- 457 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARIM CEVAPLAR
İster başından savuşturma cevapları deyin bu hikâyenin sonunda.
İster sen ne verirsen toprağa oda sana onu verir deyin.
Kısacası hikâyemin sonunda yorum size kalmış okurlar.
İstediğiniz yorumu yapmakta serbestsiniz.
Bir gün küçük bir kız oturup annesinin mutfakta bulaşıkları yıkamasını seyrediyordu. Aniden annesinin saclarında beyazlar olduğunu fark etti. Annesine baktı ve merakla sordu, neden saçında beyazlar var anne? Annesi yanıtladı, “ her yanlış yaptığında, beni kızdırdığında, mutsuz ettiğinde, saçlarımdan biri beyazlar”
Küçük kız bu cevap üzerine bir süre düşündü ve sordu, “ anne anneannemin tüm saçları nasıl bembeyaz oldu?
Buyurun neresinden tutarsanız tutun sayın okurlar.
Evlatlarınıza, işyerindeki insanlara her ne olursa olsun vereceğiniz cevaplara dikkat edin.
Ne geçiştirme cevaplarla uğraşın ne de bilmediğiniz konular hakkında konuşun.
Okumadan diploma sahibi olunamadığı gibi, öğrenmeden konuşmamamız gerekmekte.
Bilmiyorsan bilmiyorum demeliyiz, yarım yamalak cevaplar yerine susmayı bilmeliyiz.
Hani derler ya “Yarım doktor candan, yarım imam dinden edermiş”
Verdiğiniz cevaplar size geri döndüğünde tırmalamamanız umuduyla.
Çetin KORKMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.