- 911 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gene bu gece hüzünlüyüm..
Gene bu gece hüzünlüyüm,Öyle ki acı her yanımı kaplamış,sanki beni bütün benliğimle kuşatmış.Gene bu gece hüzünlüyüm,öyle ki çevremde bulunan ahaliden utanmasam ağlayacağım.
Artık insanlık öyle bir noktaya gelmiş ki,her gün acı,her gün felaket,her gün yıkıntı...Haberleri artık dinlemek bile istemiyorsun o derece.Her zaman ki gibi evde oturup arada face de dolaşırken bir de ne göreyim bu defada dost Pakistan’da parkta çoğunluğu sevi,çoluk cocuğun içerisinde,kalabalığın arasında bombalar patlatılmış ve en son bilgiye göre 58 masum hayatını kaybetmiş.Toplam 280 insan da yaralanmış.İçim yanıyor ve ben duygulu ve berbat bir vaziyetteyim,dokunsalar ağlayacak gibiyim.Ya Rabbi diyorum kendi kendime,sana sığındım ya Rabbi bu nasıl bir zulumdür.Dünyayı kasıp kavuran bu terör hadiseleri her gün farklı bir yerde,farklı bir Ülkede sadece ve sadece masumları tüketiyor.Masumlarla beraber yüreklerimizi de tüketiyor,insanlığımızı da tüketiyor.Sana sıgınıyorum Allahım,bu zulmü yapanların bunu yanlarına bırakma ne olur.
Bu gün insanlık tüketiliyor,masumlarla beraber,bu gün yüreklerimiz tüketiliyor.Ölen masumların ahları arş_ı Alayı titretiyor.Bu gün vicdanlarımız kararıyor,alın yazılarımız gibi,Katılaşmış kalplerimizin karardığı gibi....
Bu gün insanlık Yeniden bitti,telafisi olmayacak hatalarımızın günahlarımızın arasında yeniden yitti...
Bu gece gene çok hüzünlüyüm,tenha bir yere geçip saatlerce ağlamak istiyorum o derece..Artık yeter deyip Cenab-ı Allaha yalvararak ağlayacağım..Ölen onca masuma ağlayacağım,kararan vicdanlarımız için ağlayacağım.....
Kendimi bile sorgulamadan men etmeden saatlerce ağlayacağım......
(28.03.2016)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.