- 699 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
MASAL KELEBEĞİ
Fon müzik: www.youtube.com/watch?v=Y9SnsxCFC10
Ve ben, yine ağlamadım. Masum bir gülümsemeyi aynada anılaştırıp, sahte kahkahalar savurdum kalabalıklara, kirletmedim yalnızlığımı akacak yaşlarla. Ömrümden ömür hediye ettim kelebeklere, üç günlük sevdalara inat! Üç beş kuruş etmez sevgilere aşk damgası yapıştırılan bir devirde, vedalarla seviştim uluorta. Oysaki inadına sevmek isteyen yaralarım vardı, kabuk tutmayı bilmeyen.
Yanlış zaman yolcularıydık. Demode bir masaldan firar etmiş iki masal kahramanı gibiydik işte. Külkedim, boşuna diyarları gezme, yüreğinin çiftini bulamazsın; bu kadar yalan, bu kadar sahteyken duyguların! Anne yüreği ve sesi değmiş masallardaki aşk, şimdi sahtekarların arkasına sığındığı maskeden ibaret. Ve ben çok sonra anladım; giderken hayat-kırıklığı yaşatanlara duyulan sevginin adıymış aşk.
İçime akıttığım yaşlarla yüreğimin kurak topraklarını bataklığa çevirenlerin kendi kazdıkları kuyularda can çekişmelerini seyrettim, kendimden daha yakın bir yerde; öldükçe dirilen, öldükçe öldüren. Ruhumun bedenimdeki esareti kadar, beynim yüreğime mahkum. Tek parça bedenin paramparça olmuş ruha teslimiyeti, yenilgilerin en büyüğüdür sevgilim! Acıya bulaşmış mantıksal çözümlemeler, yalnızlık kokan duyguların pençesinde. Her şey o bildik, tanıdık sensizliğe çıkıyor. Dışım ne kadar sensiz ve sessizken, içim senle o kadar dolu ve feryatta. Oysaki seni kaç kere nefessiz bırakıp öldürmüştüm içimde. Oysaki ben kaç gece öldüm de sen bir kere bile ölmemişsin bende. Oysaki, oysaki sen birlikte ölmeyi bile çok görmüşsün bana!
“Fedakarlık” yapıp gidiyorum diye vazgeçenler, sizin yaptığınız düpedüz “Vedakârlık”. Vedanın kârını indirdiğiniz yüreğinizde, gün gelecek sevgisizliğin zararını karşılayamayacaksınız! Kelebek ömrü sevgi ve sadakatinizle, baharların hiç bitmeyeceğini düşünüyorsunuz. Oysaki yaşam hepimize belli sürprizler hazırlamıştır, sadece zamanı farklı olan. Bedduamdır sana sevgilim, kramp girsin yüreğine ve o acıyla avazın çıktığı kadar susasın bir ömür!
Gizemi yok cümlelerimin, apaçık bir yanılsama bu yazı. Üstünkörü bir aşktı. O üstündü, ben kördüm. O kendini üstün görürdü, bense bunu görmeyecek kadar kör işte. Bir aşkın kapsama alanında ikiden fazla kişi varsa, aradığınız aşk ulaşılmaz veya meşguldur. Operatör şirketleri, arama ve mesajlaşma kampanyası başlatmış sevgilim, bedava aşk dağıtılıyormuş, geç kalmana gönlüm razı olmaz, benden duy istedim!
Büyüyünce masalların gerçek olmadığını anladık, hikayeleri hikaye anlatma deyip basitleştirdik, romanları ucuzlaştırdık. Edebin kalmadığı yerde edebiyattan mı medet umulacaktı? Artık bütün aşklar satılık, şairler tüccar. Şairim, şu kanayan yaram için iki dize, en pahalısından olsun! Bilirsin, yüreğim büyük, ancak doyar acıya! Bilirsin şairim; bir aşk hatırlandığı kadar, bir insan unuttuğu kadar yaşar.
Bizimkisi kelebek arsızlığı aslında, öleceğini bile bile sarılmak aşka... (Alıntı)
Herkes gelip geçici(ymiş)
Pul Biber kalıcı... :(
YORUMLAR
yapmışsın yine yapacağını,yapısstırmışsın her kelimeyi,ne diyeyim...her zaman söylerim acı iştah açar,ondandır kalıcılığı:))) kalemine sağlık arkadaşım:))
emir___can
Hayatımda kimseye yazmadım, biliyorsun.
Bu sitede beni gerçek hayatta tanıyan tek kişisin. Duygu ve düşüncelerimi herkesten çok iyi bildiğinden yazılarımı da en çok senin anlamanı bekliyorum arkadaşım.
Teşekkürler arkadaş...
ismi "kelebegin masali" olsaymis daha iyi olurmus dedim kendi icimden..
yozlasmanin sonucu hep bunlar...
her seyin ömrü kisaldi asklarin da ask öldür belki de.
her kalem bir gün rengini bulur, sizin de bulacaginiza inaniyorum.
begendim.
emir___can
Sizin gibi değerli bir kalemi sayfamda görmek onurdu. Teşekkürler değerli yorumunuz için...
Artık bütün aşklar satılık, şairler tüccar. Şairim, şu kanayan yaram için iki dize, en pahalısından olsun! Bilirsin, yüreğim büyük, ancak doyar acıya! Bilirsin şairim; bir aşk hatırlandığı kadar, bir insan unuttuğu kadar yaşar.
kaderin kederinden herkes bir şeyler yaşıyor ve yaşanan sevgide adam kalabilmektir asıl mesele ... sözlerim en çok kendime emir kardeşim..öylesine geçmişe gittim ki ve kaleminden damlayanlar sorgulara saldı; acaba dediğim yerde cam kesikleri hep uyandırdı dön önüne bak diye..evet geçmiş hep acı biberdi ...selam ve muhabbetle
Ha bu arada final her zaman gibi vurucuydu..
emir___can
Teşekkür ederim değerli yorumun için abla. Saygılar...