- 315 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ters Köşe
Serbest piyasa ekonomisinin şekillendirdiği dünyada ahlaki değerlerin sömürü aracı olarak kullanılması kaçınılmazdır. Toplum en çok değer verdiği şeyle sömürülür. Allah ise Allahın adı kullanılarak, namussa namusuna tecavüz edilerek... ve tabi ki de iktidar marifetiyle...
Paranın Tanrı olduğu serbest piyasada herşeyin fiyatı vardır... "Devletin şirket gibi yönetilmesi" terörist işbirlikcilerine şehit yakınlarından daha fazla para ödenmesinin mantıklı açıklamasıdır... O dedenledir ki "askerliğin yan gelip yatma yeri olmadığını" söyleyen bir siyasinin çıkarını tehdit eden teröristlerle yeniden bir işbirliği sağlamak için " peygamber ocağı" söylemine sarılma riyakarlığıda bu yüzdendir...
Yeni anayasa ayaklarına madenlerin hangi tröstlere peşkeş çekileceğinin halktan namusuna tecavüz edilerek saklanmasının sebebide budur... Kriz çıktı savaş başladı turist gelmiyor denilerek iflas görüntüsü adına devletin hazine arazileri üzerinde hazine teşvikiyle yapılmış turistik tesisler hangi uluslararası şirketlere peşkeş çekilmektedir...
Budur sayın Alev Alatlı srödingerin kedisi kitabında bütün bu olanları öngörmüştü... Peki şimdi onca öngörüye rağmen hükümetin sayın Alatlıyı haklı çıkarmak için elinden geleni ardına koymaması aydın sevgisinden mi kaynaklanıyor diye düşünmeliyiz ki bu Sayın Alatlıya hakaret olur, yoksa cahillikten mi bu da hükümete hakaret olur bir ihtimal daha var "iktidarın dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet, delalet hatta hıyanet içinde olabilirler" bu da millete hakaret olur, ne düşünmeliyiz? Gençler Siz muhtaç olduğunuz kudretin damarlarınızdaki asil kanda olduğunu asla unutmayın... zira bu ülkenin zenginliklerine musallat olanlar geldikleri gibi gidecekler... çünkü en temel ilkeyi anlayamamışlar... Bu ülkenin evlatları bu toprakların sahipleri olan yüce Türk milleti Hakkı ve Hakikati yüceltmek üzere anaları tarafından yetiştirildiler....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.