- 802 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KEMOTERAPİ & RADYOTERAPİ SÜRECİ; KANSER İLE SAVAŞIM
Bundan üç ay önce onkoloğum Prof Dr: Mustafa Özdoğan, kemoterapi ilaçlarımı kesmiş ve ’31 Mart’ta kontrole gel, şimdilik her şey olabileceği en iyi biçimde görünüyor, fakat tekrar etmeyeceğinin garantisini veremem’ demişti.
Bugün Özel Medstar Yıldız Hastanesine gittim, kan tahlillerim yapıldı, değerler normal çıktı, özellikle risk arzeden Karsinoembriyonik hücre artışı yok, bilakis düşüş var.
Bu süre içerisinde iki kez daha hastaneye gidip gelmem vaki oldu; şiddetli soğuklar nedeniyle hafif şiddette gripal ve solunum yolları enfeksiyonu atlattım. Bu durumdan kaynaklı ufak tefek sorunlar yaşadımsa da mide ameliyatı geçirmeme neden olan tümöre bağlı gelişen yeni bir durum yok!
Bugün tomografi çekimi de yapıldı( Toraks- Alt ve üst abdomen) fakat sonucu henüz açıklanmadığı için Onkoloğum ile henüz görüşmedim, onkoloji diyetisyeni Uzman Doktor Mehmet Refik Sezgin bey ile görüşerek bir durum muhakemesi yaptık, az su içmemden kaynaklı ve atlattığım muhtemel solunum yolları enfeksiyonlarından kaynaklı olabilecek kreatin’in az miktarda yükselmesi durumundan söz etti.
Tomografi sonuçlarında, midemdeki operasyon sonrası kemoterapi ve radyoterapi sürecinin bünyede nasıl bir değişiklik yarattığı, hastalığın genel anlamda bünyede olumlu ya da olumsuz nasıl seyrettiği hakkında daha net bilgileneceğiz. Geçirdiğim operasyon, Işın tedavisi ve kemoterapi elbette hiç de kolay bir süreç değil, vücut olabileceği kadar aşırı yıpranıyor ve yoktan var olurcasına kendini yenileme çabası içine giriyor, bu kritik aşamayı, operasyonu gerçekleştiren saygıdeğer doktorlarım Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı Dr. Filiz Kaymakcı ve Operataör Dr. Barış Özcan sayesinde oldukça başarılı bir biçimde atlattım.
Şimdilik her şey yolunda görünüyor, darısı tüm kanser tedavisi görmekte olan hastaların başına! Tomografi raporum hazırlanınca değerli onkoloğumun görüş ve önerileri ile kontrollü takip ve tedavi süreci devam edecek.
Yarın KANSER İLE MÜCADELE HAFTASI başlıyor, ’Hastalıktan korkma, geç kalmaktan kork!’ diyerek herkese sağlıklı bir yaşam diliyorum.
Bugün sağlığıma kavuşmamda emeği ve katkısı olan herkese bir kez daha can-ı gönülden sevgi, şükran selam ve saygılarımı sunuyorum.
Şaban AKTAŞ
31.03.2016
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
06.03.2016 - İbradı Kardelen Festivali
YORUMLAR
Cesaretiniz ve inancınız okuyanlara ümit verir nitelikte. Rabbim tüm hastalara şifa versin ve elbette öncelikle direnebilecek gücü.. İnşallah sonuçlar da beklediğiniz gibi iyleşme yönünde olumlu olur..
Değerli paylaşımınız için teşekkürler..
Hûrmetle.
Şaban Aktaş (Homerotik)
Büyük geçmiş olsun sayın hocam. Rahatsızlandığınız ilk andan itibaren sosyal medyada yapmış olduğunuz açıklamalarla, bilinçli bir tavır takınarak, cesaretle ve hastalığı yeneceğinize dair sonsuz inançla yapmış olduğunuz mücadeleye tanık olduk. Şükürler olsun ki yendiniz. Allah' ım bütün hastalarımıza acil şifalar versin. Sağlıklı, huzurlu, mutlu nice niceee yıllarınız olsun inşallah. Selam ve saygılarımla.