- 718 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Korku Hikayeleri
Saat gecenin ikisi olmuş beş saatir masanın üzerindeki adli tıp polikliniği raporlarını okuyorum üzerine adli kayıtlarıda gözden geçiriyorum midem kalktıkça kalkıyor. Mağdurların neredeyse yarısı ölmüş olduğu için doktorun soğuk duygudan uzak robotik bir şekilde aldığı notları okuyorum. İnsan vücudu üzerine böylesine robotik bir dili kabul edilemez saysamda otopsi yaparken ağlayan bir doktorda düşünemiyorum. Elbette adli raporların emniyet kısmı daha iğrenç olabiliyor kimileri büyük bir soğuk kanlılıkla yaptıklarını kabul edip öldürme eylemini en ince ayrıntısına kadar anlatabiliyor kimileri işi deliliğe vuruyor. Kimileri cinnet geçirdim diyor kimileri tahrik oluyor.
Eda arada mesaj atıyor iki gün sonra burada olacak onu havaalanından almamı istiyor. Edanın adli tıp uzmanlığı yaptığını düşünüyorum ince parmaklarıyla soğuk bir cesedi kestiğini midesine bağırsaklarına dokunduğunu kurşun veyahut bıcak yaralarıyla parçalanmış organları incelediğini. Tecavüze uğramış erkek yada kız veyahut yaşlı insanların genital uzuvlarına bakmak zorunda olduğunu. Beyaz önlüğüne bulaşan kanı tiksinişini ve bu tiksinişin her vakada daha da metalik bir hal alıp en sonunda yerini vurdumduymazlığa bırakışını. Edayı düşünüyorum beyaz önlüğüyle bu sefer bir evin içinde içinde başka birşey olmadan bacaklarını saran kırmızı çoraplarıyla. Süt üretmek için yaratılmış ve dişiliğinin en şahane göstergesi olan göğüsleri. Beslemek için yaratılmış kadın bir kadını bir erkekten ayıran asıl etken penissizliği değil süt üretiyor olmasıdır. Zira yavrusunu beslemek için vardır. Aynı zamanda üretmek için var olan göğüslerin birer arzu nesneside olması.
Edayı düşünüyorum
Bakışlarımın üzerine dokunduğunu hissettiği her an utanç duyuşunu ve zamanla aradan bu utanç perdesinin kalkıp artık tuvalete giderken bile kapıyı kapatma ihtiyaçı hissetmeyen kadını. İnsan cesetlere dokundukça insanlığını kaybeder. Aynı bedenle defalarca seviştikten sonrada utanç duygusunu birinci kayıp kötüdür ikinci kayıp ise yerine göre iyidir.
Yani şunu anlayamam ışıkları kapat öyle sevişelim
Işıkları kapayınca günah olmuyor mu. Arzu sadece iki genital organın birleşimi değil o vücudu görmektir bence.
Vücudum Edayı istiyor buna engel olamıyorum ona daha sıcak mesajlar atmaya başladım bedenimin arzuları zihnimi yoruyor Eda bir oyun oynuyor yenilirsem o da bende bu işte kaybedeceğiz uyumuş numarası yaparak ona cevap vermeyi kesiyorum.
Raporlara dönüyorum
Tarih
56 yaşındaki akli dengesi bozuk adam 78 yaşındaki annesine tecavüz ederek öldürmüş bir hafta boyunca aynı yerde kalmış kadının cesedi. Olay kadının İstanbuldaki kızı eve gelip bakınca ortaya çıkmış. Şunu düşünüyorum bu bir haftada bu eve kimse uğramıyor hani o atasözleri olan veyahut peygamberin hadisler verdiği komşuluk dediğimiz şey yok olmuş kadının kızı eve gelmese o ceset bir ayda orada kalırdı…
Bir diğeri
Tarih
13 yaşındaki annesi bir kız çocuğuna hem babası hem dedesi defalarca tecavüz ediyor zavallı çocuk şans eseri oradan geçmekte olan jandarmaya sığınarak kurtuluyor. Geri dönülmez şekilde genital organı ve uterusu zarar görmüş asla anne olamayacak.
Daha ilginci ise cani babanın emniyette verdiği ifade aynen aktarıyorum
" Babamın gece yarısı kızımın odasına girdiğini gördüm çok alkol almıştım kapıdan onları izledim kızımla oluyordu. Dayanamadım bende istedim sonuçta o dedesiyse bende babasıydım benim hakkım daha çoktu. Karım 5 yıl önce ölmüştü kimseyle beraber olmamıştım çok pişmanım "
Aslında daha detayı olsada kıza yaptıkları işkencelerin sadece okuyabiliyorum anlatamam.
Bir başkası
Tarih
34 yaşındaki dul anne dört yaşındaki oğlunu döverek öldürüyor. Sebebi ise ağlayarak dizi izlemesine engel olması. Dayak sonucu beyin sarsıntısı geçiriyor çocuk asıl ölüm sebebi ise dayak sırasında ağzındaki kanın nefes borusuna kaçması. Ayrıca çocuğun bir çok yerinde eski dayaklardan izler var. Kaburgalarında çatlaklar bağırsaklarında dayak sonucu dış düğümlenmeler vücudunun birçok yerinde yaralar bereler
Bir diğeri
Tarih
39 yaşındaki akli yetersizliği olan erkeğe 10 kişinin bir ay süreyle tecavüz etmesi ve zorla alıkoyması. Olayı yapanlardan birinin ifadesi ise kan donduruyor.
" mahallede kız gibi yürüyüp kıvırtırdı parasıyla cinsel ilişki teklif ettik kabul etmeyincede dövüp tecavüz ettik. Ancak herşey A.S nin başının altından çıktı ilk o teklif etti bunu yapmayı biz gaza geldik "
Bu listeyi uzatmak öyle mümkün ki
Tecavüzler öldürmeler yakmalar kezzap atmalar. Nasılda iğrenç bir dünya bu tip olaylar genelde basında duyulmaz. Aslında duyulmasın diye özel çaba harcanır kimse topluma aslında nasılda iğrenç varlıklar olduklarını hatırlatmatı istemez. Zira olayı sapkınlık ile geçirmeye çalışırlar. Bişey diyeyim kol kırılır yen içinde kalır toplumlarında bu tip olaylar düşünülenden fazladır… herkesin fısır fısır konuştuğu iğrendiği ama birilerine anlamadığı o olaylar işte bunlar tarihleri yazmıyorum ama şöyle birşey varki batının ahlaksızlığını aldık diye ortada dolanan arkadaşlar hayır efendim batının ahlaksızlığını falan almadık bunlar sadece geçmişten bu güne içimizde var olan kendine has ahlaksızlıklar. Artık iletişim daha kolay olduğu için o rahat evinde bilgisayarın başında dolaşırken bunları görüp iğreniyorsun. Görmediğine susuyorsun. İçindeki şeytandan korkuyorsun.
Raporları kapatıyorum yeter bu kadar Eda uyudun mu diye mesaj atmış cevap vermiyorum. Soyunup duşa giriyorum önce Edayı düşünüyorum ardından üç kere ağza üç kere burna su veriyorum başımı köpüklüyorum. Eşini mirası için duşta elektirikle yakan kadın aklıma geliyor beni yakabilecek biri yok. İkince kez köpükleniyorum sıcak suyu seviyorum bir anda elektrikler gidiyor. Şartel atıyor su soğuyor ilk anın şaşkınlığından sonra suyu kapatıp karanlığa gözlerimi alıştırıyorum.
İçimi bir ürperti sarıyor anaannemim anlattığı korkutucu hikayeler aklıma geliyor gece yarısından sonra banyoya girme sakın oğlumla başlayıp ağzın yüzün yamulmasıyla biten şamanist köklerden gelen korku hikayeleri içimden dua ediyor dışımdan banyoyu gözlüyorum burda böyle kalamam. Havluyu alıp kurulanmaya çalışıyorum kurulanırken arkamda bir el hissedip korku ile dönüyorum yüzüme soğuk bir yel çarpıyor kurulanmayı yarıda kesip kapıyı açıp banyodan çıkıyorum kalbim yerinden çıkacak gibi. Koridorda yürürken böğürtüye benzeyen bir ses duyuyorum ses giderek artıyor sanki kulağımın dibinde koridoru gözlerimi kapatarak el yordamı ile geçip şartele varıyorum ellerimi duvara sürüp nemi almaya çalışıyorum. Böğürtü kesilmiyor korkuyla şarteli kaldırıp etrafıma bakıyorum kimse yok rahat bir nefes alıp üstümü giyiniyorum ancak böğürtü yine var kesilmiyor. Dikkat edince sesin alt kattan geldiğini anlıyorum can çekişmeyede benziyor inlemeyede başka ses olmadığı için dikkat kesilmeyi bırakıyorum.
Telefonu elime alıyorum eda iki kere daha mesaj atmış biz niye bittik gibisinden ne bileyim ben demek istiyorum. Daha önemlisi Funda aramış açmayıncada mesaj atmış uyanırsan beni ara diye.
Fundayı arıyorum telefon üç kere çaldıktan sonra açıyor sesi bayık geliyor bayık ve şuh sanırım çakırkeyif. Ağlıyor ağlamasının sebebini anlatıyor benimle sevişmek istermiydin diyor evet diyorum sevişelim o zaman diyor. Ben dokunmadan yapmayı sevmiyorum sanal sex bana göre değil diyorum boşver o zaman diyor sonra gene ağlıyor. Geçen sefer hangi şehirde olduğumu öğrenmişti şimdi kapı numarama kadar not ediyor beni soyması ihtimaline karşı yan komşunun dairesinin numarasını veriyorum. Az çok akıl gerek yeniden sevişmeyi teklif ediyor küfretmemi istiyor. Dayanamıyorum ediyorum hoşuna gitmiyor nazik küfrediyormuşum içimdeki şeytanı dürtüyor dürtükçe hoşuna gidiyor en son özür dilerim kendimi kaybettim diyip kapatıyor. Umrumda değil yalvaracak değilim kimseye.
Alt kattaki ses hala aynı birimi ölüyor diye düşünüyorum kapıyımı çalmam gerek.
Bu arada Eda arıyor açıyorum
Beni aradığını meşgul olduğumu söylüyor sevgili olmadığımız için kimdi o kadın diyemiyor. Ama içi içini yiyor. İsmetle konuşuyordum canı sıkkınmış diyorum. İnanmıyor belkide inanıyor umrumda değil uzmanlığın zorluğunu nasıl yorulduğunu falan anlatıyor sonra az kaldı geliyorum seni çok özledim diyor masum bir ses tonu değil bu tüylerim diken diken oluyor. Bende diyorum gülerek gitmem gerek iyi uykular diyor.
Telefonu kökten kapatıp yatağa geçiyorum alt kattaki ses hala aynı okuduğum adli tıp kayıtları aklıma geliyor. Bir cesarete gelip aşağı inip kapıyı çalıyorum defalarca kimse açmıyor. Polisi arıyorum olayı anlatıyorum hattaki ses insanlar sevişiyordur kardeşim diye gülüyor. Israr ediyorum kırk dakika sonra ekip arabası geliyor. Onlar gelene kadar ses kesilmiş oluyor alt katta ama olsun. Polisler gelince dışarı çıkıp onları karşılıyorum.
Baştan beni uyarıyorlar bir sorun yoksa eğer tutuklarız diye. Tamam diyorum
Kapıyı kırıyorlar bu arada bütün apartman uyanıyor koridorun ortasında ağzında köpüklenmeler oluşmuş bir genç kadın yatıyor. benim yaşlarımdaki yardımcı komiser nabzı atıyor diye bağıyor. Ambulans geliyor kadını alıyorlar. Komiser yarın gel ifade ver diyor tamam diyip yatmaya gidiyorum.
İyiki polisi çağırmışım diye mutlu oluyorum belkide bir hayat kurtardım…
YORUMLAR
yıllar önce, satıcıdan korku filmi önermesini istiyorum "ya, kardeşim" diyo adam, "anlamıyorum; hem korkuyorsunuz, hem izliyosunuz bu filmleri." aklımdaki bir korku filmini istiyorum bu kez "adam, hala aynı şeyleri geveliyor. lan ver filmi vereceksen...
yine yıllar önce, hastane dönemim. gece. son yılların en şiddetli yağmuru. her yanı su basmış. acile getirilen adam ölmüş, eşi dostu ortalığı yıkıyor, bu sırada adam ölünce eli kesik genç, bayılıyor. bir kargaşa da o yaratıyor. güvenlik ölüyü morga götürüyor, morgtan su fışkırıyo, hastanenin en dipteki odaların bir kısmı su içinde. o sırada telefonum çalıyor, arayan benim hemşire tüysüzkol. "gök gürlüyor korkuyorum" diyo, elimi tut." o ana kadar çok elini tutmuşum da bir telefonda tutmadığım kalmış gibi. telefonu kapatıyorum. yine arıyor. hastane müdüründen telefon bekliyorum, tüysüzkol ısrarla arıyor. anlamıyo, anlamıyo. bildiğin korku filmi karakteri.
bir de korku filmleri beni pek korkutamıyor. silent hill oyunlarını oynadım; 2. ve 4. oyunları. onlar korkutmayı başarmıştı. korku hikayelerini de denemeliyim belki.
olricx tarafından 3/27/2016 4:26:59 PM zamanında düzenlenmiştir.