- 622 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Karşıt Görüş Safsatası
Haberlerde sürekli olarak duyduğumuz "karşıt görüşlülerin kavgası" meselesine dikkat etmemiz gerekir. Çünkü bu hassasiyet, milletimizin teröre/teröriste karşı olan farkındalığının ölçüsünü belirler.
Bu "karşıt görüş" kimlerin görüşüdür, neye göre değerlendirilip böyle bir sonuca hükmedilir, düşünülmesi gerek. Bunları bilmemiz terör karşıtlığının başındaki şartıdır.
Bilinen bir şeydir ki üniversitelerimiz teröristlerin cirit attığı mekânlara dönmüş durumda. Artık herhangi bir üniversitenin herhangi bir köşesinde "kürdistandaki katliama dur de" yazılı bir pankart görülebilir.
Bu devlet tanımaz pankarta da bir müdahale olmayınca, haliyle iş yine aynı üniversitedeki vatansever gençlere düşüyor. İfade özgürlüğü denilip, bu tür haince pankartlara, bayrak dedikleri paçavraları asmalarına müsade edince birileri, iş de haliyle bu vatansever gençlere kalıyor.
Gençlerimiz bu haklı müdahaleyi yaparken kaçınılmaz olarak kavga da çıkıyor. Lakin vatansever bu gençlerin girdiği kavganın sebebi omuz atma meselesi veya kız meselesi gibi boş şeyler değil, tamamıyla vatanını, milletini düşünmeleridir. Haber kanalları ise ısrarla bu kavgalara "karşıt görüşlülerin kavgası" demektedir.
Karşıt görüş dedikleri taraflardan biri terörist, biri de bedeller ödemeye hazır, korkusuz vatansever kişiler olduğuna göre sormak lazım o kanallara, bu neyin tarafsızlığıdır ki sizi böyle bir olayın dışında bırakır ? Yoksa o teröristler üniversite kapısından girince bu vatanın kıymetini bilen, Türk vatanına düşman olmayı yanlış gören kişiler mi oluyorlar ?
Görünürde eli kalem tutan ama aslında dağda eli silah tutan o eşkıyalardan farkı olmayan, apaçık vatan hainleridir onlar. Yani karşıt görüşün diğer tarafı olarak kabul edilen teröristler!..
Her gün şehit haberleri gelirken bu hainlerin meşrulaştırılma çabası milletimizin sinirlerini alt üst ediyor. Aklamaya çalıştıkları bu ilkel canlılar, çok değil bir-iki hafta önce palayla iki ülkücü gence saldırdılar. Sonrasında ise kavgalar yaşandı. Fakat yine kavganın tarafları "karşıt görüşler" olarak anıldı. Hem de kavganın sebebi gün gibi ortadayken.
Bu kavgalar öyle küçümsenecek kavgalar değil, öyle ki bu kavgalarda geçen yıl bir can daha verdik, bir kardeşimizi şehit ettiler: Fırat Çakıroğlu. O kanallara göre bu kavga da karşıt görüşlülerin kavgasıydı. Konu "şu grup bu partiden, bu grup şu partiden" gibi basit bir konu değil. Bir vatanseverlerin tarafı var, bir de vatan hainlerinin.
Bütün bunlara rağmen bu kanallar hâlâ bu kavgaları karşıt görüşlülerin kavgası olarak görüyorlarsa ya hain ya da aptaldırlar. Biz aptal olduklarını umuyoruz!..
YORUMLAR
Eğer, görüş sahipleri aynı amaca hizmet için var iseler karşıt görüşten söz edilebilir ve görüşlerin sergilenmesi, bu bilincin gereği hiçbir zaman teröre dönüşmez...
Artık, amaçlar da apaçık meydandadır...
Bu durumda, saldırı ve savunmadan söz edilir...
Saldıranın pervasızlığı da görüşünün doğallığını ve gerekliliğini göstermiyor...
Aksine, sahip olduğu ilişkiler, karşıt görüşlülük alanında olmadığını ispatlıyor...
Böylece de, savunma durumundakilerin görüşünün doğallığı ve gerekliliği ortaya çıkıyor...
Teröre karşı mücadele edenlerin, dünyada emsali görülmemiş bir özen ve insancıllıkla hareket etmeleri, teröristlerin ve yandaşlarının görüşlerinin hiçbir bakımdan karşıt görüşlülük alanı içinde görülemeyeceğini belgeliyor...
Bu irdelemenin hep göz önünde bulundurulması gerekiyor...
Teşekkürler...
Batuhan Çanakcı
Karşıt görüş yoktur ! Ülkücüler ve diğerleri vardır. Karşıt görüş diyerek PKK lılarla ülkücüleri aynı kefeye koymak iktidarın bir algı oyunudur. Ülkücülerden başka bu şerefsizlerle mücadele eden de yoktur. Polise verilen emirde de eşit davranılması gibi bir ihanet de cabasıdır.
Güzel yazınız kutlarım.
Batuhan Çanakcı
Bu saatten sonra karşıt görüş cart curt yoktur.!!!!!
Bir vatan vardır.........
Bİrde vatansızlar...........