- 764 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLER VEDE GERÇEKLER
***Değerli okurlarım bu günkü yazım , örnekler vererek yapılan konuşmalar olacak ;
*Sayın Cumhurbaşkanı dünkü Hastane açılışında bir konuşma yaptı :
**Asrın hayali gerçekleşiyor diyordu,buyurun konuşmasına beraberce bakalım.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Ümraniye’de hastane açılışında yaptığı konuşmada, şehir hastaneleri hayalinin gerçekleştiğini söyledi. Erdoğan, "Gecikmeli de olsa şehir hastanelerini yapıyoruz. 18 farklı şehirde 23 katrilyon TL yatırım maliyeti olan şehir hastanelerimizin inşası süratle devam ediyor. Bu hastanelere girdiğinizde yok yok. Girecek, bütün her şey orada yapılıp çıkacaksınız. Bundan sonra adres Amerika değil, her şehrin merkezinde bir şehir hastanesi olacak." dedi.
***Birde gerçeklere dönelim. Kendi düşüncem benim tabi ki herkes
katılacak da değil.Eskiden belki de hastane bu kadar da yoktu , evet te
Tabi ki bu kadarda hasta yoktu. Bu kadar da Şehit yoktu, yaralı yoktu .Şehit anneleri fenalaşıp ta hastaneye koşmuyordu . Bu kadar pahalılık ta yoktu .
***İnsanlar da borçlu değildi ki. Bankalara ,Devlete hasta olup ta hastaneye gitselerdi.
Doğal ürünlerle besleniyorduk.Hastaneye de gerek yoktu.
****Değerli okurlarım
Hastaneler hastalarla,morglar cesetlerle dolu bir Ülke haline geldik.
Hastane tabi ki yetmez devam ediniz Sayın Cumhur başkanım. Her canlıya 1tane Hastane yapınız, ancak yeter .
Allahım, bizlere sağlıklı, sadakatli insanlar ve de yaşam versin.
Kalın sağlıcakla, Allah’a emanet olunuz …
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
Niye cumhur başkanını karıştırıyorsun ki sen hikaye (öykü)yazmak için yazmalıydın ama görüyorum ki
😕😕😕