- 461 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SATILIK GURKALAR
Beyler dikkatinizi çekerim: Türkiye üzerinde büyük oyunlar oynanıyor. Bu hesap bu günün yarının hesabı değil. Yüzyıllar süren bir hesap. Planlar yapan Siyonisler, faşistler, komünistler, yaptıkları bu planlarla gelişmemizi durduramayacaklarını anlayınca, yanı başımızdaki 9000km sınırımız olan Suriye’yi yok olma pahasına rağmen işgal ettiler. Gaye Türkiye’yi daha rahat kontrol edebilmek ve daha kolay denetleyebilmek, bölge ülkeleriyle iyi olan diyaloglarını bozabilmek ve onlarla olan ticari anlaşmalarını bertaraf edebilmek maksadıyla harekete geçtiler: Yani ekonomik ambargoya almaktı. Görünen o ki buda tutmadı.
Türkiye’nin uyguladığı milli ve yerli politikaları hem Rusya’yı hem ABD yi hem de Avrupa birliğini bayağı bir rahatsız etmişe benziyor. ABD Rusya ve AB yanımızda yöremizde ne kadar terör örgütü varsa açık ve aleni onları silah yönünden asker yönünden, askeri mühimmat yönünden ve mali yönden desteklerken. Bunu da dünyanın gözü önünde aleni yaparken içerimizdeki iş birlikçilerinin söylemlerinden yola çıkarak Türkiye’yi teröre destek veren Ülkerler arasında gösterme çabaları var. Bu da bize gösteriyor ki hiçbir şekilde Türkiye’nin gelişmesinin önüne geçemeyen dış düşmanlar, hıyanet ve ihanet çeteleri terörü destekleyen ülkeler arasına sokmaya çalışıyorlar. Bunu da bertaraf ederiz. Yalan üzerine kurulan planlarınız mutlaka açık verecektir.
Kafasını kuma gömen deve kuşu gibi kıçınız bütün açıklığı ve çıplaklığı ile zaten görünmektedir. Esasen İran’a uygulanan ekonomik yaptırımları kaldırarak İran’daki bütün iş imkânlarını kendilerine çevirme çabaları boşa çıkmış görünüyor. Zira İran Türkiye ile çalışma arzusunda. Görünen o ki bu konuda sıcak temaslar da var ve daha da olacaktır. Siz ekonomik açıdan ne kadar plan yaparsanız yapınız Allah’ında bir planı var ve sizin planlarınızı boşa çıkarıyor. Siz tekrar deneyin yine boşa çıkacaktır. Zira siz karınca kadar cüsseniz ile file savaş açamazsınız Haşa Allah’la savaşa girişmişsiniz mutlaka yenileceksiniz. Siz ne kadar yetimin fakirin Müslümanın kanına elinizi soksanız sonunuz firavunun sonu olacak. Arap ülkelerinin petrol ziftine elinizi batırdınız, Türkiye’nin yüzüne çalmaya çalışıyorsunuz. Tutmayacak o kara size dönecek. Zira en büyük hesap görücü Allah’tır.
Paralel yapıyla işbirliği yaptınız 17-25 Aralıkta devirmeye çalıştınız olmadı. Gezi dediniz yine olmadı. Suriye dediniz geri tepmeye başladı. Şimdi Türkiye’ye teröre destek veriyor, kara para aklıyor yalanlarını atıyorsunuz. Buda tutmayacak. Eliniz boş döneceksiniz. Türkiye ekonomisi şaha kalktı. Durduramayacaksınız. İçimizde yetiştirdiğiniz paralel misyonerlerinizin istihbarat ağı fark edildi. Çökertilmek üzere bu ihanet çeteleri yarın yok olacak siz yine devlet ile işbirliği yapmak zorunda olacaksınız. Ufak taşlar sizin işinizi görmez bunu anlamadınız mı?
Kurduğunuz terör örgütlerini birleştirdiniz üstümüze saldınız. Rusya’yı çağırdınız güneyimizden hırlattınız. Esad’a güç verip üstümüze saldınız. AB’ye silah yardımı yaptırdınız. Bütün bu nefret odaklarınız Türk milletinin direnciyle gelip tosladı ve geri düştü. Bütün derdiniz uysal bir Türkiye, karşınızda el ovuşturan bir Türkiye, İMF ye muhtaç bir Türkiye istiyorsunuz. Yok, öyle yağma toplayın tefinizi tarağınızı çekilin artık bu şanlı millet üzerinden. Siz bedduaca başınıza gidin biraz daha beddua etsin.
Ey Man kurtlar ey Vandallar ey haşhaşiler geçmişini bilmeyen terör koalisyonu, Ey İngiliz gurkaları sizin gücünüz ülkemizdeki siyasi iradeyi yok etmeye yetmez. Her hamleniz bu asil milletin direnç duvarlarına çarpıp yok olacaktır. En çok üzüldüğüm noktada ülkemizde bilim edasında bulunan akademisyen(Karademisyen)ler ve satılık kalemler. Vandallar ve haşhaşiler. Bir gün sizi de bu Siyonist düşünce eski bir bez parçası gibi kıvırıp atacak. O zaman ahın vahın bir faydası olmayacak.
Ülke içindeki tüm hücreleriniz tüm ileri karakollarınız, tüm terör ortaklarınız saldırsa da emellerinize ulaşamayacaksınız. Milli olan yerli olan Türkiyeli olan kazanacaktır.
Ey İngiliz gurkaları siz yenilmeye mahkûmsunuz
--------------------------------------AR----------------------------------------
YORUMLAR
Eğer doksan yıllık geleneğimizi unutup
Yurtta sul cihanda sulhun üstünü çizer orta Doğu projesi eşbaşkanlığına soyunur
Emevilerin Camisi'nde namaz kılmayı düşmersek o emperyalistlerin eline
Fırsat vermiş oluruz
Ama korkma arkadaşım bu milleti kimse yok edemez
Yedi düvele o yoksulluk içinde baş etmeyen bu halk bu günün şartlarında buna asla müsaade etmez etmeyecekte bizim düsturumuz ya istiklal ya ölüm unutma
kafamızı kuma gömmek diye bir derdimiz olmadı olmayacak da...herdaim vatanımızın savunmasında yüreğimiz hep devletimizin yanında olacaktır. .. Dönen oyunlar büyük ve ülke bizim namusumuz ..Rabbim şehitlerimize rahmet eylesin ... Bu vatan hep onların elleri üzerinde yükselmiştir.. yüreğin varolsun...Herşey Aliyemiz için selam ve muhabbetle