektedir. Yurttaşın beklediği heyecanı bir türlü yakalayamamaktadır.
Seçmen; kendini yerinden hoplatacak, suratına bir şaplak atarak uyanmasını sağlayacak bir hareket beklemektedir. Meclis içinden hayır gelmediğinde bu uyarıcı dışarıdan gelmelidir.
Her durumda çağı yani günümüz gerçeklerini iyi algılamak, akıntıya kürek çekmemek gerekiyor. Yani ancak ve ancak günümüzdeki baş döndürücü değişimleri-gelişmeleri algılayan-anlayan-uyum sağlayanlar başarılı olacaktır. Bunun için yaşı kemale ermiş, dinginleşmiş, durgunlaşmışlar kenara çekilmeli eğitimli, dinamik biraz da gözü kara gençler devreye girmelidir.
Para gücünün; insan zaaflarını kullanarak küremizin genelinde seçmen oylarını satın almasına çözüm üretilmedikçe, çark insanlığın zararına işleyecektir ne yazık ki.
*büyükharman*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.