YORUMLAR
Kemal Abi, senin bu dalevereci Dilaver var ya, bunlardan ne çok tanıdım bilemezsin. Bizim semtlerin (Eski Yarımada, Eyüp) sahilden uzak tepelerinde mutaassıplar, sahile yakın yerlerinde ise geri kalanlar yaşardı. Birbirlerine ilişmez ve hatta inanılmaz bir hoşgörü vardı. Gerçi, hoş görmesen ne yazar, en iyisi Dilaverlere ilişmemekti. Şimdi de öyle mi bilmiyorum?
Dillere destan aşkların yanında, senin öykünün hikayesi de günlük olaylardandı. Öyle garip şeyler olurdu ki, anlatılsa inanmak güç gelir.
Dilaver gibi biri vardı tanıdığım. Beraber, kalktık Ahırkapı'ya, denize gittik. Peder, Gedikpaşa'dan yüksek topuk bir çift iskarpin almış."200 papel verdim, adam gibi kullan"ı da eksik etmemiş. Bizim Dilaver, daha biz denizdeyken voltayı almış, "İşim var" diye mekanı erken terk etmişti.
Sonra biz de bıktık, üstlerimizi giyip semte yollanma halindeyiz. Ayakkabıyı giydim, bir iki adım atmadan fark ettim ki bizim ayakkabının sol tekinin topuğu yok. Sordum millete, yok elbet gören. Bir türlü anlamadım ne olduğunu. Nasıl fark etmedim düştüğünü, diye hayret halindeyim.
Sonraları Dilaver itiraf etti, meğer onun sevdiği bir ayakkabının ökçesi düşmüş, benden tamamlamış, iyi mi?
Öykün işte bunları aklıma getirdi. Sen kadıncağızın misafiri ol, yemeği dahil, her şeyini ye, sonra da ilk bulduğun fırsatta tüm mangırlarını arakla. Akla ziyan değil de, nedir?
Sağlıcakla,
Kemal Abim, bu madam Kastina ‘’Ev sahibesi’’ Adlı yazınızdaki Alişan’ın düdüklediği madam değil. Değil mi? Kendi kendime dedim eğer o madamsa yav kadın ne kadar ateşli biriymiş…:)
Bu arada Bedri Abim var ya! eminim gençliğinde çok tehlikeli biriydi. O güleç yüzüyle kim bilir ne canlar yakmıştır. Baksanıza yorumunda nasıl da içten, Ahh gençlik ahh diye iç çekiyor ….:)…:)
Ha, birde Sami hocam yok ortalıkta? Geçenlerde telefonla nerede olduğunu sorduğumda hayırlı koşuşturmalarım var demişti. Yazınızı okuyunca aklıma geldi. Koşuşturmalarım var derken, Sakın o da madamı birini önüne katıp koşturmasın? Var ya sizlerden korkulur çok tehlikeli adamlarsınız……..:)
Neyse şaka bir yana, her zamanki gibi nefis anlatımınızla bizleri olayların içerisine çektiniz usta kaleminize hayranlığımla.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Dikkatimden kaçmışlığın özrüyle en içten saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL tarafından 4/1/2016 12:36:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Bedri Tokul
Az cin değilsiniz hani ?
Kim ne yaptıysa bende yapmışımdır belki!!!
Size anlatayım da ruzu mahşerde şahitlik mi edesiniz?
Öperim gözlerinizden...
Her daim olagelen işlerdendir. Yaşlı yalnız kadınların gönlünü eden zampara gençler...Hani şu Jale'nin Jigolosu nun başka bir versiyonu.
Hocam hayatın gülümseten ama acımsı gülümseten yanlarından biridir. Güzel kaleme alınınca merdiven başında durup bekliyorsunuz Dilaveri . Elinize, yüreğinize sağlık. Var olun.
mymartin tarafından 3/31/2016 9:25:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
mymartin tarafından 3/31/2016 9:25:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Dalavere Dilaver akıllı adam.
Ne yapsın zavallı bu iş yokluğunda.
O da kendine böyle bir iş bulmuş.
Ekmek parası !!!
İlahi dostum nereden de bulursun böyle konuları ?
Ama böyle olaylar da olmuyor değildir hani?
Fakat senin anlattığın kadar zevkli yaşanır mı? Orasını bilemem.
Ahh... Gençlik ahh...
Selamlarımla.