YÜREĞİM KERKÜK AĞLAR !..
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Kerkük; atalar yurdunun terk edilmişliğinde ve vurdumduymazlıklarda hala ciddiyetsizliğini sürdüren Türk’ün gücü devletimizin gözlerinin önünde dünlerde Saddam’ın katilleri tarafından "’sırf Türk oldukları için’’ tavuk gibi boğazlanıp yok edilirken; ’’biz Irak’ın içişlerine karışamayız’’ diyebilen devletimin makamlarını işgal etmiş bedbahtların kasıtlı tepki vermemelerine karşılık daha da azan katillerin Türk yurdu KERKÜK’te kan kusturmuştu amerikanın maşası SADDAM!
Bir avuç vatansever gönüldaşlarımızdan başka kimseden bir TIK çıkmamıştı. Protestolara karşı bile tedbir (! alan zamanın devlet yönetimi, oluk oluk Türk’ün kanının akıtılmasına tarafsız kalmış (! ve yüreklerimiz yana yana ve çaresizlikten dolayı bakıp gelmiştik bu katliamlara...
Türk milleti; kendi öz yurdunda garip ve parya iken; nasıl yetişebilsin katledilen gardaşlarının imdadına !.. 1944 lerde değil miydi vatanın çilekeş evlatlarına karşı haçlı ruhunu kabus gibi çöktürenler ? Onlar değil miydi bir avuç delikanlıya hayatı zindan eden ?.. Tabutluklarda ölüme gönderen hain bir zihniyetin zaman sonra aynı iblisliklerini sergilediklerini görmedik mi?!
Yani; 12 eylül darbesinde yine ayak oyunları ile devlete ve millete hizmetkarlığı şeref bilmiş Yavuz’un neslini zindanlara koyup, evlerini-barklarını tarumar etmemişler miydiler!.. Koskoca bir çınarı mahkum edip hücrelerde soldurmamışlar mıydı?!.
Neden?! Düşündünüz mü ?.. Düşünmeye zamanınız hiç olmadı ki!..
Türklüğe, devletine ve milletine sahip çıktığı, belaların karşısına kendini ve yiğit Kürşad’ları siper ettiği için...
Ahh Türk !
Sen ne garipsin, ne çok öksüzsün! Kimsen yok yurdunda sana arka çıkacak !..
Hala bu kimsesizliğini anlayamadın ve Anadolu topraklarında seni katletmeye yıl sayıyorlar. Unutma! Her oyun ve hesap senin üzerine yapılıyor!
Kerküklü gardaşlarımdan bugün haber geldi bana... Hergün; sinsi, kahpece ve alçakça katlediklerini duyuyor musun? Adım adım Kerkük’ün Türk’ün elinden çıktığına şahit oluyor musun? Nerden haberin olacak ki ? Sen uykulara yatmışsın, narkozdan kurtulamadın ki; hala sana karşı işlenen cinayetleri görebileceksin, işitebileceksin!!! Ruhunu öldürmüşler !.. imdat bekleyen Kerküklü, Doğu Türkistanlı soydaşlarının acılarını, ızdıraplarını nasıl hissedebileceksin?! Gavurların dümen suyunda gitmen devam ettikçe, sıra sanada gelecek ve öleceksin !.. Bu iblisler ülkeni tamamen istila ettiklerinde sakın ha deme " Beni bir ingiliz, bir amerikalı yönetsin, ben dinimi onların yönetiminde daha iyi yaşarım’’ diye!
Yalan!
Aldanma sen onların kuzu postu ile karşına çıktıklarına... Çok değil; üçyüz yıllık tarihine bir bak zalim gavurların neler yaptıklarına... Kadınlarımızın nasıl ırzına geçtiklerini, gebe kadınlarımızı hunharca doğradıklarını bir gezin tarihinde ve daha neleri göreceksin!..
Hala oyundasın, oynaştasın! Kalk ayağa ey TÜRK!
Ne olur yarınlarımız geç olmasın! Bugünden daha fazla, bin mislisi kanlarımız sebil olacak bu topraklarda... Davran, birleş, ihanete karşı cephe ol! Koş haydi, saflarımızı sıklaştıralım KÜRŞAD YÜREKLİM, ASENA BAKIŞALIM!
KÜRŞAD’IN NARASI İLE İNDİK TANRIDAĞINDAN!..
Zafer Direniş
(yaslı Türk)
YORUMLAR
Helal sana sevgili arkadaşım. Sana helal de, helalliği yuhlar altında saflarda timsah gözyaşları ile verenlere O verdikleri helalliğin sahipleri! verecekler mi acaba?
Hani idam cezası için "Devletin affından önce, mâdur ailenin affı gerekir" i ulemadan ve dış güçlerden aldıkları emirle yerine getirerek, kanlı katillerin idamını geçiştirenlerden de şehit ailelerinin affı gerekecek sonlarında sanıyorum.
Saygılarımla.
Ne olur yarınlarımız geç olmasın! Bugünden daha fazla, bin mislisi kanlarımız sebil olacak bu topraklarda... Davran, birleş, ihanete karşı cephe ol! Koş haydi, saflarımızı sıklaştıralım KÜRŞAD YÜREKLİM, ASENA BAKIŞALIM!
Öncelikle tebrikler,günün yazısı olamağa hakkıyla müsemma bir çalışma,
Bu konuyu gündeme taşıdığınız için en kalbi sevgi ve saygılarımı sunarım.başarılar temenni ederim.
Sevgili Direniş,
Yazı hakkını fazlasıyla hak etmiş...Okudukça içim sızladı...Ve o bölgedeki unutulan, terk edilen, görmezlikten geldiğimiz "canlarımızı" diyeceğim, düşündükçe, yüreğim ve tüm benliğimle tarihsel sızıya seyirci olduğumuz için utanıyorum. O kadar azınlıkta kaldık ki:((( Yazık...Yazık...Yazık!..Biz böyle mi olacaktık?
Tebrik ederim, paylaşımınız için...Teşekkürler...
Saygılarımla>>>>90 yaşına gelmiş dost:)))
emine pisiren tarafından 8/15/2008 10:56:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Titre, kendine gel. Türk Yurtlarında olduğu gibi Türkiye'de de Türklük şuuru unutturulmaya çalışılıyor. Sürekli medya ABD'nin ne kadar kuvvetli olduğunu söylüyor. İyi de ABD dediğin dünki velet. Kitle imha sılahının felan canı cehenneme. Binlerce yıllık geçmişi olan bize, herhangibir başka kültürün içinde erimektense, savaşmak yakışır. ABD'nin safında olanlar, Türk ne zaman kendi özünden bahsetse kaşlarını çatanlar neye hizmet ettiklerinin farkına varsın. Kürşad İhtilali, Talas Savaşı, Kurtuluş Savaşı... Bir savaş daha gerekirse kaçmayız...
Başak bir sitede üyelerden biri forum açmıştı...
Konu :
Hergün gazete,dergi, televizyon ve internette Türkiyeyi bölen bin tane harita yayınlanıyor. Her aklına esen bir harita çziyor kendince.
Her ülkenin haritasında ülkemziden toprak parçaları bulunuyor.
Bizler ise uluslararası haklarımızdan bile haberdar değiliz. Mısak-ı milli yer alan ve hala üzerinde haklarımızın saklı olduğu Kerkük konusunda tepki geliştirelim. Kulakları alıştıralım hayallerimize. mesela en basidi 82 numaralı tişörtler giyelim.
var mı başka önerisi olan?
Foruma cevabım ise :
Soruya soru ile yanıt versem ...
Sizce, Misakı Milli sınırları içinde yer alan Kerkükteki haklarımızı alabilecek .... almaktan vazgeçtim ! Bunu dile getirebilecek bir Lider var mı şu an Türkiye de ?
SAYGILAR
Sizce var mı ?
Yüreğine sağlık değerli dost... Dertlendirdin bizi... Keşke Her şeyini kaybedip çaresiz kalmadan; uyutulmuş Türk milleti de dertlenmeyi becerebilse de kendisini uyutan hainleri farkedebilse... Türk olduğunu, bu yüzden de bütün insanlığa borçlu olduğunu hatırlayabilse... Bunun için de öncelikle kendi milletine sahip çıkıp güçlü olmak gerektiğini anlayabilse... Ve Kerkük'ün ne anlama geldiğini bilebilse... Tabi bütün bunları milletten bekliyoruz... Milletin önünde görünen gafillerden ve beyni satılmışlardan sadece hayal kırıklığı bulacağımızı biliyoruz... Neyse dursam iyi olacak...
Duyarlı yazınızı yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
ellerine sorgulayan yüreğine sağlık ben de isyanımı şiirimle katılarak destekliyorum.
HERZAMAN Kİ AŞAĞILIK
ŞEREFSİZLİĞİ
YAPARKEN
BAŞ TERÖRİST
DÜNYA ÇAĞ ATLARKEN
S E Y R İ A L E M D E
DİNİ
SİYASETE ALET EDENLER
KILIK KIYAFETLE
UĞRAŞACAĞINA
HİÇ Mİ UTANMIYOR
KOMŞU DİNDAŞLARI
AŞAĞILANIRKEN
TERÖRİST BAŞINI
YALAKALIKLA
ALKIŞLLAMAYA???
Destanlar yazabiilecekken Kerkük adına ağıtlar yakıyoruz
yaslı yüreklerimizde... Gün olur devran döner be Yiğit yürekli dost...Direnmek lazım değil mi????
Kaderimiz bu demekle bu işin çözülmeyeceğini elbet anlarlar günün birinde... Çok geç olmadan...
Bazı şeylerin bilincinde olan ve bunları cesurca yazabilen konuşabilen sizin gibi Bozkurt yürekliler lazım bu millete.
İfade özgürlüğü kisvesi aaltında dinine milliyetine sövenler lazım değil...
Saygılar sevgiler
Kutlu/yorum.
Musul (Kerkük)/Diyarbekir istirdatı..
Birini veren öbürünü verir. Alan öbürünü alır.
Aşiret reisi maho agalar, çok güveniyorlar, emperyal ayı/dayılarına!..
Türkiye'de akp, bunlar tam filim!..
Ohh, suyundan da koy diyen dejenere Sezen'i ve şarkısını anımsadım şimdi !..
Bakalım Atatürk'ün askeri Başbuğ Paşa ne diyecek?
Esenlik..
Göktürkmen tarafından 8/10/2008 12:17:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Direniş,
Okunası cümlelerle gerçekleri sermişsin gözlerimizin önüne,yürek yarası kanadıkca kanamakda.İnşallah biter bu zülümler , dökülmez başka kanlar.Hala kuvayi milliye ruhu taşıyan vatanımın evlatları kükreyecek bir gün tüm dünyayı inletecek sesleri.Derin uykulardan uyanalım,sonra çok geç olacak.Uyan milletim uyan.
Yüreğine sağlık yazılarının devamını diliyorum.
Varolasın yazan kalemin hiç susmasın.
Sevgilerimin en derini ile
Bahar