YORUMLAR
Sevgili Kemal zaten yaşanmamış bir hadise olmasa bu kadar sürükleyici olmazdı her ne kadar kaleminin gücü olsada.Benim otobüscülük hayatımda bunun gibi olayları yaşayanları bende temaşa etmiş ve tanık olmuşumdur.
Ne yazık ki pek ders alınmamış olduğunu söyleyebilirim,benimde bire bir yaşadığım benzer olay var yazılarımın bir bölümünde dile getireceğim.Takip edeceğinden eminim.
Emeğine sağlık diyor inşallah bir yerlere mesaj olarak iletildiğini umarak saygılar sunuyorum.
Kal sağlıcakla...
Kemnur
Tutku ve alkol biraraya gelince cenneti cehenneme çevirirmiş.Bu tema ne kadar filme ne kadar öyküye konu olmuştur kimbilir. Yine de kifayetsiz kalmışlar insanlara ders vermeye. Dersin ki, Şeytan tutkunun içine girer, eline kadeh alıp erkekleri ziyaret eder. O kadehi yuvarladın mı, geçmiş ola.
Yaşar gibi.
Sağlıcakla,
Kemnur
yüreğim ağzımda eyvah eyvah yazık olacak babaya diye düşünürken sürpriz final nedense bir ohh çekmeme sebep oldu.
acı bir son olsa da Yaşar'ın baba katili olmamasına çok sevindim...
ibretlik bir yaşam öyküsü idi aktardığınız
teşekkürler tebrikler....
Kemnur
Bir Anadolu klasiği ve anlatımın hoş tadında son bölümünü okumak nasip oldu.
kalemine sağlık üstadım,
Kemnur
Üstadım, psikolojik değişimleri öyle güzel tasvir etmişsiniz ki, kahramanlar, ait oldukları sosyolojilerin kültürünü canlandırıp, yansıtmışlar...
Lümpen kesimin değerlerden yoksunluğunu ya da değerlerin keyfiyetle dejenere edilişini simgeleyen Kara Vicdanlı tiplemesi, ne acıdır ki, bugünkü toplumumuzu profilini de somutluyor...
Hal böyle ise, içinde bulunduğumuz çalkantının, kalkışma provalarının, sağırlar diyaloğunun kaynağını da anlamakta zorlanmayacağız...
Yaşar gibilerden meydana gelen kesimler, daha kendileri değer üretme bilinci ve kapasitesi edinememişken, tüyü bitmemiş yetimlerin haklarının yenmesi pahasına meydana getirilen değerleri de ahlaksızca hedeflerine koyacaklardır elbette...
Evet, bugün en önemli sorunumuz budur, diyebiliriz işte...
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Sonuç hüsran olsa da sanırım bu tarz hayatların sonu, o veya bu nispette öyküde geçtiği gibi kadın içinde erkek içinde genelde acıyla sonlanıyor.
Değerli Abim Usta kaleminizle olayların içinde bulduk kendimizi, ders çıkarılması gereken harika bir öyküydü.
Kaleminize emeğinize sağlık
Saygı ve sevgilerimle.
Kemnur
Kemnur
Ne yalan söyleyeyim,
sevindim hikayenin finaline.
En azından, iyi niyetli baba kurtulmuş oldu bu salak oğlanın hışmından.
Gerçekten çok akıcı ve bağlayıcı bir hikaye.
Zevkle, ilgi ile okudum.
Konuşturmuşsun edebiyatçılığını yine üstadım.
Kemnur
Olacağı buydu !!!
Daha önceden de söylediğim gibi ben bu ortamları bilmem.
Yorumlara verdiğin cevaplardan ve bu seriden öğreniyoruz ki,
çok pis bir tezgah bu !
Paraya kurulan tuzakların en adicesi, en şerefsiz, en acımasızı bu...
Sevgili Dostum !
Bu seri var ya, okunması, okutulması ders alınması gereken bir seri.
Sağ ol. Var ol. Kalemine, yüreğine tecrübene sağlık.
Hoşça kal. yazarak kal...
Selamlarımla.