- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE
Anne çoğumuzun kullandığı ilk kelime, yaşama merhaba derken gördüğümüz ilk kişi, kokusunu aldığımız, güvendiğimiz, sığındığımız ve bizi koşulsuz koruyan ilk kişi. Anneler daima sevgi dolu gözlerle bakarlar biliyor musunuz..? En zor durumlarında bile değişmez bu.
Her canlı için annelik çok özeldir. Düşünmek ya da mantık ile ilgisi yok elbette, tamamen içgüdüsel hislerin yaşamsal gerekliliği, olağan üstü dizaynı. Hepimizin bir annesi var, eşlerimiz birer anne ve kızlarımız kendi yaşamlarını kurduklarında birer anne olacaklar.
Bazılarımızın kız, bazılarımızın erkek evlatları olacak ve onlar bize annelik ve babalık sevincini yaşatacaklar. Peki nasıl oluyor da kız evlatlarımız büyüyünce erkek evlatlarımızın karşısında daha az sosyal haklara sahip olabiliyor anlamış değilim.
Doğada aynı yaşam koşullarında yaşayan hangi canlı diğerinden üstün yaratılmıştır.
ya da nasıl oluyor da aynı anneden doğacak iki çocuktan biri her şeye hakimken, üstünken diğeri adi ve basit olabiliyor..
Erkeklere bir sorum var. Bu soruyu erkeklerin yanıtlamasını rica ediyorum ancak bana ya da başkasına değil kendilerine sorup, bu sorunun yanıtını kendilerine versinler ..
Bulunduğumuz coğrafyada basit düşünmekten aciz her türlü düşünce tarzınızı test edip kolaylıkla uygulamaya koyabildiğiniz kadınlar birer denek olmuş durumdalar ve bazı islam ülkelerinde dört kadının şahitliği bir erkeğin şahitliğine denk getiriliyor.
Söyler misiniz beyler… bu kadar aşağılanan, hor görülen ikinci sınıf bir canlıdan, sizin gibi tarifi benzeri olmayan üstün canlılar nasıl doğdu.?
Hadi doğdu diyelim. Büyüyene kadar ya da en azında belli bir yaşa kadar diyelim, o ikinci sınıf kadınlar sizi emzirmedi mi onların sütünü içmediniz mi.?
Deniz ÇELİK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.