- 1935 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLüYoRuM SeNSiZLiKTeN
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yine yaklaştı hazan mevsimi bütün bir hüznüyle...
Taşımayaz oldu yüreğim hem hazanı,hem gönlümdeki hüzünleri,omuzlarım çöktü hüznümün ezici ağırlığından...
Kırık,eksik,hüzünlü şarkılar yankılanmaya başladı kalbimin köhne müzikhollerinden...
Garip ve sırlı bir ezgiyle çalan sihirli bir müziğin tesiriyle esir oldu ruhum,aşkın prangalar taktı,sessizleşti ruhum...
Bırakıp gitme beni sensiz bilirsin dayanamam sensizliğe ölüme,yersiz intiharlara yar ederim sensizlikten kendimi...
Şu an sensizliğimin gözyaşlarında çaresiz ve ümidi olmayan bir vaziyette direnmeye çalışıyorum acımasız dünyaya,hayalimde yaşattığım sen ile yarattığım o hayal dünyam ile ...
Bırakma beni yoksa yok olur,sonsuzluk içinde erir,biterim sensizliğin karanlık yollarında,aşkımızın o derin okyanusunda...
Hayalin gelir gözümün önüne bazı zamanları gelir de kapatır sensiz zaten göremeyen göz kapaklarımın önünü..
İşitmez olur sensizlikte kulaklarım,yankılanır sadece senin sesin,inletir mahur besteyi kulaklarımda...
Sen görürsün sonra birden ümidimin tükenmiş olduğu,ölüme en yakın olduğum o anda...
Bana yeniden yaşam sunan o güzelliğin ve aşkının büyüsüyle...
Fakat bir gün çekip gidersin aniden,hber bile vermeden,arkana bakmadan,sadece ama sadece kokun kalır sinmiş olarak ruhumun derinliklerinde...
Her tarafı sensziliğimin korkusu ve senin eşsiz kokun kaplar tüm o karanlık sokakLarı, bu yaLnız, terkedilmiş,şeytanların esiri olmuş kahpe şehrin tüm ama tüm sokaklarını...
Birgün anlamadığım bir şekilde bir musiki tınlamaya başlar sonra kulaklarımda,arkasından hayatımda hiç duymadığım güzel ama çok güzel bir koku gelir burnuma,dönerim etrafıma meğerse sen geçmişsin yanımdan ve senin güzelliğn sinmiş sensiz acı çeken bedenime...
Anlaman mümkün değil senin bunu,çünkü sen hiç sevmemişsin benim gibi delicesine ve gönülden ondandır ki bilemezsin sensizliğin ne kadar acı,yakıcı,ağır ve zor olduğunu hele ki sensiz zamanın geçmek bilmediğini,dakikaların saat,saatlerin ise gün olduğunu...,
Bil ki sevdiğinden gayrısı boş gelir insana aşığa herşey boştur;para,makam,güzel sözler ve sokaklar hepsi ama hepsi boştur gerçekten seven bir yüreğe...
Bir karanlık gibi,bir ağır sis gibi çöker bazen sensizlik ruhumun kuytu köşelerine,yalnızlık şarkıları yankılanır albimin hüzün saraylarında ve sensizlik ağır gelmeye başlar,sensizliğin en son dayanılmaz sınırlarında...
Belki bir çok şey vardır sana uzanan şu dünyada fakat ben uzanamıyorum sana kollarım güçten düşüyor,yüreğim dayanamıyor her girişimimde...
Keşke arasan diyorum içimden bir kez bile olsa arasan desen bana beni ne kadar sevmiş olduğunu ve yaptıklarının sadece br hata olduğunu...
İşitsem o anda sesinde bana olan hasretini...
Her zaman bekleyişinde olduğum o bir çift sözün hasretini...
"Seni seviyorum" cümlendeki tanımlanması mümkün olmayan saadet ve sihirli dünyanın yaratmış olduğu sonu olmayan hasretini...
Bilirsin önemlidr benim için;ağızdan çıan her sözün taşıdığı anlam,melodikası ve rengi....
Özler yüreğim hasretle şimdi başımı omuzuna koyuşlarımı, üşütüğün zamanlarda elimi sımsıkı tutuşunu...
Senin hasretinden ağlıyorum şimdi,sensizliğimin ızdıraplı hapishanesinde...
Bilirsin sen öldüğünde ben de ölürdüm,hani şarkımız vardı;destandan ;ben sende ben ölürsem ölürsün,sen ölürsen ben zaten ölürüm diye...
Şimdi gittiğin o karanlıklardan sana uzanmaya çalışıyor ruhum başaramıyor, yenik düşüyorum sensizliğime..
Herkese seni soruyorum;ağlayarak ve endişeyle bilmiyor fakat hiç kimse senin nerede olduğunu,ne yaptığını,kimlerle yaşadığını...
Eğer ki gönül olsalardılar bilirlerdi aslında senin ben oduğumu;sensiz geçen günlerimde seninle özdeşleyip daha dabiraz sen olduğumu anlarlardı aşk ehli olsalardı...
Çünkü ben kendimi sen olarak tanıtırım dünyaya,sen olarak yaşar ve sen olarak ölürüm yeri geldiğinde sınıf defterine imzamı sen olarak atarım çünkü o kadar sen olmuşum ki;senden ayrılamıyorum,sensiz yaşayamıyorum...
Müfettişler sorgulamamı yapabilmek,soruşturmalarımı sonuçlandırmak için seni değerlendirir ve seni yargılarlarçünkü bilirler ki sen bensin..
Senin için ders anlatmamı isterler benden,senin için ders ve yıllık planlarımı hazırlamamı isterler bilirler ki sen bensin...
Esir bırakırım bazı zamanlarda seni,çünkü rahat bırakmıyorsun beni yakıyorsun acımadan yüreğimi bilmiyorsun ki ben öylesine senim farkında olmadan kendi canını yakıyorsun aslında...
Seninle yaşarım ,kalbim seninle çarpar izahı zor ama seninle yaşıyorum,seninle nefes alıyorum acımasız hayatta mademki sen yoksun şimdi bende ölüyorum...
En azından bir güzel söz,bir talı şey söyle arkamdan,bir de fatiha oku hayrına...
SAYGILARIMLA
M.ZAHİD AY(11.8.2008)
YORUMLAR
Yüreğine sağlık .Yazmaya çalıştığım şiirlerimde ve yazı denirse tabi ,yazımda anlatmaya çalıştıklarımın tekmili toptan yazınızda ,anlatamadığım ,ifade de aciz kaldığım o güzelim duygularım sizin kaleminizde dile gelmiş.Yaşamadıkça ben sende kayboldum diyebilmek zordur.Hissetmedikçe,sen benim ,ben de senim demek kolay değildir.Özlemek ,hasret kalmak ,içinin acısı,baktığın heryer sanki onun görüntüsü olur.Bilinmez ama sen bilirsin ki,o senin yanından ve aklından hiç çıkmaz .Sen sevmesende ben seni sevmeye devam ederim,bunu diyebilir misiniz? Sdını duymak,resmine bakmak,iki satır yazısını okumak,bunlar dünyalara bedeldir.Başka bir şey istemezsiniz çünkü onun herşeyi sizdedir o olmasa da....Sesini duymak çok fazla gelir yer kaç şiddetinde sarsılır ölçemezsiniz.Bütün bu hissettikleriniz herkese boş gelir aldırmazsınız.ama bilirsiniz ki ,sizi yaşama bağlayan ona duyduğunuz sevgidir .Bu çok masum ,temiz ,insani duygularınız karşılığı olsa da olmasa da sen benimsin...sadece benim.Sen benimsin ya herşey herkesin olsun.Sen benimsin.(N.HATUN dan eşine olsun bu yazım.)