- 944 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
KADINA DAİR TÜM DÜŞÜNCELER ZİNA
Haram kılınmıştı yüreğime sevmek,
Ne kabul görüyorum ne destek,kirlendi adım bir ayrılıkla,
’KADIN’dı adım,mutsuzluktu yakıştırdıkları..
Yıllarca biriktirdiğim hayallerimi,
Çürümeye yüz tutmuş bu beyinlere kurban verdim
Umutlarım idam sehpasında çünkü kadına dair tüm düşünceler ZİNA..
Ruhumu zehirliyor ayrılan kadına dair ahlaksızca tutumlar
Ne yaşamaya heves kalıyor,ne de ölmeye cesaret
Bir hayat böylece kayıyor elimden,
Ama artık dur demek gelmiyor içimden
Hadi diyorum hadi ha gayret ,
belki değişir dünya biraz daha sabret
YORUMLAR
Kadının adı yok ' yaşadığımız toplumda ' ve kendini henüz aşmamış zihniyetler de bu çok daha belirgin ' kadın hala bir cinsel obje ' kadın için sınırlayıcı ' ve ya çizgi kural' tanımında '
Ahlaki sorumluluk adı altında bir çok 'ezici sıfatlar yükleniş kadının omuzlarına . Erkelerin de aynı soruluk içinde olması gerek '
Ve öte yandan ' Kadın arzulayınca edepsizlik ' kadın bilinçliyse feminist ' kadın konuşunca faşist ' kadın susunca yetersiz görülmekte .. Özelikle son zamanlara ' çocukların ve kadınların cinsel istismara uğraması 'toplumun ahlaki ve kişisel eğitimi yetersiz' bastırılmış duyguların kişilik bozukluğu' su yüzüne çıkması diyorum .
Kadının bir adı olması gerek' o da saygı ''
saygılar ..
beren yılmaz tarafından 4/6/2016 10:48:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Daha güzel bir dünya için hep beraber mücadele edeceğiz karanlıkla.umudunu yitirme.
melek çağlar
Melek hanımefendi, yazınız çok hoş, çok naif duygular içeriyor. teslim etmeliyim anlatımınız çok güzel, adeta şiir yazmışsınız.
olay kadın-erkek olayı olmamalı bence. sorun bizlerin insan olmamız ya da olamamızla ilgili. bir de şunu belirtmek isterim. yaşamım boyunca kadınlarımızın ekonomik bağımsızlığını savundum-savunuyorum.
saygımla.
melek çağlar
melek çağlar
Claudio Pedro
Ama çok var daha yaşamaya ve yaşarken acı çekmeye.
...