- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYAM
RÜYAM
Rüyamda Kayığımla bir Nehir suynunu durgun ve duru olan bir yerindeyim. Gözlerimi kapatmış nehirin durgun suyunu ve yukardaki çağlayanın sesi ile evrenin derinliklerindeki alemlerle olan ahengin nehirle bir koro halindeki sesiz muziğini dinliyorum. Bu vecd gibi bir şeydi sanki, tüm alemlerin derinliklerinde uçuyor gibiyim, renga renk ışıklar gök kuşağını içinde renklerden biriyim. Ruhum ve bedenim birleşmiş sanki bedenim yok sadece ruhumla Alemlerin içindeymişim gibi. Gitmediğim yıldız gezegen kalmadı hepsi benim toprağım gibi. Sanki yılardır oralarda yaşıyormuşum . Aniden biri kayığıma çarptı sarsıldım. Beni gittiğim alemlerde indirdi diye içimde kocaman bir öfke belirlendi ve gözlerimi açtım baktımki bana çarpan boş bir kayık. Suyun akıntısı ile sürüklenip gelip kayığıma çarpmış. Hırsımı, öfkemi akıtacağım kimse yoktu. Kayık BOŞTU. Öfkemi , hırsımı o nehrin sularına bıraktım, sular akıp deryalara okyanuslara götürecek hırsımı , öfkemi onları orda suyun akıntısına bıraktım. Yunsunlar ve deryalarada yıkanıp pak , balıklarla yoldaş olsunlar ve sevgiye dönüşsünler dedim. Ve Uyandım ki hepsi bir rüya ama o evreni ve nehiri unutamadım düşünürken uyumuşum. Ve ikinci bir rüyadaydım sanki atlas okyanusunda büyük bir Gemideyım Med. Cezir var sular bizi gökyüzüyle birleştiriyor adeta. Bir suyun en yüksek dalgasında birde en derinindeyiz tanımadığım İnsanlar bağırıp çağırıyor Tanrılarına dua ediyorlar ki kurtulsunlar bense geminin üsttarafında bir yerde birinci rüyamı düşünüyordum. Tamda dalgaların en derin safhasındaydık ki üsteki dalgada beyaz köpüklerin arasında Öfkemle kinimi gördüm bana sevgi ile bakıp ve gülüyorlardı. Biz senin öfkenle kininiz Deryalarda yunuslarla yüzdük yunduk pak olduk gerçekleri gördük ve sevgiye döndük bizi tekrar kabul et şimdi biz seninle birlikte sevgi ve dost olup ikrar vereceğiz bizi kabul et. Kollarımı açtım onları gönlüme mihman eyledim. Bende kin , nefret ve bet emmeller Nehrin suyunda akıp gittiler.
Bana sevgi oldular , Aşk oldular, Dost oldular İkrarla bağlandılar. Bende onlara ikrarla bağlandım, Aşık oldum Sevgiden karasevda oldum onlarda bana.
Şimdi biri bana tersmi bakıyor, Hakaret mi ediyor, beni aşağılıyor mu, Kadir, kıymetmi göstermiyor. Aklıma ilk rüyam geliyor. Diyorumki bunlarda boş kayık gibi bana çarptılar. Gözlerini açma kapalı kalsın. Sevgi ile kalsın Gözlerin diyorum ve artık buna benziyenlere ve olaylarınaa önem vermiyorum. AŞK ile .
25 Mart 2016 Berlin Seyidoğlu Ali Koçak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.