- 1060 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KISA SÜRDÜ GÖREVİN SAYIN BAŞBAKAN
Merhaba değerli okurlarım, konumuz tabiki gündem Türkiye yine kaosa sürükleniyor ve de yatırımcının da eli kolu bağlandı.
1 gün önceden 283 olan Dolar 300 .olmuş durumda artık kimse kimseye güvenemez oldu .
Sayın Davutoğlunun neden görevi sonlandırıldı ?
Uyuşmazlık neden meydana geldide bu kadar kısa sürdü . Hemde Akparti seçımlerde rekor oy alan Başbakan Ahmet Davutoğluyken neden bu kaos yaşandı ?
2014 yılının Ağustos ayında 62. Hükümetin Başbakanı oLdu daha 2 yılını bile dolduramadan 2 seçim gören Başbakan İstifa etmeden olağan üstü kongreye zorlandı .
Sayın Başbakanın sözlerinden kesitleri beraberce okuyalım
NEDEN BIRAKTI?
Başbakan Ahmet Davutoğlu, genel başkanlığı ve Başbakanlığı neden bıraktığını açıkladı.
Eskilerin bir sözü vardır. Yoldan çok yol arkadaşları... Ben yol arkadaşlarımın benimle olduğundan emin olmak isterim. Bu bağlamda son MKYK’da yaşananlar, parti usulleri bakımından benim için önemli olmasa da refik açıdan doğru olmadığına kanaat getirmediğim için, bütün dostlarımızla ve cumhurbaşkanıyla yaptığımız görüşmelerde refik değişmektense, genel başkan değişikliğindeki doğruluk bende hasıl oldu. MKYK ve diğer kurulların değişmesi parti içinde değişik yorumlara neden olacaktı. O yüzden kongrede aday olmayacağım..
"Nefsimi ayaklar altına alırım, bir faninin terk etmeyeceği düşünülen her makamı terk ederim ama bu ak kadroların üzülmesine izin vermem." demiştim. Bu bağlamda adım atacağım.
Sayın Davutoğlu biliniyorki istifaya Başkanlığı bırakılmaya zorlanmıştır kongrede adı geçenlerden biride Mit müsteşarı Hakan Fidandır .
Demekki mitteki boşluk bu yüzden ortaya çıkıyordu. Sayın Fidan kafasını bu günlere yormuşki Burnu dibinde Ankarada bombalar patlamış güvenlik zaafiyeti meydana gelmiş .
Allahım Ülkemizi Hayırlı bir yönetim nasip etsin .
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
Emirle gelen, emirle gider. Tek adam yönetimlerinin anlaşılması zor olmayan tutumlarıdır bunlar. Osmanlıda, 215 Sadrazam görev yapmıştır. Bunlardan 44 tanesi idam edilmiştir. 36 padişah düşünüldüğünde, neredeyse, her padişah 6 sadrazam harcamıştır. Bu futbol takımının başarısız olduğunda teknik direktörün harcanması olayına benzer.
Kaldı ki, Ahmet Davutoğlu suçsuz değildir. Özellikle, Suriye olayı ve Ülkemizin başına gelenler, onun eseridir. Ha bu olay sadece onun değil, batılı devletlerin Suriye üzerinden Katar doğalgazının Akdenize götürülme projesidir. Ortadoğu'da başımıza gelenlerin uygulama aşamasında Sayın Davudoğlu'nun eseridir.
Tek adam yönetimlerinin bir avantajı vardır. Eğer tek adam ülkesini düşünüyorsa, uygulama aşamaları çabuk geçilir ve ülke kalkınır. Ama, kendini ve yakın çevresindekileri düşünüyorsa, işte o zaman felaket başlar o ülke için. Tarih, bu örneklerle doludur. Yeter ki, okuyup doğru algılayarak yönümüzü iyi belirleyelim. Ama, bu gidişat hiç iyi değil bilesiniz. Eğer Türkiye ismi Işid, Nusra ile anılıyorsa. Ve özellikle G.doğu'da bir savaş hala devam ediyorsa(Ki, o örgüt bitmişti, Suriye savaşından önce) bu açıklanabilir bir durum hiç değildir. Kalın sağlıcakla..
MUHARREM değirmenci
MUHARREM değirmenci
MUHARREM değirmenci
emir büyük yerden gelince bırakır gider insanlar makamları...
sivil bir darbedir bunun adı
selam kardeşim.