- 953 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
İNSANLIĞI UNUTANLARA!
Hainlere ve bölücülere karşı sık sık şiirler yazıyordum.
Güney Doğu’nun mutlaka bu pisliklerden temizlenmesi gerektiğini vurguluyor,
gerekirse teröristlere ,onlara destek verenlere süpürme ve yok etme
harekatı uygulanması gerektiğini belirtiyordum.
İşte böyle bir zamanda Güney Doğulu bir genç;
---Ağabey!Bizi buralarda yalnız bırakmayın.Burada herkes hain değil.Vatanını,Milletini,
Dinini ve Bayrağını seven binlerce insan var.Sizler bizi bırakırsanız;Bizler buralarda bu hainlerin ellerinde kalırız.O zaman ne yaparız?
Diye mesaj göndermişti.
O günlerde yine çok şehit cenazesi geliyordu.Herkes gibi ben de çok üzgündüm.Kırgındım.Kızgındım.
Hem teröristlere, hem onları destekleyenlere, hem anne,baba ve kardeşlerine hem de hükümete.Gerekli tedbirleri almadıkları gibi bir de “Çözüm Süreci!” denilen safta işlerle vakit geçiriyorlardı.
Beni veya benim gibi düşünenleri bıraksalar bütün Güney Doğuyu öylece yok ederdik.
--- Ama ben insandım. Öğretmendim.Eğitimli bir insan olarak hayatımda bir karıncayı bile incitmeye kıyamazdım.
Lakin vatan hainleri öyle değildi.
Her tarafı yakıp yıkıyorlar,yüzlerce masum cana asker,sivil demeden kıyıyorlardı.
Şimdilerde aklım biraz daha insancıl olmaya başladı.
---Neden mi?
İşte sebebi;
Hakkari’de;Jirki Adıyaman Aşireti’nin açıklamaları tıpkı o gencin yazdıklarına benziyordu;
---“Bizler bütün hainlerle savaşıyoruz.Kürdüz ama Türküz!Her zaman devletimizin yanındayız.Devletimizle birlikteyiz.Bu vatan hepimizin.Sonuna kadar savunmaya devam edeceğiz.
Demek ki;O Genç sözlerinde samimiydi.Şimdi anlıyorum.Güney Doğu’da da vatanını,milletini,dinini ve bayrağını seven insanlar var. Ve onlar da bizim gibi düşünüyor.Vatan kaygısı yaşıyor.
Güney Doğu böyle yiğit insanların sayesinde dimdik ayakta ve hala devletine sadakatle bağlı.
Biz de güzel atasözleri vardır.Örnek almak lazım.
Ne der Atasözlerimiz;
“--- Yar uçtuğu zaman tozar.
---Dinsizin hakkından imansız gelir!”
Güney Doğu’da ve Türkiye’nin bazı mahallelerinde yar uçmuştur.Dinsizler azmıştır.Artık bunlarla dişe diş,göze göz savaşı yapılmalıdır.Böyle hainleri en kısa zamanda bütün devlet ve millet güçlerini kullanarak, yok etmek şarttır.Kimsenin gözünün yaşına bakılmamalıdır.
---Kurunun yanında yaşta yansa da ne yapılması gerekiyorsa, hemen yapılmalıdır.
Hainler çok.Masumları ayıklamak da o kadar kolay değil.Adam evlere bomba tuzaklıyor.Uzaktan yıkın gitsin.Varsın viran olsun.Askerimizden,polisimizden daha mı değerli bir ev.Hainler sokaklara barikatlar kuruyor.Uçurun gitsin hepsini.Hiç soramaya bile gerek yok.
---“Teslim ol!” çağrısı insana yapılır. Bunlar insan değil ki!...
Allah, devletimize,milletimize birlik ve beraberlik versin.Ordumuzu ve polisimizi korusun,başarıya ulaştırsın.
İnşallah,Türkiye bu karanlık günleri de atlatacak.O eski güzel günlere dönecek.
Düşman her zaman vardır.”Su uyur, düşman uyumaz!” diyen boşuna dememiş.
--- Yeter ki,suçlular cezalarını misliyle ödesinler.Gerekirse;Yedi sülalesi yok edilsin.Ortadan kaldırılsın.
İnsanlık, insanlara yapılır.
İnsan olmayanlara insanlık yapılmaz!
Kemal DOĞANAY
YORUMLAR
Teröre Kesin Çözüm
Ülkemiz hiçbir zaman bu kadar kritik durumla karşı karşıya kalmamıştır.
Malumumuz ülkemiz üzerinde hep oyunlar oynanmış.
Fakat bir yolu bulunarak bertaraf edilmiştir.
Şimdi ki durum öncekilerden çok farklıdır.
Ülkeyi bu duruma getirip, daha beterine götürmeğe çalışanlar.
Halkımızın en zayıf noktasını bulmuş, oradan vuruyorlar.
Halkımızın en zayıf noktası, acıma duygusudur.
Bu duruma ancak AKILLI PARA ile engel olabiliriz. Fakat insanlarımızın akıllı paradan haberi yoktur.
Onun için; ne yapıp, edip insanlara duyurmalıyız.
AKILLI PARA bir insanlık mucizesidir. Bunun faydalarını saymakla bitiremeyiz.
Burada bu açmazı; nasıl açabiliriz ?
Onu açıklayacağım!
1 - Akıllı parayla; Lafı onların, boğazına tıkmak mümkün.
(Samimiysen AKILLI PARAYI kullan, terörü bitir. Değilsen kes sesini )
2 - Tüm hesapları; hesapta olmayan bir şey altüst eder.
Akıllı para onların hesabında yoktur.
Karşı taraf böyle bir şeyle karşılaşınca neye uğradığını şaşıracak.
Mecburen, duygu sömürüsünü bırakıp, akıllı parayı çürütmeğe çalışmakla meşgul olacak.
3 – Böyle bir imkana rağmen; teröristin ayağını öpmeye devam edelim diyenleri, vatandaş nereye kadar kovalar.
Siz tahmin edin. Hele birde aldatıldığını hissetmişse !!!!…………..
TERÖR’E KESİN ÇÖZÜM AKILLI PARA
Terör militanları sınırlarımız içerisinde dolaştıkları zaman ihtiyaçlarını gidermek için,
ya ekmek alacak ya kahvehanede çay içecek ya bir lokantada yemek yiyecek ya da bir araca binecektir vs…..
Bunları yaptığında; bugün kullandığımız fiziki para (salak para) geçmediğinden
akıllı parayı mecburen kullanacak. Başka şansı yoktur.
Bu parayı kullandığında, emniyet güçleri eliyle koymuş gibi alacak.
Hal böyle olunca, militanların sınırlarımız içerisinde dolaşmaları mümkün değil.
-- Efendim falan terör örgütünün 50 falanın 100 falancanın da 500 militanı varmış…..
100 000 olsa ne yazar ülkemize girip, halka baskı yapamaz,
tehdit edemez, eylem yapamaz, haraç alamaz, halkı kışkırtıp korku salamaz.
En kısa zamanda kendiliğinden dağılırlar. Olay bu kadar basit!
Bu millet ne kavga bilirdi, nede anarşi..milletin bağrında yetişen sadece muhabbet,
merhamet, yardımlaşma hissi, dayanışma idi.. kimse kimsenin dinine, inancına, mezhebine bakmazdı..
yardım edilecek kim olursa olsun ona el uzatılırdı..
sonra piyasaya biz aydınız diyen bir guruh çıktı ve aydınlattığını iddia ettikleri adamları
sokağa döküp milletin bağrında yetişen sevgi tarlasını kan gölüne çevirdi..
halk ne sağı ne solu bilirdi.. halkın bildiği tek şey sevgi ve muhabbetti idi..
aahhh o VATAN sever görünen, o aydın geçinen faşist kafalar varya,
ideoloji peşine takılıp rant elde etmeye çalışan siyasiler yok mu..söylenecek çok şey var..
aslında suçun biri onlarda ise bini'de bizlerde var KARDEŞİM Malesef " kesin sesinizi, sizin aç gözlü ideolojileriniz yüzünden
1000 yıl kardeşce yaşamış millete fitne tohumları ektirmeyeceğiz " diyen bir ses olamadık.. neyse..
işin siyasi yönü bir yana...
Hocam maneviyatı yüksek ,milli duygularla yazılmış çok güzel bir yazı okumamıza vesile oldunuz.
Rabbim bu vatanın bağrına saplanılmaya çalışılan bu nefret ve kin tohumlarının varislerini
İnşallah yok edecektir O İMANLI HALKIMIZ VE ORDUMUZ EMNİYET GÜÇLERİMİZ ile
Duyarlı gönlünüze sağlık.
Hassasiyetinizden dolayı ayrıca teşekkür ederim.
Toprağım Allah'a emanet olun.Saygılarımla
batu_41 tarafından 4/16/2016 5:36:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazıma eleştiri ve fikirlerini yazan Değerli Arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.Bu yara hepimizin.En kısa zamanda kapanması lazım.Bu iş elbette Kürt-Türk Meselesi değil.Bu iş;Haçlı-Hilal Kavgasıdır ve oyun Türkiye üzerinden oynanmaya çalışılmaktadır.İnşallah el birliği ile bu kötü günleride atlatacağız.Selamlarımla Arkadaşlar.Sağolun.Var olun..
Değerli Kemal Doğanay hocam.
Yazınızı ilgi ile okudum. Hocam kurunun yanında yaşta yansın dersek çok yanlış yapmış oluruz. Çünkü PKK şerefsizlerinin istediği de tamda budur. Zaten güvenlik güçlerimizde bunun bilincinde olarak bu oyuna gelmeyip teröristle masum vatandaşı birbirine karıştırmadan itina ile hareket edip, bire bir teröristleri ortadan kaldırıyor.
Muhtemelen sizde haberlerde dinlemişsinizdir. Teröristlerin dağdaki başları, şehirdeki köpeklerine talimat vermiş. Size destek vermeyenlerin hepsini öldürün etrafı yakın yıkın demiş. Çünkü bölge halkından bekledikleri desteği alamadılar. Zaten bu yüzden müthiş moralleri bozuk. Yani bölge insanını devletine karşı ayaklandıramadılar. Dolayısıyla devletin de, kendisine aidiyet duygusuyla bağlı olan vatandaşına sahip çıkması gerekir. Zaten doğru olanı ve devlet olmanın gereği de budur. Kaldı ki devletimizde öyle yapıyor.
Değerli hocam eğri oturup doğru konuşmak gerekirse batı bölgelerinde güvenli şehirlerde yaşayan bizlerin devletimizin yanında olmasının matah bir tarafı yok. Öyle ya rahat evlerimizde güven içinde konuşa biliyoruz. Yani atış serbest. Önemli olan o bölgede teröristin her türlü tehdidinin ve silahlarının gölgesinde ölümün soğuk nefesini ensesinde hissettiği halde devletinden yana olabilmektir.
Bu nedenle sizin yazınız vasıtasıyla Kürdü ile Türkü ile o bölge insanlarını gönülden kutluyorum.
Şunu bir kez daha gördük ki, bu ülke insanını birbirinden ve bu ülkenin hiçbir bölgesini bu vatan topraklarından ayırmaya kimsenin gücü yetmez. Yeter ki, biz bir ve birlik olalım. Hasta ruhlu insanların kışkırtmalarına gelmeden. Aklımıza ve vicdanımıza sahip çıkalım gerisi çok kolaydır.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve selamlarımla.
Kıymetli K. Doğanay üstadım; öncelikle yazınız için sizi tebrik ediyorum.
Üstadım; çok eskiye gitmeden yakın tarihte olanları bir hatırlayalım.
Gezi olayları başlamış ve protestocular arasına karışan dhkp-c li teröristler İstanbul ve çoğu şehrimizi yakıyor yıkıyor talan ediyordu!!! Bu protestocular arasına karışan dhkp-c li Berkin Elvan ve Ethem Sarısülük öldü diye Türkiye ayağa kalkmıştı.
Ben şahsen Ankara da Ethem Sarısülükü az çok tanıyorum. Batıkent te cem evinden defnedildi leşi!!! Ailesi de kendiside Resmen devlet düşmanı idiler; öldüğüne üzüldüm mü hayır!!!
Oysa chp li belediye Batıkent te bir parka adını verdi. Okuduğum kadarı ile berkin ve ailesi de aynı örgütün maşaları idiler adamların 14 yaşında çocuğu öldü hala dhkp-cye köpeklik yapıyorlar.
Nasıl bir örgüt ki bu zavallıları çocuğunu kızlarını yaşlısını kullanabiliyor.
Oysa bu örgüt işlenebilecek en vahşi cinayetleri işledi; Serap isimli gencecik kız halk otobüsünde diri diri yandı, bir komiser katledilip köprüden atıldı, Diyarbakırda Yasin börü başı taşla ezildi, Fırat çakıroğlu üniversitede katledildi!!! Daha bunun gibi yüzlerce cinayetleri var şehit edilen onca askeri polisi öğretmeni büyük şehirlerde yaptıkları bombalı saldırılar sabancı süikasti vs vs bunları saymıyorum bile..
Hangisi bu iki ölen kansız vatan haini kadar ses getirdi??? Getiremez çünkü; bu iki haini destekleyen medya, aydınım diye geçinen kalitesiz kişiler, ailecek hdp oy verdik diyen medya maymunları kendini ılımlı pkk sever olarak tanımlayan yazar çizer takımı yok.
Askerimiz şuan görevini çok başarılı bir şekilde yapıyor lakin… Bizlerinde; en az askerimiz kadar gayret gösterip bu terör örgütü yandaşlarına, terörü el altından destekleyen basına, terörü açıktan destekleyen siyasilere. Terörle içli dışlı olan yakınımıza, komşumuza mesafe koymamız lazım. Defterde bile bu örgütleri dolaylı olarak destekleyen birkaç kişi var. Asla prim vermememiz gerekiyor bu kansızlara…
Saygılarımla üstadım
Ben Jirki Asireti mensubu birini taniyabildim, bu Asiret daha pkk kuruldugu günden beri PKK ile kan davalidir. Jirki'lerden daga çikan 2000'lere kadar hiç olmadi, devletten yardim almadan gönüllü pkk ile mücadele ettiler. Jirki Türkiye'nin en saglam Asiretidir.
Jirki Asireti saglam demek beni kürtsever yapmaz bunu da belirtmem gerek, benim kürt hakkindaki düsüncemi Allah'da bilir kulda bilir bunu da belirteyim.
Saygilarimla,
Ben doğuda büyüdüm babamın görevi sebebiyle; senede bir memlekete Muşun bir ilçesine giderdik...Kafkasyadan gelen dedelerimiz oraya yerleşmişler( Karapapağız oğuz soyundan ) ve 100 senedir içli dışlıyız o yöre insanıyla...Taki 1990 da başlayan bu husumete kadar ... Bir ay kalırdık memlekette ; o insanların yaşam şekillerine çok üzülürdüm arkadaşım ....Muşun yollarından geçerken ;topraktan yoğrulmuş bir dam(ev) görürdük ...çocukların üstü başı perişan ayaklarında lastik çoğu yalınayak ...Adına dedikleri bir töre vardı kadınlar ve çocuklar koyun sürüsü gibi ...Pkk yoktu o zamanlar sadece sağ sol vardı...Hiç unutmam o yılları ve bir anımı paylaşmakda isterim ...Sekiz yaşlarındayım belki daha küçük yine memleket yollarındayız otobüs arıza yapınca biz yolda kalmıştık...Gece oldu ; birden kapılar açıldı içeriye bir orta yaşlı bir kürt girdi; başı sarıklı, elinde bir bohça şoföre uzattı ; soför ona kürtçe bir şeyler dedi; başımı dikmiş izliyorum olanları...muavin şoförün elinden aldı bohçayı hepimize sundu içindekileri...Neydi biliyor musun sıcacık ekmek ve koyun peyniri ...Bir Türk olarak ,bu anımı hiç unutmam ...Bu olayı yaşadığımda ki sevinci unutamam...Açlığımız giderilmişti.....o peynirin lezzeti hala ağzımdadır...
Kürtler çok cömert insanlardır Türkler gibi...Ancak bilinçli olarak çok da fakirleştirilmiş bir halktır doğuda ve bu bilinçli yapılan bir eyleme hadi canım demek zalimliğin ta kendisidir ...lordlar ve avam kamarası gibi olmuş ülken... Ülke insanın parsellendirilmiş ...Avrupaya yakın olanlar kalkındırılmış Lordlar ülkesi gibi; madence zengin topraklarda fakirleştirilmiş daha sonrası halk ayaklandırılması için çöreklenmeye müsait ermenistan ve rusya hayali sosyalist bir diyar olmuş ...Ve hepimiz gafil avlanan Türk olma yolundayız gaflet bulutları altında gaflet içinde yaşamayı onur bilen bir halk ....
Doğuya, okul yapıldı yapılmasına da orada yetişenlere denildi ki standartları belli bir eğitimle hadi bakalım kazanabilirsen kazanda oku ...Göç etti o yöre insanı altın bildiği istanbula ..çok zeki olanlar başarabildi kıyıya varabilmeyi... üniversite hayat şartları gün geçtikçe zorlaştırıldı Türkiye genelinde ve toplumları kahve köşelerinde klasik flimleriyle patlama noktasına getirdiler...Derin güçlerin oyunuydu ve o boşluklarda o cahil halk inandırıldı Türklerin alay konususunuz diye...Sözde ve özde olan neydi ayır edemedik Bakın ezilen toplumlar sizin haklarınızı bizler koruyacağız diye nice senaryolar yazıldı ve çizildi.....Ayaklanmaları yönetenler içlerindeki Ermenilerdi biz bunu onlardan çok daha iyi şartlarda olmamıza rağmen göremedik...Bizler demokratız diye tutturduk...Neyin demokrasisiydi bu ...aklın olmadığı yerde körü körüne emperyalizmin ve sosyalizmin safsatalarına inandık durduk ...Bu topraklarda biz kardeş kardeş yaşamadık mı?...Kız alıp vermedik mi?...Gelinimiz Kürt değil mi veya damadımız ?! ...Nedir bu kardeş kavgası; kafa tasçılığımız ...Bu bir imansızlıktır....Milliyetçiyiz diye geçinenlerin ecnebi hayranlığına ne demeli ? ...Bir Fransız kadar Fransız bir ingiliz kadar ingiliz olmuşluğa işte bu beni kahrediyor..Ben müslümanı bırakacağım ; bir haçlıyı dost edineceğim öyle mi ?...Yok efendim! ; ülkemde kardeşi kardeşe kırdıran bir takım pırpırlı vesayetler devri bitti ve artık olmayacak ..:Gizli kriptolu şerefsizler bir daha var olamayacak cenabet partisi kıçını yırtsa da damatları yahudi olan şarlatanlar devri bitmiştir artık... şükür Allah'a şimdi Peygamber ocağı oldu ordumuz...Ve ülkem ayağa kalkacak ...Başta Derin devlet hayali içinde olan Fetö ve israil bağlantısı ingiliz yönetim vesayeti ülkemizden defolup gidecek...
Rabbim akıl sağlığımızı bize bağışlasın şu an bunları görmemiz gerekir ki bu gözyaşı dursun...ülkemde dönen oyunları göreceğiz arkadaşım ..Askerime ve polisime kalkan elleri hep birlikte kıracağız ve TSK ve Emniyet Güçlerimiz çok başarılı masumu ve katilki ayırdı birbirinden ...Bu çok büyük bir başarıdır Esad olmak kolay...Ama bu biz değiliz; olamayız...Biz şerefli bir milletiz . TSK ca açıklanan leş sayıları nice güneşleri doğuruyor ülkeme...Kahpe çocuğunun sünnetsiz ve avesta oluşu bir kısmınında haçlı oluşu batı dünyasının emelleri sergiliyor...Bu ülkede kürt sorunu yok bu ülkenin DHKP-C sorunu var; ki, bu da Dersim çocuklarının % 90 nın ermeni kökenli olmasındandır ve onlar Kürt değillerdir..Rabbim Ülke Askerime ve polisime sabırlar versin...Ülkemi saran asalanın parmakları birbir kırılacaktır ve içimizdeki o aydın geçinen fitili ateşleyen ortalık çocukları da temizlenecektir ;temizlenmelide derim...selam ve muhabbetle
Gül ESEN tarafından 4/15/2016 6:13:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat BİNGÖL
Sevgili Gül ESEN hanım.Öncelikle nefis yorumunuzu gönülden kutlarım. Belki zaman içerisinde ufak detaylar üzerinden fikir ayrılıklarımızın olacağı konular olabilir. Örneğin; şu an olduğu gibi….:) Kamuoyunda geçmişi sorgulamamak adına,pek bahsedilmez ama. Dersim halkının yerlisi öz ve öz Türk alevisidir. Hatta batıdaki Türkçülük ideasında bulunan insanlardan çok daha Türk’türler. Velev ki dersim halkının yerlisi zaman içerisinde Ermenilerin kültürel asimilasyonun uğrayıp doğal yollardan asi mile olup. Türklük idealarını kaybetmiş ermeni olmuş olsunlar. Dersimli veya alevi olmamama rağmen. Yine de yakın tarihimizde ki Siyonist yapıların içimize düşmanlık salmak için yaptıkları katliamı hak ettiklerini söyleyemeyiz. Kaldı ki dersim olaylarının iç yüzü er geç ortaya çıkacaktır.
Ancak şunu da söylemek isterim ki, bu sayfalarda haksızlığı savunmayı ve resmi öğretinin ezberlettiklerini papağan gibi tekrar etmeyi marifet sanan insanların yanında. Sizin gibi nitelikli, donanımlı ve adaletli bir hanımefendi ile aynı sosyal etkinliğin içerisinde olmak benim için çok önemli bir ayrıcalık ve çok büyük bir keyiftir.
En içten sevgi ve saygılarımla.
Gül ESEN
Sevgili Hocam.
O bahsettiğin aşiretin ve bahsettiğin gencin dedikleri çok doğrudur. Bu gün kansız şerefsizlerin mecliste olmalarının en önemli sebeb maalesef o gencin dediği gibi devletin o bölgeleri çok boş bırakmış olması, dolayısıyla da devletin bıraktığı boşluğu terör örgütünün doldurmasıdır.Yahu düşünebiliyor musun 1982-1989 yılları arasında görev yaptığım o topraklarda bir milli maç olduğunda sokaklar ''Türkiye, Türkiye'' Naralarıyla inlerdi. Şimdi Türk askerine taş atıyorlar, roket atıyorlar. Aynı insanlar bunlar. Ama sen devlet olarak varlığını hissettirmezsen birileri gelir kendi varlıklarını hissettirir. O bölgelerde halk iki arada bir derede kalmıştır. Öncelikle bunun telafi edilmesi, devletin devlet olduğunu hissettirmesi gerekir.
Selam ve sevgilerimle.