YORUMLAR
Toplumun herkesininde hemen her an binlerce oyun kuruluyor.Bir yığın oyun daha baştan bozuluyor ama, yaşamın tabiatından mıdır nedir, hemen yenileri kuruluyor. İnsanlar bu kurulan oyunlarda rollerini kuşanıyorlar hemen. Hayat denilen büyük kaotik oyun böyle devam ediyor.
Kimi oyunun kurucusu kimi kurbanı.
Devamı nerede? Anladım, torunlar. E, onlar için beklemeye değer.
Sağlıcakla,
Kemal yazdıklarını bire bir yaşamış şoför arkadaşlarım var,hikayesini anlattığın Yaşar'a otobüsü sattıracağını biliyorum ama sakın Yaşarımı sonunda pavyonun kapısına ayakçı yapma kapışırız bak.))))
Ama yapacaksan yazıhanelerin önünde çığırtkan yap nede olsa meslektaşım olur.
Benim daha sonra yazacağım anılarda böyle bir Antepli şoför Osman var Bükreş'te romen aşiftesine evlenme teklif etmişti.
Fakat benim yazacaklarımın kurguyla alakası olmayacak hepsi yaşadığım hayattan kesitler olacak,herkes kendinden bir şeyler bulabilir.
Selam ve duayla kal torunlara selam...
Kemnur
Kıymetli hocam diyalogları öyle etkili aktarmışsınız ki, okurken ister istemez aman yaşar aman gözüm dikkatli ol dedirtiyor insana. Aslında Yaşar'ı çok yadırgamamak gerekir kara vicdanlı öyle bir yaşanmışlık portresi koyuyor ki ortaya her insan etkilenebilir. İtiraf edeyim o tür eğlence hayatım (pavyon gibi ) hiç olmadı, daha doğrusu o ortamları hiç sevemedim ama işim olsaymış eminim kadının anlattığı hikayenin etkisinde kalır sırtımdaki atletime, altımda ki, neyse kaybeder yani son kuruşuma kadar sömürülürdüm.
Bu ortamlarda kim bilir nice kara vicdanlıların eline düşmüş veya düşmekte olan insanlar vardır.
Hayatın içinden çok etkileyici bir hikaye heyecanla takip edeceğiz.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Kemnur
O hayatı meslek edinmiş kadınlar demek ki böylesi şeytanlıklar planlayarak işlerini yürütüyormuş. Enteresan bir hayat olmalı onlarınki. Bence para kazanmak uğruna kadınların nasıl da hiç olduklarının ibret verici bir öyküsü, ama kendilerinin hiçliğine kandırdıkları erkekleri de sürüklemeleri daha ilginç. Kötü bir yaşam. Keşke hiç olmasa o tür şeyler...
Kemnur
Sevgili Dostum !
Bu kara vicdanlı var ya?
Tam da yazar olacak birisi.
"Elden gidiyorsun Yaşarım gidiyorsun!
Seni bu yazının yazarı da kurtaramayacak.
Haberin olsun"
Takipteyim Dostum.
Hem de merak ve zevkle..
Selamlarımla.