- 289 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAKICI
Bazen,hiç ummadığımız şeyler,hiç ummadığımız anda başlar.Pişmanlıklar,hayal kırıklıkları diz boyudur bazen.
Bazense;birden korku sarar bedeni,hapseder.Gizli umudun ardından hazan vakti başlar.Ya da kış gelir sıcacık bir yazdan sonra.Mart ayı gibidir herşey.Sıcak görünür ama aslında buz keser.Sahte gülüşler göz önündedir bazen.Bazen de kalp kırıklıklarını örter gülüşler.Zaman hep geçer aslında.Tüm bunlar olurken.Gözler,ağlamaktan harap olur bazen.Herşey üst üste geldiğinde hayat seni zorlar: PES ETMEMEYE!
Çok güçlü de gözüksek,aslında farkımız yoktur dikenden.Kimisi için can acıtırız,kimisi için de gülü varederiz yoktan.Soluktur hayaller,bazen de soğuktur.Siyah beyaz hayata gri olarak girerler.Her geçen gün korku sarar içimizi,ufaktan ufaktan.Hatayı kendimizde aramayız bazen.Bazen de kendimizi suçlarız.Bencil olmak güzeldir bazen.Bazense her şeyden kötü.İnsanlar seni görmezler,ya da görmek istemezler.Topluca yüklenirler tam da bu kadar dediğin anda.Sırlar dökülür ortaya.Arkadaşlıklar biter.Evet,hiç beklenmeyen zamanda.
Değişiverir insanlar,tanıdığın gibi olmazlar.Canını yakarlar tek bir sözleriyle.Kibir,insanı olduğundan üstün yapmaz hiç bir zaman.Bazısı,seni bununla suçlar.
Ama dayanmak zorundasındır:Herşeye,herkese...
Unutmamalı insan;ÜZÜLMEK DEĞMEZ HİÇBİRŞEYE...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.