DÜNYA HALİ
Dünya hali diye bir şey var seni her zaman aynı modda tutmuyor.Parmağın yaralıysa iyleşiyor, yüzün yaralıysa iyleşiyor ama o yüzün tarafından bir rüzgar vurdu mu yaran depreşiyor, sızlıyor..Ama hep rüzgar olmaz , bazen güneşli bir hava yaralarının kabuklarını kurutur iyileşmeye yüztutturur, bazen yağmurlu olur azdırır..Kısacası neren yaralıysa o yanın acır.
Hani anne babalar; yavrularının yuvalarında bir sadece tek bir huzursuzluğa şahit oldu mu onları hep öyle sanırlar, O anne babanın canı ciğeridir ,koklamaya kıyamadığı kuzusudur bir kere şahit olmaya görsün herhangi bir tatsızlığına aklı hep orda onda kalır..derler ya tıpkı onun gibi ne çok sevenim varmış meğer herkesin aklı bende kalıyor bu sıralar...Canım ciğerim abimi hatırladıkca ona yazdığım, onu anlattığım bir kaç içi boş bomboş cümle ile kendimi harab ettiğimi ve sürekli böyle olduğu mu sanıyorlar ya şaşıyorum...
Mümkün mü?
Ben bir evlat kaybetmedim, evladını kaybedenlerin acısı daha büyük değil midir? Kardeşimi kaybettim bel kemiğimi kaybeder gibi ..Beynim ve kalbim çalışıyor kendi çapında şimdilik.Hayattayım çok şükür ...Ne çok sevenim var, ne çok beni düşünenim var diyor şükrediyorum...Sağolsunlar ,eksik olmasınlar..her birine ayrı ayrı minnettarım .Ama ferah olsunlar bir konuda emin olsunlar dünya hali işte merak etmesinler en az onlar kadar ben de dalıyorum bu hiç terketmeyeceği mi sandığım dünyaya ...her anım her dakikam hüzün değil ..yiyorum içiyorum , dişimin ağrısı çeneme vurmasa belki ağız dolusu güleceğim de kimbilir merak etmeyin...
Merak etmeyin beni ....Biliyorum beni seviyorsunuz beni düşünüyorsunuz çok teşekkür ederim. Emin olun bundan sonra sizi bu konuda yazdıklarıma ortak etmeyeceğim ...Kayıtlarımı başka yerde saklayacağım...Yaptığım bencillik için de özür dilerim...Ben üzülüyorsam dünya da üzülsün modundaymışım farkına vardım ..Farkında olmama sebep olanlardan Allah razı olsun binlerce kez...
Siz işinize bakın, gönlünüz ferah olsun, ben iyiyim iyiyim merak etmeyin beni . Ne olur ki yaşayana zaten.
Dünya hali bu merak etmeyin gayet iyiyim...! Yeter ki siz de iyi olun ...Selam , saygı ve hürmetlerimle...Hakkınızı helal edin.
Bindik dünya denen alâmete
Gidiyoz dört nala kıyamete
Herbiriniz ve herbirimiz için tek duam: Rabbim dünyada iken kıyameti kopanlardan eylemesin bizi...
Ülkü KARA
3/5/2016
Bursa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.