- 520 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HERKESİN BİR PUTU VAR!
Merhabalar;
Bugün ruh bilinci halim yine değişik.Çünkü derdim insanlık..Etrafımıza pozitif enerji yaymaya uğraşan bir kişi iseniz daha dikkatli olmalıyız..Ve olmalısınız..
Kişiler kafalarında yarattıkları bir putu size de saçma bir şekilde kafanıza geçirerek enerjinizi ve ömrünüzü çalmalarına izin vermemelisiniz...Ben çok uğraş verdim saçma ideolojiler ve Allah putları ile...Artık böyle putları kırmak için şiirler yazacağım..
Cehalet bilincinde ve cahil sürü bilincinde her şey oluyor..Hayvan gibi olur insan,insanların hayvanlara tecavüz ettiğini düşünün..Varlığın sahibi,Allah deyin,Tanrı deyin orada sevginin vicdanın aslının ojinini olduğu güç deyin gökler deyin..Orası,herkesin rızkını da şükretmesini de fırsat vereceği özgürlüğü de yaratmıştır..Ama herkesin eline bunları tek tek dağıtmayıp irade vermiş ve dağılımı siz yapın demiştir...
Onun için insan zor yetişiyor ve kendini bilmeye zor ulaşıyor..Hakkında hiç bir şey bilmedikleri halde konuşmaya,seni yok saymaya kalkanları kibarca kırmadan susturmalıyız..
Onun için onca yılını vererek ışıl ışıl bir enerji deposuna çevirdiğimiz beynimizi,kendi dünyalarında kurdukları ve bir put haline getirdikleri saçma görüşlü beyinsizlere kendimizi ve enerjimizi ezdirmeyeceğiz..
Çünkü herkes tasavvurunda bir put yaratabiliyor..Bence bilimden ayrılmadan,her şeyi iyi inceleyerek irade oluşturmalıyız..
SEVGİ ŞİARIMIZ OLMASI VE BEYNİMİZİ SEVGİ ELE GEÇİRMESİ DİLEĞİMLE..Herkese selam ve sevgilerimle..
HASAN BELEK 11-04-2016