AŞKIN TÜMÖR OLUŞU...)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Git gide büyüyen bir tümör gibisin şimdi beynimde..acıtmıyorsun ama hücrelerimi öldürüşünü hissettikçe acı çeker gibi kapatıyorum gözlerimi..sonunu bekleyen biri olmayı yakıştıramıyor kimseler bana..evet can,gittin gideli sonumu bekliyorum..beni bitirmeni,yok etmeni..
Uçurumun önünde durmuş, öylece bekliyorum sanki. Ya seni bekliyorum..ya da bana getireceğin sonu..ya yaşatmanı ya da yok etmeni..
Evet can...yakışmıyor bu umutsuzluk bana..bu boşvermişlik bana yakışmıyor.. belki de sabrımı ölçüyorum son zamanlarda..daha ne kadar dayanabilirim ki bu çıkmazın içinde umut yeşertmeye..bu dipsiz kuyuda, bu karanlıkta daha ne kadar gün yüzü görmeden nefes alabilirim..inan bilemiyorum.
Aynanın karşısına geçip seninle konuşuyorum son zamanlarda..görenler şizofreni diyorlar..ben şizofreni miyim can..?
Son zamanlarda daha da artan unutkunluklarımı aşka yoruyorlar...ben aşık mıyım can...?
Yazı yazıyorum durmadan geceden sabahlara kadar..seni anlatıyorum bıkmadan usanmadan..Dün bir dost eğildi kulağıma, ’’’ ÇOKTAN BİTMİŞ BU AŞK,O YÜREĞİNİ DÖKERKEN BAŞKASINA,SEN ÇARESİZLİĞİNİ DÖKÜYORSUN KAĞITLARA..GÖZDEN UZAK OLAN GÖNÜLDEN DE UZAK OLUR..VAZGEÇ’’’’ diyerek dokundu omzuma..
Omuz silktim ona gözlerimde donup kalan o bir kaç damla gözyaşıyla...İNANMADIM..AMA DÜŞÜNMEDEN EDEMEDİM..
BÜTÜN BUNLAR DOĞRU MU CANNN...!!!!!!!!! ?????
AYŞE YÖRÜK
19.01.2007// İSTANBUL
YORUMLAR
Sonbaharda yapraklar dökülebilir,çiçekler solabilir,ayrılıklar içini yakabilir,acını kapılar çalabilir,yağmur yağabilir,dolu yağabilir,kar yağabilir ama nisanda çiçekler yine açar,kuşlar yine cıvıldar..eski ayrılıklardan hiç eser kalmaz..sende yüreğini ilkbaharda doğan taze güneşlere çevir..
bütün karanlıklar ve yaprak dökümleri o güzel yüreğinden uzak olsun sevgili dostsesi..
TEBRİKLER..
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMAYDI VE GÜNÜN YAZISI OLMAYI FAZLASIYLA HAK ETTİ..
SAYGILARIMLA..
belki de sabrımı ölçüyorum son zamanlarda..daha ne kadar dayanabilirim ki bu çıkmazın içinde umut yeşertmeye..bu dipsiz kuyuda, bu karanlıkta daha ne kadar gün yüzü görmeden nefes alabilirim..inan bilemiyorum.
Aynanın karşısına geçip seninle konuşuyorum son zamanlarda..görenler şizofreni diyorlar..ben şizofreni miyim can..?
KUTLADIM SAYGILARIMLA