- 1213 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
40 YAŞA VEDA
40 YAŞA VEDA
İstanbul sabahı hava kapalı ve yağmurlu,ben gibi sanki sessiz,sakin ama fırtınaya açık her an her şey olabilir.
Hayat nasılda garip her gün her saat ve her yaş bir veda aslında ama buna rağmen gözümüzü kapatıyoruz,körlüğü tercih ediyoruz.
İşimize geliyor,uzun yolları,dikenleri,acıları istemiyoruz,sanki biz istemezsek kim gelip yaşayacak bunları.
Sırf yalnız kalmayalım diye sahte ilişkiler ve dostluklar yaşıyoruz,bizi mutsuz eden şeyleri sineye çekiyoruz.
Ezbere yaşayıp ezbere nefes alıyoruz,işte o yüzden çok hasta oluyoruz.
40 yaş ne aldı ve ne kattı bana,
dahada bir hırslandım hayallerime verdiğim sözler için daha çok yorulmam gerektiğini düşündüm.
Biliyorum kalbim nerede duracak bilmiyorum işte ondan Nilüfere verdiğim sözler onlar için tam gaz dedim kendime.
Ailem için,yaşadığım dünya için hadi dedim kendime,yaşaman amaçlı olsun,gittiğinde bir iz kalsın,işte ondan hadi bir gayret.!
Duygusallık ,o dahada arttı,yağmurlar gibi ,hep artışta,merhamet hep artışta.
Yapacak bir şey yok bu konuda çünkü bu benim.!
Haksızlıklara karşı daha bir gözü kara oldum,kime ne hissediyorsam artık içeri atmıyorum.
Çünkü içeri çok sağlıklı değil ve dolup taşmış bir durumda,yıllarca elime ne geçtiyse atmışım,sadece atmışım,hep kendimi üzmüşüm.
Artık tamam herkes öğrensin atmıyorum direk söylüyorum ve tavır koyuyorum,herkesin yaptığı gibi tavır koyuyorum.
Helede saygısızlara bencillere tahammülüm sıfır,kimse kimseden üstün değil ve kaybedecek bir şeyimiz yok.
Bu arada içimdeki çocuk dahada özgürleşti,istediği kadar yaramazlık ve çılgınlık yapabiliyor.
Sakın çılgınlık kelimesi farklı şeyler düşündürmesin,yağmurda ıslanmak,sesli şarkı söylemek,daha cesur olmak.
Korkmamak ,hem ölüm varsa neden korkarız ki,hiçbir şey içimizde kalmamalı,yorulalım,terleyelim,dizlerimiz kanasın,gözlerimiz yaşarsın.
Ama dalgaları görüp yıkılmayalım ,bizim duruşumuz ne kadar güçlüyse işte biz o kadar varız.
A birde yorgunluklarım arttı,yaşlanmak böyle bir şey sanırım,bir anda kocaman bir enerji gelip daha sonra yorulmak.
Ama aşk var ya aşk Yaradandan ötürü yaratılmış olana aşk o dahada büyüyor.
Gönlüm aşkın gezdiği bir saray bir tek sevgilerim bitmiyor büyüyor.
Umarım bu aşk hepimize yansır.
Tüm savaşlar ve tüm düşmanlıklar son bulur.
İşte 40 böyle geçti ve gitti,getirdikleri de oldu götürdükleri de.
Hatice Nilüfer Dirilen