- 663 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
College Fight
Kasığıma inen tekmeyle beraber yere serilmiştim bu sefer beni dövme işini fazla uzun tutmamış direk olarak kasığıma vurmuştu. Daha önceki dört kavgamızda dayak yesemde onun vücudunda da benden hatıralar bırakmayı ihmal etmemiştim kah gözünü morartmış kah giydiklerinin yırtılmasına sebep olmuştum. Tabiki dördüncü seferde dayanamayıp yerden aldığım taşla kafasını yarıp kaçmak en güzeliydi.
Onun kafasını yarmasam şu anda yerde kıvranıyor olmazdım belkide kim bilir.
Acı içinde yerde kıvranmaktan başka şey yapamıyordum. Arkadaşlarım kollarımdan tutup beni yerde sürüyerek duvar dibine götürdüler. Gözlerimden yaş gele gele fermuarımı acıp acıdan içine kaçmış penisimi dışarı çıkarmaya çalıştım.
Olum benim ki şu kadar santim cetvelle ölçtüm muhabbeti yaptığım şey küçüklükten beri sahip olmakla övünmem gerektiği öğretilen. Oğlum amcalara pipini göster muhabbetlerine konu olan et ve kan damarlarından oluşan doku bir ceset halinde dışarı çıkmak zorunda kalmıştı.
Hayatımda işerken hiç böyle acı çekmemiştim biyoloji derslerinde sidiğin asit özelliği taşıdığını öğrenmiş olsamda bu kadarı fazlaydı titreyerek acı içinde mesanemi boşaltıp fermuarımı zorlanarak geri çektim.
Ömer bir kolumda Serkan bir kolumda Murat önümde idi
Çeşme başına varıp yüzümü yıkadıktan sonra biraz daha kendime gelip köy içinden okula doğru yürümeye başladık.
Nasıl bir hikmetse okuduğum lise şehir merkezinde değilde şehre yedi kilometre uzakta ki bir köydeydi. Ve okuluna gidip gelmesi eğitim görmesi gereken ben kavga ve dövüş sektörüne adım atmayı başarmıştım ikinci senenin ilk üç ayında.
Ömer hepimizden daha olgun bir tavırla.
- Adam senden uzun kilolu kaslı ve dört yaş büyük bir nevi senin ağzına sıçıyor her seferinde.
Bu işten vazgeçsen hayır dövüpte ne yapacaksın sanki. Yok neymiş çocuk Meltemi ellemiş ulan senin Meltem dediğin kızı ellemeyen mi kaldı sanki Yalova da. Lan bide kız artık senle sevgili değil yüzüne bile bakmıyor neyin gururu bu. Sanırsın Napolyon adam Meltem senden önce 10 kişi ile çıktı sen 11 din şu an 16 da lise bitene kadar 100 ü tamamlayacak sende bu kız yüzünden dayak ye dur. Malın önde gideni bayrak sallayanısın. Ya kendine gel yada başına iş acacaksın bu halde
Ömere siktir git bakışıyla cevap vermiş olsamda söylediklerinde haklıydı.
Aslında olay Meltem mevzusundan çıkalı çok olmuş kişisel kine dönüşmüştü. Bir şekilde bunu başarmam gerekiyordu hayatımın geri kalan yıllarındaki özgüven gelişimim buna bağlıydı. Kavgacı bir öğrenci asla olmadım hatta bu nedenle ezilmeye çalışıldığımda oldu. Ancak kendimi ezdirmeyeceğimi damarıma basıldığında benimde köpek dişlerine sahip olduğumu herkesin görmesi gerekti. Zira bu kavga olayı nedeniyle dayak yemiş olsam dahi küçükte olsa bir popülarite kazanmıştım.
Serkan içimizdeki kavgacılığın dışa vurumuydu
- Olum sana diyorum dinlemiyorsun ki diyim bizim Gözdeye bu salağı görüşme yalanıyla derenin oraya çağırsın ben sen Murat Ömer Emir de gelir beşimiz bir güzel dalalım ağzını burnunu kıralım. Bak bakalım bidaha böyle şeyler oluyor mu. Ne olmuş bu köyün çoçuğuysa bende Safran yolu çocuğuyum kan alırız götünden adamın kan. Bir işi tek başına beceremiyorsan yardım alacaksın bu kadar basit. Biz arkadaş değilmiyiz. Bunun yok aga ben tek yapacağımı mı olur. Hiç birimiz onu tek dövmeyi beceremeyiz benim yemez yani. Senin yiyorda ne oluyor anca dayak ye amk.
Serkana sağol kanka ama bunu ben başaracağım bakışı ile baktım.
Okula yaklaşmıştık normalde öğlenleri okuldan çıkmamız yasaktı. Köydeki bakkal türü yerlerde tost döner gibi şeyler daha ucuz olduğu için köye gidiyorduk. Haliyle okul kantinini işleten kadın da okul yönetimi ile anlaşmış potansiyel müşterilerinin ve paranın kaçmasına engel olmaya çalışıyordu.
Murat içimizde ki en ergen ve hormonlarının kontrolünde olandı. O zamanın teknolojisi ile 12 gblık porno arşivine sahipti. En büyük hayali Naugty America da oyuncu olmaktı. Buna rağmen içimizdeki en zeki insandı bizim süründüğümüz matematik ve geometride 90 dan aşşağı not almazdı.
Bunu jenna jamesonın göğüsleri ve kalçaları arasındaki mesafeyi bilgisayar ekranından ölçüp trigonometrik denklem çıkarmaya çalışmasına bağlıyordu. Bu konu herhangi bir yorum yapmasını istemesemde
- Ama aga Meltemde güzel kız şimdi amerikada olsa sektöre atılırdı buralarda harcanıyor. Ve evet sen malsın etrafına bak gözü sende olan başkaları var Meltemde Meltem kafamızı ütülemeyi bırak artık
Okulun kapısında Nihat hoca bizi bekliyordu otuzunda kel fodul ve müdür yardımcısı olması onu hem sevmemizi hemde nefret etmemizi sağlayan unsurlardı.
Bu kacıncı oluyor diye söze girip okuldan çıkmayın köyde bişey olsa size biz kime hesap veririz burda siz bizim sorumluluğumuzdasınız. Burda bizim evladımızsınızla biten bir nasiat çekip. Bunun son uyarı olduğunu bidaha olursa bizi disipline vereceğini belirten tehtitle salıverdi.
Sınıfa girip sıraya oturana kadar yüzümdeki acılı ifadeyi gören arkadaşların bakışmalarına maruz kaldım.
Felsefe dersi olması ve acının etkisiyle uyumayı planlıyordum geri kalan zamanda.
Tüm dürtülmelere Murat Ve Emirin tacizlerine rağmen güzel bir okul uykusu çekmeyi başardım.
Ondan sonraki bir ay boyunca çocuğu bir daha görmedik en sonunda köydeki insanlardan öğrendik ki.
O gün beni döven çocuk Yalovada birini bıçaklamış ve içeri alınmıştı muhtemelen bu durum olmasa ben Serkanın planını uygulayacak ve çocuğu ergenliğin verdiği etki ile beş kişi dümdüz edip hayatımızın hatasını yapacaktık. Yırtmıştık bir nevi.
YORUMLAR
Ergenlik :)
Bu dönemde erkeklerin beyinleri tek bir şeye odaklanır genelde; kavga, ders, porno...... hepsine odaklanabilen zor.. :)
Çok hoş bir yazı, dersleri olan.!
Sİnkaf bu yazıda çok iyi durmuş bence çünkü o yaşlarda en çok kullanılan laflar arasında ne olabilir deseler sanırım bu yazıda geçen sinkaflı kelimeleri söylerdim.
Tebriklerimle
övünmek gibi olmasın da hiç kız kavgası etmişliğim yok. yani o arızalara benden başkası da yaklaşamazdı. çok uzun bir yazı ya da şiir gibi düşün, bakan kaçıp gidiyor.
bir de o kavgadan sonra orana yediğin tekmenin acısından daha beter bi şey varsa o da onu fermuara sıkıştırmaktır. bir mahalle kavgasından sonra arkadaşın birinin başına gelmişti. çok acı çekiyor gibiydi.
Tsukuyomi
ama iyi geliyor bazen
Bazı tesadüfler hayat kurtarır :) Bazen hiç bir şey yapmadan sorunlardan kılımızı kıpırdatmadan kurtuluruz. iki tarafında hayrına olmuş son :)
"köpek dişlerimin olduğunu" betimleme özgündü.
sanırım en sakin zararsız insan bile gerektiğinde köpek dişlerini çıkarabiliyor.
sevgimle...
College Fight ; turkcesini merak ettim? College Fight turkcesi olmayan, Turkiye
de bilinmeyen bir sey mi acaba? gercekten cok merak ettim...
Tsukuyomi
kısa bir mantıkla. lise kavgası demek
Sevgiden
Emekten
Uzaklaştırılarak
Şiddet yanlısı ego manyağı olanlar az değil
Ha bir de insanın kendini sevmesi güzeldir ama
Hiç kimse bulunmaz hint kumaşı değildir
Yalnız anlatım hoşta sinkaf bu kadar anlamlı yazıda hoş durmamış
Saygılar sunuyorum