- 1245 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MEDENİYET VEDE BİRAZDA INSAF
MEDENİYET VEDE BİRAZDA INSAF
Merhaba değerli okurlarım;
Bugünkü konumuz medeniyet ve de insaf
***Medeniyetten , görgüden tarihini bilmeyenler den herşey beklenır.
Türkiye medeniyetini bilmeyen , tarihini bilmeyen kim olursa olsun cahildir. 40 yıl okusada cahildir.Siyasetçide olsa cahildir, medeniyetten haberi olmayan kişiliksizdir.
***Açalım biraz konumuzu , medeniyet nedir diyelim ?
Medeniyet uygarlık demektir, uygar insan ileri görüşlü vatan sever olur. Vatanını seven zatende halkınıda sever.
Uygarlık veya medeniyet, bir ülke veya toplumun, maddi ve manevi varlıklarının, düşünce, sanat, bilim, teknoloji ürünlerinin tamamını ifade eder. tarihini unutan medeniyetinide uygarlığıda unutandır.
***Tabiki birazda insaf varsa insanda,iman gücü varsa, o kişi kendine insanlara, topluma, hayırlı kişidir.
Medeniyetli olan bir kişi kendine Ailesine çevresine asla zarar da veremez.
insafı olmayan dan herşey beklenir.
İnsaf nedir bir bakalım ?
Acımaya, vicdana veya mantığa dayanan adalet demektir .Acıma hissi olmayanın mantığıda insanlığıda olmaz.
Allahım bizleri , evlatlarımızı insaflı kullardan eylesin .
Sağlıcakla kalın
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
***Tabiki birazda insaf varsa insanda,iman gücü varsa, o kişi kendine insanlara, topluma, hayırlı kişidir.
Tek kelimeyle güzel söz hocam olması gerekende bu. Malesef herşey ortada. Saymakla bitmez. güzeldi yazınız. Selam ve saygılarımla.