- 807 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Muhterem, Nesl-i Mürşidim: (Mehmet Akif Ersoy)
Muhterem, Nesl-i Mürşidim:
(Mehmet Akif Ersoy)
Bir Asırlık hicranın ardından yazıyorum.
Lakin: Lügatimdeki her kelimenin Demirbaş, her hecenin de Zimmetinizde olduğunu biliyorum.
Bu nedenledir ki; arta kalan kelimelerle kuracağım cümleler, halimi arz’da aciz kalacaktır.
Ne var ki; bu kifayetsiz mısraların, üzerine titrediğiniz Mehmetçiğin kanıyla sulanmış, Al Bayrağın gölgesindeki Anadolu’dan geldiğini fark ettiğinizde, yüreğinizde belirecek saadetin, affıma vesile olacağını umuyorum.
Muhterem, Nesl-i Mürşidim:
Hür, Özgür ve Başımız dik, 21. Asır’a erdik.
(Allah bu Millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın)...temennisinde bulunmuştunuz. Allah’a şükürler olsun, yazdırmadı. ( Şüheda .... diyordunuz ya, Sıksan toprağı fışkıracak Şüheda) ... yine korkusuzca dal dal düşüyor şüheda, Vatan toprağımıza. Kaleminizden: Vatanın hecesi düşse kağıda, ağlardınız, hassastınız. Müsterih olun.O Vatan hala hür, hala özgür.
Lakin: Garb’ın zehrini bal sananlar var hala.
Mehmetçiğin; cephede kazandığının, masada yitirilişine şahit olmak kadar olmasa da,
Islahına muktediriz ancak; yine de yüreğimiz yanmakta.
Hani elinizde bir gül ile Meclise koşmuştunuz, hizmet şevkiyle. Sonra Vekil Listelerine, adınızı bulmak ümidi ile dikkat kesilmiştiniz. O gün; elinizdeki gülün yere düşmesi kadar olmasa da, yine Vatan, Millet ve Birlik yürüyüşümüzde, muhalif sesler duyulabilmekte.
Muhterem Pir-i Şuaram:
Çanakkale dizelerinizde, Batı Afeti’nin yırtılan perdesi ilan olunsa da, ya unuttuk ya unutturulduk. Zira o Batı, yine tüm şeytani makyajıyla, İslam Beldelerini kana bulamakta. Ondan da daha acısı İslam, Vahdet’i bulamamakta.
Şükürler olsun ki Anadolu, Emir-i Liyakat’ ler elinde, Ehl-i Adalet tarafından sevk olunmakta.
Muhterem, Nesl-i Mürşidim:
Müsterih olun: Bize düşenin, şanlı mazimize liyakat olduğu kadar, ati’mize de, Ecdadımızın davasını omuzlayıp şevkle taşımak olduğunu biliyoruz. Siz ki Asım’ın Nesli ni bize taşıdınız, biz de onu, Neslimizin önünü aydınlatan güneş yapıp ebede taşıyacağız.
Ey Emsalsiz Ecdadım: Hak ettiğiniz ödülü Fatiha’lar nezaretinde Rabb’ imiz’e havale ettik. Zira onun rızası ve onun vereceği ödül yanında, bizler aciz kaldık.
Emanetiniz, Neslimize Emanet edilecektir.
En bâkî minnet ve şükran duygularımızı kabul buyurun.
Nesl-i Asım: Metin Ceylan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.