- 445 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM GÜZEL EVİM-6 Alfabemin son harfi
BENİM GÜZEL EVİM-6 Alfabemin son harfi
Alfabemin son harfine
Sene iki bin on altı Mart ayının son günlerindeyiz.Bu yazı dizisine başlarken senin hakkında ne yazacağım diye düşündüm durdum hep. Bu yüzdende sürekli olarak erteledim. Ama şu anda sırtımı duvara dayamış durumdayım. Yani senin anlayacağın sıkışmış durumdayım. Kaçacak yer kalmadı. Senin hakkında da bir şeyler karalamam lazım Alfabem.
Hafızam yanlış hatırlamıyorsa seninle iki bin dört yazının başlarında Kırık tabağın yan tarafında kitap tezgâhının önünde tanıştık. Bir arkadaşınla beraber aradığınız bir kitabın olup- olmadığını sordunuz. O zamanlar gencecik okullu bir kızdın. ( Laf aramızda hala genç ve o kadar da güzelsin). Aradan geçen on iki sene içinde arkadaşlığımızın daha da pekiştiğine inanıyorum. En büyük dileğim daha uzun yıllar arkadaşlığımızın devamını görmek.
Biliyorsun sana Alfabem adını taktım. Zira adının baş harfi Alfabenin son harfi idi. Hiç unutmam bir ara senin tersine gitmeye kalkınca Alfabem kelimesini kullandırtmamakla beni tehdit etmiştin Bende gerçekten korkmuştum.Zira böyle bir şeye teşebbüs etmen demek bundan sonra bir daha benim yanıma gelmemen demek anlamına geliyordu aynı zamanda.
Bu davranışına daha sonraları çok güldüm. Alfabem. Ben sensiz nasıl yaparım sonra.
Seni bu yazı dizisine özellikle aldım. Benim evime topu, topu bir kere gelmene rağmen( Keşke bu sayı daha fazla olsaydı )evimin ve benim üzerimde bıraktığın tesir çok büyük olmuştu. Bu hasta ziyareti olsa bile.
Seninle sohbet ederken aldığım tadı hiç kimsede alamıyorum. Seninle yapılan birkaç saat sohbet bil ki kullandığım bir çok ilaçtan beni daha çok etkiliyor, ve sen farkında olmadan benim iyileşmeme yardımcı oluyorsun. Senin hakkında tek bildiğim. (Ablan-İstanbul-Trabzon-İstanbul) Bu karenin içinde koşturup duruyorsun.
Bu yazının altına bir birine bağlı minicik iki şiir koyacağım Okuyunca beni nasıl eğitip istediğin hizaya getirdiğini göreceksin. Seni çok seviyorum arkadaşım veya Alfabem Beni nasıl istiyorsan öyle kabul et. Ama asla arkadaşlığımıza son verme. İyi ki varsın. İyi ki arkadaşımsın.
,
Ellerin
Boğazıma takılıp kalan,
Alın terimle kutsadığım,
Bir lokma gibiydi,
Dokunamadığım ellerin.
Ellerim
Ellerin sarkardı da
Değmezdi ellerime,
Yanında iken, yokluğunda,
Ulaşamazdım yüreğine.
Bilemezdim nereye koyacağımı.
Tutamadıktan sonra ellerini.
Seninle iken sana ulaşamamanın,
Taşırdı utancını işe yaramaz ellerim.
Mart/ 2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.