- 1267 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNLER
Bir patağa saplandığım,çaresizlikler, çinde kaldığım,ne yapacağımı bilemediğim günler.Yanlışlarımın üstesinden gelemediğim günler. Bitmez işin kaçmak........anasını dediğim ve tanımadığım bir gemiyle tanımadığım okyanusları aşıp, tanımadığım ülkelere kaçmak istediğim günler. İyi günler,kötü günler.Bazanda ne yapacağımı bildiğim halde kimsenin işine bulaşmak istemediğim günler.İyi olduğunda etrafında dost’dan geçilmeyen günler.Kötü olduğunda dost aradığım günler.Bazanda dost zannettiklerimin arasında yanlız kaldığım günler.Nefret ettiğin iyi gün dostları arasında geçen bunca kötü günleri değiştirmek için, hiç kullanılmamış bir kalemle,sabah karı gibi beyaz kirli olmayan bir kağıda hayatımı yeniden şekillendirmek istediğim günler.Ne yazıkki şu bozuk dünyada ne bakire bir kalem,nede karalanmamış bir kağıt veren sağlam insanların zor bulunabileceğini düşündüğüm o kara günler.Ümitsiz gözlerle bir dost, bir arkadaş aradığım o çaresiz günler.Aklımdan çıkarmayıp geleceğe der alarak baktığım o çirkin günler.....
Lazuşağı
07.08.2008
YORUMLAR
Hayatta öğrendiğim iki şey var dostum, birincisi hep yalnızız aslında, ikicisi, düşenin dostu olmaz.
Benim felsefemde şu pes etmek yok hayat herşeye vağmen güzel...Tıpkı sizin dostuğunuz gibi, Cerrahpaşada hasta ziyaretinine gelen sevgi dolu yürek..iyiki varsınız...
Sevgi ile kalın.