- 2421 Okunma
- 12 Yorum
- 4 Beğeni
Tecavüz-ül Arif.
"18 yaşındakinin zinasına karşı çıkamıyorsanız 17 aylık bebeğe tecavüze karşı çıkmak timsahın göz yaşlarıdır"
Samsun İl Müftüsü Yrd. Doç. Dr. Hayrettin Öztürk
Öncelikle açıklama 2014 yılına aittir yukarıdaki metni google aratırsanız youtube linki dahil birçok gazete ve sitede açıklamanın tam metnini bulabilirsiniz. Açıklamayı çıblızlamışlar tam metin aslında başka adam başka bişey demek istemiş diyenler içinde yok arkadaşım tam metin falan yok böyle bir cümlenin tam metni sağı solu olamaz. Ayrıca bu kişi müftü son zamanlarda tecavüz olayları ile öne çıkan ensar vafkında konferans verenlerden biridir.
Öncelikle reşit iki insanın kimseye zarar vermeden yaptıkları cinsel eylemi 17 aylık kendini korumak adına hiçbir şey yapamayan tek savunma sistemi ağlamak olan bir insan yavrusuna yapılan eylemle bir tutan bu cümlenin savunulacak hiçbir tarafı yoktur.
Bir din adamının böyle bir açıklama yapmış olmasını yapabilmesini üstelik bu kimsenin müftülük makamında olmasını ben kabul edemiyorum. Kabul edenlerin ise ya dini hassasiyetlerinden yada dinlerine olan saygılarından şüphe ederim.
Yukarıda kurulmuş cümle sapkınlıktır kimse beni bu adamın iyi niyetli olarak bu cümleyi kurduğuna inandıramaz. Elbetteki evlilik dışı ilişki islama göre günah sayılsa ve hoş görülmese dahi. Günahını bile bile veyahut bilmeyerek aklı başında iki insanın yaptığı eylemi pedefoli gibi bir sapkınlıkla bir tutan insana acilem psikanaliz yapılmalıdır.
Şunuda belirteyim çocuk pornosunda dünyada ilk ona girmeyi başarmış ülkelerde biriyiz.
Bu konudan bağımız olarak bu ülkede damacana ve belediye bankı cansız manken kedi köpek tavuk eşek vb bir çok canlı veyahut cansız varlığada tecavüz edilmiştir.
Tecavüz olgusu nedir öncelikle sözlük anlamına bakalım.
Irza geçme veya tecavüz, kişinin rızası dışında
cinsel ilişkide bulunulmasıdır. Tecavüz bir
insanlık suçu olarak kabul edilir. Yukarıda insanların tecavüz ettiği edebileceği varlıkları saydığıma göre bu ülkenin asıl sorunu olan kadına ve çocuğa tecavüz vakalarını ele almak gerekmekte. Tabiki erkeklerede tecavüz edilmekte biraz araştırma yaparsanız rıza dışında zorla erkeklere tecavüz vakalarıda yine erkekler tarafından gerçekleştirilmiştir.
Peki tecavüz olaylarının baş aktörleri genelde kimlerdir
Tabikide aile yakınlarıdır bunun içinde öz baba öz dede abi kardeş kuzen amca dayı kayınço vb gibi. Tecavüz bir bakıma ensest bir vakadır aynı zamanda. Türkiye aile içinde yarı kapalı bir toplum olduğu için tecavüz vakalarının bir çoğu kol kırılır yen içinde kalır düsturuyla gizlenir. Peki efendim böyle olurmu olmaz tabiki. Türkiyedeki intihar istatistiklerine bakarsanız kadın intiharlarının batı illerinden değilde daha muhafazakar iç içe geçmiş iç anadolu ve doğu anadolu illerinde görüldüğünü görürsünüz. Bu vakaları biraz incelerseniz altından bir cinsel istismar çıkma oranı gayette yüksektir. Yani efendim tecavüz başlı başına aile içi bir sorun olmuş durumda gözlerinizi kapasanız kulaklarınızı tıkasanızda ahlaki çöküş son sürat devam etmektedir ve bu çöküşün batılılaşma ile hiçbir alakası yoktur. Kadın ve erkeğin nikahsız sevişmesiyle ilgilenmek yerine ki bundan size ne ki bunun günahıda sizi ilgilendirmez. Toplumun çürümüşlüğüne eğilmeye çalışsanız misal cuma hutbesinde birilerini övmek yerine tecavüzü kadınlara çocuklara saygıyı anlatsanız. Misal şu yukardaki müftü gibi andaval dallamaların diyanet ile ilişiğini kesseniz.
Tecavüz vakalarının diğer kısmı mini etekliydi bacakları çok güzeldi azdım. Taytı çok güzeldi çok şuh kahkaha atıyordu tecavüz ettim vb gibi olaylar. Ve bunları savunmaya kalkanlar.
Keşke s.kinizi kesip ağzınıza sokabilseler.
Bir insanın mini etek giymesi tayt giymesi dekolteli olması bana tecavüz edin demek değildir. Ha tahrik indirimi alanlar tahrik etti diyenler için gayette kapalı bayanlarada zorla tecavüz edilen bir ülke burası.
Kadının nasıl giyineceğinden nasıl konuşacağına kaç çocuk doğuracağına kadar laf edenler. Öncelikli mevzu bir insanın istemiyorum dediği istemiyorumdur. Yani istemiyorum ve hayır demek cilve falan değildir.
Şöyle düşünün artık kazara minibüse falan bindiğimde yanıma bir kadın oturursa kendimi çekiyorum bacağımın dizimin gayri ihtiyari kadına değmemesine dikkat ediyorum. Bunun tek sebebi kadının kendine bilerek dokunduğumu düşünmesi ihtimali. Tabi yukarıda tecavüz olaylarını haklı görüpte toplu taşıma araçlarındaki Fordçuluk kavramına ağzının suyu akanlar olabilir. Ama ben ve benim gibi birçok erkeğin hayat tarzı bile değişmek zorunda. Yani ben artık bir otobüse bindiğimde tek boş yer bir kadının yanı ise oturmuyorum o yolu ayakta gidiyorum. Düşünsene insan kardeşim olay öyle bir hal aldı ki. yukarıdaki müftü benzeri andavallar yüzünden erkek olduğun için potansiyel tacizci yaftası yiyorsun ve minibüslerde sağlıklı bir yolculuk yapma ihtimalin bile ortadan kalkıyor.
Düşün bunu erkek kardeşim bu toplumda kadınların söz hakkı ya hiç olmadı yada alaya alındı. Baba olupta bir kız çocuğun olduğunda yada erkek onların gerçekten psikolojik olarak sağlıklı olarak yetişme ihtimali olan bir ülke görebiliyor musun?
İslama en büyük zararı ne hristiyanlar ne yahudiler ne ateistler veriyor islamın ve ümmetin en büyük düşmanı yine müslümanların kendisidir kardeşim.
Kalk ayağa git Kuranı oku ama tercümesini oku oku ki anla arapçası okunurken anlamadan ağlamandan daha çok işe yarar emin ol. Hani sabah akşam kuranı Türkçeleştirdiler dinimizi yok etmek istediler diye masal anlatıyorlar ve sen inanıyorsunya. İşte o masallara inanma kimse seni kandıramasın diye Türkçeleştirildi o Kuran.
Son birşey demeden duramayacağım şu yukardaki müftü gibi andavallar olmasa emin olun bu toplum çok farklı yerlerde olurdu.
Hiçbir erkeğin hiçbir kadından hiçbir kadının hiçbir erkekten üstünlüğü yoktur. Üstünlük iyi işle belli olur.
Allahım İslama yardım et Ama müslümanları kahhar bismillah kahreyle zaten düşününce kahrediyorsun islam dünyasının hali ortada. Islah et Rabbim yoksa düze çıkacağı falan yok artık…
YORUMLAR
Değerli dostum yazınızın son satırına kadar olan bölümünü, gönülden kutluyorum. Ancak son satırla ilgili şöyle bir itirazım olacak. Öncelikle bir insanın kimliğinde dini, İslam’dır ibaresinin var olması İslamı yaşıyor yani İslamın aydınlıkçı öğretilerini içine sindirmiş olduğu anlamına gelmez.
Ülkemizde son yıllarda sistemli bir şekilde şöyle bir algı oluşturuluyor. Zannedersiniz ki, cami de namazını kılan Müslümanlar namaz bitirip evlerine dağıldığında evden içeri girince doğrudan, ya torunun ya da evladının (kız erkek fark etmez )yanına gidip ırzına geçiyor. Yok, böyle bir şey böylesine çirkin bir algının İslam düşmanlarınca kasıtlı bir şekilde oluşturulduğuna inanıyorum. En azından (kendi adıma söylüyorum.)Bu güne kadar etrafımdaki mütedeyyin Müslüman kesimlerde böyle bir olaya hiç tanık olmadım, görmedim, duymadım. Ancak söylemeye bile dilim varmayan iğrenç tecavüz vakıaları nadiren de olsa sosyal statüsü düşük kesimlerde olduğunda. Hemen dindar ve muhafazakâr insanlar zan altında tutulup Müslüman kesimlere fatura ediliyor.
Kaldı ki cinsel kökenli ruhsal rahatsızlığı olanlar, toplumun her kesiminden ve her sosyal statüdeki insanlardan da çıkabilir.
Asayiş şubede ahlak masasında görevli polis komiseri kardeşimize geçmişte -hadi yaşın ilerledi münasip bir hanım bul da yuvanı kur artık diye sitem etmiştim. Bana cevabı şu olmuştu; Abi asayiş uygulamalarına çıktığımızda otellerde gece kulüplerinde barlarda vs öyle şeylerle karşılaşıyoruz ki, açık söyleyeyim evlenmekten korkuyorum. Dedi. -Hayırdır nelerle karşılaşıyorsunuz? Diye sorduğumda (gurup ilişkiler falan) anlattıklarını burada paylaşamam, ama özetle şunu söyleyeyim. Evli kadınlarla yasak ilişki kuran evli adamlara. Ortaokul öğrencisi veya o yaş gurubunda. Çocuk sayılacak yaştaki kızlarla para karşılığı cinsel ilişki kuran insanlara kadar çeşitli sapıklıklara rastladıklarından bahsetmişti.
Çocuğu yaştaki kızla ilişki kurabilen bir insan müsveddesinin o dört duvar arasında o çocuğu canını acıtacağı farklı çirkin ilişkilere zorlaması çokta zor olmasa gerek. Kaldı ki çocuk pornosu filmlerini de büyük ihtimalle bu tür insanlar seyrediyorlardır. Kendisi evli iken bir başka evli kadınla zina edebilecek vicdana sahip bir insanın cinsel ilişkilerindeki fantezilerinin de çok makul ve vicdanlı şeyler olmamasına beklemek herhalde biraz saflık olur. Yani o otellerde evlilik dışı ilişki kuran kadınların veya çocuk yaşındaki bir kızla ilişki kuran o insanların. Namazında niyazın da anlı secdeden kalmayan insanlar olduğunu kimse söyleyemez. Aksine çağdaşlığı modernliği savunan yani modern olmayı müstehcenlikle ilişkilendiren yaşam tarzına sahip insanlardır.
Şimdi bu gerçekten yola çıkarak bütün modern ve çağdaş insanlar ahlaksız ve sapıktır diyebilir miyiz? Denilmez elbet niye düzgün ve ahlaklı insanlara haksızlık etmiş oluruz. İşte muhafazakâr Müslüman kesimlere de aynı haksızlığı etmemeliyiz. En azından bunun vebalini düşünmeliyiz.
Fakat ne yazık ki,( sizi tenzih ediyorum.) Müslümanlara her türlü hakareti layık görenler. Gece kulüplerinde otellerde her türlü sapık ilişkileri her gece yaşayan yüzlerce hatta binlerce sözde modern insanlara kimse bir şey demiyor.
İşte bu haksızlık ve Müslümanlara atılan iftira insanın canını sıkıyor.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Sosyal ve ahlakî çürümüşlüğün tavan yaptığı bir döneme tanıklık ediyoruz ülkemizde. Üstelik " cennet annelerin ayağı altındadır " hadisini bilirken, buna inanırken çoğunluğumuz. Kadını ikinci plana atan, gülmesini, kıyafetini tahrik unsuru olarak görmekten, gösterilmekten yana tavır en kısa zamanda değiştirilmelidir .
Böylesi yaklaşımlar, cezai müeyyidelerin yeteri kadar caydırıcı nitelikli olmayışı bu yozlaşmışlığa, ahlaksızlığa engel olmadığı gibi tam tersi daha çok cesaretlendirici bir rol yüklemekte.
Üniversite kürsülerinden, camilerden bu yönde acilen çağrılar yapılmalı. Ve gerçekten böylesi ahlaksız insanlar artık cezalandırılmalı. Yeter yani, nedir bu bir yanda kan gövdeyi götürür, diğer yanda ahlaksızlık yerleri süpürür .
Çocuklarımıza, gençlerimize böylesi günlerden nasıl bir yarın bırakmayı düşünüyoruz. Nasıl sağlıklı, düzgün, nesiller yetişecek.? Bir cehalettir, cehaletten öğünmedir gidiyor.
Teşekkür ederim değerli paylaşımınız için sayın mekansız.
Var olun.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY tarafından 4/10/2016 3:05:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu çağın tüm çürümüşlüğünün, ahlaki çöküntüsünün, yoz ve yobazlığının faturası
masumiyetin sahiplerine kesiliyor.
Kadınlar ve çocuklar; tarihte, her daim, her düşüş seanslarında, savaş arenalarında, çöküş zamanlarında ...
kurban edildiler...
erk' uğruna, erk'in zevki, sefası...tüm insani organları göğsünden alınarak yerine taş doldurmuş, kokuşmuş, ucube erk bunaması uğruna!!!
kol kırılır yen içinde kalırsa kaynamaz, bunu idrak etmeli bu toplum.
bir yerde bir sakatlık varsa, yolunda gitmeyen bir şeyler varsa bu durumu nasıl iyileştirebiliriz diyeceklerine pisliği daha büyük bir pislikle örtüyorlar.
bastırılmış duyguları sapkınlık olarak gün yüzüne çıkıyor. baştan sona yanlışlar yığını ve çığ oluyor böylece ahlaki çöküş.
iki insanın aşkla bir birine dokunmasını yaftalarken, masum korumasız, dünyadan bi haber bebeğe nefisleri nasıl bir sapkınlıkla uyanıyorsa nefissizlerin, Allah onları kahr etsin inşAllah!
Şevişmenin günahı olamaz ki; karşılıklı gönül rızasıyla olur. sorguda onların yüzü yere düşmez. ve sorgulanacak da değiller.
sen asıl kendi sapkınlığını nasıl savunacaksın, canlı ve cansız olan herşeye tecavüz etme sapkınlığına ne gibi gerekçe sunacaksın demezler mi adama.
temelden değişmeli bu kirli zihniyet, arınmalı kirinden pisliğinden. kirlenmiş zihinleriyle topluma zarar veren yara açan bu insanlardan kurtulmanın bir yolu olmalı...
duyarlı yazı, duyarlı kalem, düşünebilen bir kalem, sorgulayan ve yargılayabilen...
teşekkürler
...
Her insan müslüman olabilir de, her müslüman mümin olabilir mi hiç diye aklımdan geçti bir an
Olsa ne güzel bir cennet olurdu bu dünya
Mustafa Kemâl Atatürk yıllar evvel ne demişti ?
“İHANETİN NEDENİ OLMAZ AMA MUTLAKA BEDELİ OLUR…”
Bedel ödenecek ve bu ihanetin gereği yapılacak…
Hakkın kudreti ebedi
Finâl tam isabet olmuş gerçekten
'Zinâ eden erkek, ancak zinâ eden kadını, yahut şirk koşan kadını nikâhlayabilir ve zinâ eden kadın da ancak zinâ eden erkekle, yahut şirk koşanla nikâhlanabilir ve bu, Müminlere harâm edilmiştir."
Kur'an Nur, 3
..
Nur suresi ile yoğunum bugünlerde. Zinanın Bilimsel sebep sonuç ilişkisi sorgulandığında ve topluma yansıdığında çok kaçınılmaz bir hâl alıyor haliyle, hep birlikte şahit oluyoruz, görüyoruz, biliyoruz, duyuyoruz ..
İlâhi adalet ve ya kahhar
Sonumuz Allah Kerim ...
Teşekkür ederim
Saygımla,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 4/10/2016 1:05:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Mekansız ' O kadar güzel açıklamısşınız ki' başka söz ekleme gereği duymuyorum..
İnsani değerlin gittikçe yok olduğu şu ortamda ..içler burkularak 'Kadın olmaktan nerdeyse utanç daycak halle düşürenleri ' KINIYORUM.
Bu utanç bu yüz karası için ' ellerini taşın altına sokmayan siysasetçilere diyecek söz bulamıyorum.
Teşekkür ederim kendi adıma. duyarlı yüreğine
Selamlar..