- 740 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi ve Güven İlişkisi ;
Bir kediyi köpeği kurdu kuşu çiçeği böceği bir bebeği çocuğu sevdiğinde önce ona güvenirmisin Yoksa sadece severmisin?
Bence Sevgide güven arayan herşeyden önce kendisini düşünen
karşısındakinden daha çok aslında sadece kendine değer veren
insandır..Çünki Sevgide güven aranmaz ..Ya seversin ya sevmezsin..Sevgide aslolan gerçek ;sorgulamadan irdelemeden , karşı taraftan hiçbirşey beklemeden basına ne geleceğini bile bilmeden Sevebilmektir..Gerisi menfaattır,çıkardır,Yalandır.!!
Kerem Aslıyı severken önce güvenmişmiydi :
Şirin Ferhatı,Tahir Zühreyi, Züleyha Yusufu ???
Yoksa sadece sevmişmiydi ..?
Elbette Dünya kötü insanlarla dolu çıkar menfaat ilişkileri baş göstermiş,,insanlar karşısındakine şüpheyle yaklaşır olmuş,buna sözüm yok..Ama şimdilerde yeni moda oldu bu güven olayı..
Önce güveneyim sonra seveyim..Varmı böyle birşey ?
Bir insana Güvenmek için zaman gerekir , birliktelik gerekir,yaşanmışlıklar gerekir..Ve sevgi , Ama gerçek sevgi hiçbir sınır şart tanımaz ..Eğer yüreğine bir ateş düşmüşse her ne olursa olsun seversin..Her haliyle seversin..Ama Sen Diğerini tercih ediyorsan eğer , baştan kaybetmişsin demektir.. Bu Hayvan pazarında mal almaya benzer..Sağını solunu elleyerek , iyi süt veriyormu diye bakarak,yani önce sana faydalımı diye test ederek
Güven duygusunu olgunlaştırmaya benzer..
Böyle bir sevgi çeşidinde insan ne kadar içten,ne kadar samimi,ne kadar gönülden olabilir,ki ?
Sevgi insana bahşedilen en güzel duygudur..Sevgide güven aranmaz ..Sevgide güven arayanlar Sadece kendini düşünen
insanlardır...
Naçizane benim fikrim böyle
Sürç-i Lisan ettik ise Aff ola
Kerem Korkut
YORUMLAR
Güzel irdelenmiş bir yazı . Lakin çok katılamadığımı söylemek isterim arkadaşım.
Sevgide çıkar kesinlikle aranmaz aranıyorsa onun adı başka bir şeydir zaten. Fakat güven üzerine inşa edilmeyen sevgiler sadece hüsrandır. Düşünün emek vereceksiniz, zaman ayıracaksınız, tüm duygularınızda içten ve dürüst olacaksınız ve sadece seveceksiniz. Ve bir gün bakacaksınız ki o değer verdiğiniz güvendiğiniz tüm kalbinizle sevdiğiniz insan sizin ona beslediğiniz hislerin hiç birisine değer vermemiş. Nasıl hissederdiniz . Kötü değil mi ? Güvensiz sevgi günü birlik yaşanan hevesten öteye gitmez . Yürğinize kaleminize sağlık dost kalem . Sevgilerimle . Bu da benim naçizane fikrimdi. :)
keremkorkut
Fikirlerinize saygi duyuyorum elbette .. Benim bahsettigim sevginin kendisidir..sevgi icerisinde baska bir duygu barindirmaz bana gore ..
Oyle olmasa ilk bakista aski nasil aciklayabiliriz ..
Bir cocuga duyulan sevgiyi , veya verdigim orneklerde oldugu gibi bir kuzuyu kusu cicegi kelebegi guvendigimiz icin sevmeyiz..Sadece ona sevgi duyariz ve severiz.. Aslinda isin ozu, Sevgide sartlandirma olmamali buda benim gorusum..Tekrar degerli yorumunuz icin tesekur ederim efendim..
Sevgi ve Saygilarimla..
keremkorkut
Fikirlerinize saygi duyuyorum elbette .. Benim bahsettigim sevginin kendisidir..sevgi icerisinde baska bir duygu barindirmaz bana gore ..
Oyle olmasa ilk bakista aski nasil aciklayabiliriz ..
Bir cocuga duyulan sevgiyi , veya verdigim orneklerde oldugu gibi bir kuzuyu kusu cicegi kelebegi guvendigimiz icin sevmeyiz..Sadece ona sevgi duyariz ve severiz.. Aslinda isin ozu, Sevgide sartlandirma olmamali buda benim gorusum..Tekrar degerli yorumunuz icin tesekur ederim efendim..
Sevgi ve Saygilarimla..