- 658 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevda uğruna
Hava yağmurlu zemin ıslak,koşar adımlarla yürümeye çalışırken ıslak vücudunu bir an önce eve atmak istiyordu..Arada göle dönmüş su yığınlarına ayağını değdirip suyu da üzerine sıçratmıştı.Ayakkabılarda ıslanmıştı,çorapları dahil pantolonunun paçasından su süzülüyordu..
koşar adım giderek nihayet hanesinden içeri adımını attı.Kapıdan içeri girer girmez ilk iş üzerinde ne var ne yok dökündü.Tertemiz duşunu da aldıktan sonra yalnız yaşadığı evin penceresini hemen açarak evi havalandırdı..
Şehre gelmişti koskoca şehre,uçsuz bucaksız bir şehirde kıyıda köşede gecekondu bir ev kiralayarak köyüne döneceği günlerin hayalini kurarak para kazanacaktı..Kazanacaktı ki köyüne döndüğü zaman sevdiği kızı alacaktı.O gecelerinde sevdalı olduğu kızın hayalleri ile gündüzleri de iş yerinde geçen bir mücadelenin azmini veriyordu.
Gözlerinde tüten Sevdiğine ve tabi ki de ailesine arada telefon açarak hal hatır sormayı asla ihmal etmiyor,açtığı zaman da saatlerce konuşuyordu.
Yalnız yaşamak ne de zordu,yapayalnız kapanırdı eve,öyle ki bazen üzerini bile çıkaramadan koltuğun üzerinde sabahladığı çok olmuştur.Öylece kalakalırdı,yemek bile yemezdi çoğu zaman.Hayallerini harmanlardı gönlünde, oradan köye yol kurardı giderdi köyüne düşünde,giderdi ya düşleriyle geceyi sabah ederdi..
O çok seviyordu,o kadar çok seviyordu ki yaşadığı yalnızlık bir şey değildi,sonunda ona kavuşmak vardı çünkü..
Gel zaman git zaman aylar ayları kovalıyordu bizimkide para biriktirerek bir an önce artık gitmenin gerçekleşeceği günün yaklaşmasının heyecanını yaşıyordu.Bayağa bir para da biriktirmişti,az daha sabır diyerek biraz daha zamanının olduğuna karar verdi çünkü açığının kalmaması gerekiyordu.Gittiği zaman kimseciklere boyun eğmeyecekti.
Kavuşacağı günün özlemi ile yanıp tutuşurken,az daha az daha diyordu kendi kendine az sabır.Her geçen günde olduğu gibi bir günü daha akşama ulaşmıştı ve evindeydi.Bazen duygulu ve içli müzikler dinleyerek,arada da günlüğüne bir şeyler karalayarak zamanını geçiriyordu.Not tutardı,arada da duygularını kağıda dökerek bir iki kıta şiir yazardı..
Bir defasında şu dörtlüğü yazıyordu;
Sevdan ile geçti koskoca günler
Az daha sabreyle gelirim gülüm
Şimdi sevdiceğim sayılı günler
Az daha sabreyle gelirim gülüm..
..
..
Böylece sürüp giden dizeleri ile arada duygularını kalemle sonsuzlaştırıyordu..Kavuşmaya yemin etmişlerdi,hasreti ile yanıp tutuşuyorlardı birbirlerinin..
Günler artık çok kısalmıştı ve kavuşmaya artık aylar değil sadece günler kalmıştı ,neşe ve mutluluktan ne yapacağını şaşırmıştı adeta sevinç deryasında yüzüyordu.Mutluluğu ,neşesi had safhaya ulaşmıştı.Etrafına pozitif enerji dağıtıyordu.Telefonda sevdiceğine az kaldı geliyorum diyordu uzun konuşmalarla bazen çifte kumrular sabaha kadar telefonla konuşup hasret gideriyorlardı..
O gün iş yerinde son günüydü.Patronu ile ve arkadaşları ile görüşerek helallik almış ve bir gün sonrası için biletini de alarak evine dönmüştü.Evinde kullandığı eşyaları da çevrede ki daha önceden belirlediği ihtiyaç sahibi insanlara dağıtmıştı.Yanlızca sırt çantasını ve de valizini hazırlamış Evde kalan sadece bir çekyatın üzerinde sabah olmasını beklyordu büyük bir hasret ve özlemle..
En nihayetinde o özlem dolu günler artık son bulmuş ve sevenlerde sevdiğine kavuşmuşlardı,Mutlu bir şekilde evliliklerini yapmışlar ve sonsuza dek birbirleri ile aynı yastığa baş koyacaklarına yeminler etmişlerdi..
YORUMLAR
Yazınızı okuyunca çok hüzünlendim.Çok güzel kaleme almışsınız tebrik ederim.Ama yazınızın sonu mutlu sonla bitince inanın çok sevindim. Allah'ım yaşadığımız hayatta da sevenleri hep birleştirir inşallah.Kısaca çok ama çok beğenerek okudum yazdıklarınızı.Ellerinize ve yüreğinize sağlık.Hiç bir zaman yazmayı bırakmayın inanın çok harika, duygu yüklü yazılar yazıyorsunuz.