- 2015 Okunma
- 15 Yorum
- 2 Beğeni
Mal adam nasıl anlaşılır.
Öncelikle malın sözlük anlamları
Mal veya emtia , ekonomide insan gereksinimlerini ve isteklerini gidermek amacıyla alınıp satılan somut araçlar.
Ayrıca büyükbaş hayvanların genel adı.
Birde internet fenomeni mal adam var ancak o başka.
Mal kavramının büyükbaş hayvanların adlandırması olarakda gördüğümüz için buradan yola çıkarak mal diye hakaret edilen bir insana neler demek isteriz kişiye neden mal deriz.
1. Dediğim dediktir amaç üzüm yemek değil bağcı dövmektir söyledikleri genelde hizmet etmekten ziyade ilgi almaktır reklamın iyisi kötüsü kavramı.
2. Genellemelere bayılır onun istediği gibi olmayan herkes kötü çirkin haindir ve hatta aptal ve zeka yoksunu
3. Fiziksel özellikler benlik özelliklerinden önemlidir şekilci yapı nedeniyle şekli tutturan kesin iyi tutturamayan kesin kötüdür
4. Anlamaz evet ne söylerseniz söyleyin nasıl anlatırsanız anlatın o fikri değiştirmek mümkün değildir
5. Ajitasyona ve mağdur edebiyatına bayılır zira duygulara saldırı her zaman daha makbuldür.
Sonra buna ekleme yaparım. bunlar harici herkesin küçük malcıklıklarıda olabilir :)
YORUMLAR
Doğru tespitlerle naif bir yazı olmuş,
güzel olmuş, süper olmuş :):)
Tebriklerimle..
Eyşan Deniz
ama bak öyle deme bazı mal adamlar bide nazik oluyor ufff şaşar kalırsın.
Tsukuyomi
Çakal adam o zaman onlar bununla ilgili veri toplayıp prof kişiliğimle yazı yazayım :D
Eyşan Deniz
garipler ya hu..
ya da pardon biz garibiz onlar normaller :):)
Tsukuyomi
ama şu yukarda cinsiyete göre nazik adam konusuyla iyi mizah yapılır :)
Eyşan Deniz
Zamanım olsa azcık, bende bu konularla ilgili bir kaç bombanın pimini çekerdim..
Garibiz, mutluyuz var mı ötesi :):):)
Memleket bir alık ' ülkesi aslına bakarsanız bu nedenle olsa gerek '.her türlüsü mal' mevcut büyük , baş küçük baş en tehlikeli olanlarda
'ne baş oldukları henüz belli olmayanları genelde tek gezinseler de sürü halinde dolaşırlar .:) .
çok nazik bir yazı olmuş :) sevgilerim ile.
Bir insanı eleştirmek
Doğal ama hakaret etmek yanlış yoksa bir farkımız kalmaz.
Saygılarımla.
Tsukuyomi
konu daha bir genel binlerce belki milyonlarca.
tabiki teşekkürler
Bugün anasını, bacısını, eşini bile maldan sayıp, bayanlar için kendisini "Uzman" gözü ile görüp yazan birisine içimden geldiğince yazdım, hatta diyebilirim ki, o kızgınlıkla döktürdüm. Sonra da bana yakışmayacağını düşündüğüm için sildim. Deli ile deli olunmazdı.
Bırakalım kendi tımarhanesinde yazsın dursun.
Yazık garip adam yazık, belki yaza yaza ilerler da sayemizde REKTÖR olur :)
Tsukuyomi
niyet ne olursa olsun üslup çok önemli. iyi birşey yapacağım derken aslında yapılan kötülük oluyor sadece neyse
Claudio Pedro
Tsukuyomi
Aa cok ilginc.. ben de tam "karpuzun iyisi nasıl anlaşılır" diye bir yazı yazmak istiyordum da, hay Allah nasil olduysa sizin de icinizden benzer seyler gecmis olmali ki benden once davranmissiniz.
Bir ekleme de benden izninizle...
6. Okuduğunu işine geldiği sekilde anlayıp, işine geldiği şekilde yorumlar ve armutlarla elmaları karistirmaya bayilir.
Oyle begendim ki yaziyi. Gayet aciklayici olmus.
Tsukuyomi
yaz meyvaları gelsin artık vişne ile kiraz karışır o zaman da
küsss
Hem demeyin oyle, karpuzun iyisini anlamak icin vurmak lazim. Karpuz desenliyse iyi degildir o, karpuz yan yatarsa fecaattir bu. Amaan sacmasapan seyler iste.