- 1776 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sevgili Dost
Yazının tamamı pozitif düşünlere açık olmamızla bağlantılı ve verici bir yazıydı.
Özellikle seçtiğim bölüme katılıyorum sevgili dost.
Nasıl bakarsan öyle görürsün yaşamı.
Enerji görünmeyen bir etkileşimdir ve direkt etkiler biz insan fizyolojisini.
Bordür line diye bir hastalık vardır “sınırda yaşayan insanlar” bunun en güzel örneğini sergilerler.
Dibe vurduklarında hayat tamamen negatiftir.
Ve mutluluğun doruğunu da sorgusuzca yaşarlar…
Yazınızı keyifle okudum…
Sevgilerimle
Mutlu, neşeli, sevinçli olduğunuzda, yaşam enerjiniz güçlü olur ve başkalarını da bir verici gibi aydınlatır. Gerçek doğanızın farkına vardığınızda; sınırlı düşüncelerden kurtulup, bütünsel anlayışa ulaşırsınız. Yaşam enerjinizi kızgınlığa ve üzüntüye yönlendirirseniz enerji dengeniz bozulur.
Neslihan YAZICILAR tarafından 1/20/2007 3:08:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Canım arkadaşım sana katılmamak mümkün değil. Biliyorsun bu yazdıkların benim de inandığım fikirler.
Kısacası İÇ SESİNİZİ dinleyin DİYORUZ.O bizi yanıltmaz.
Farkındalıkla hareket edin diyoruz. KRİSNAMURTİ " "Farkındalığın Işığı " adlı kitabında "an" ların ne kadar önemli olduğunu vurgular.Farkındalık aydınlanmanın önceki aşamasıdır"der.
Doğrudur, hepimizin misyonu vardır. Algılarımız açıksa, farkındalıkla yaşıyorsak, iç sesimizi dinliyorsak, yaşamımızda karşılaştığımız zorluklara gerçekten kendi gözümüzle bakabiliyorsak, özümseme dediğimiz şeyi yapabiliyorsak hepimiz misyonumuzu tahmin edebilir ,hatta bilebiliriz değil mi ?
Yazına istinaden kaptırdım ben de.
Teşekkürler dost ve de tebrikler.