- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU İŞTE BİR AŞK VAR
BU İŞTE BİR AŞK VAR
Yıllar nede çabuk geçtiniz.
Şimdi nereden çıktı bu hüzünlü bulutlar.
Saç beyaz yüz çizgilerle dolu.
Ama gönlüm bir o kadar ak.
Lakin yalnızlık bir o kadarda ağır.
İhtiyarlık böyle miydi ,
Söyle bana güzel çocuk.!
Şimdi sende gelmezsen beni kim avutacak.!
Hayat o kadar kısa, ömür bir kuş misali geçiyor ve bu hayat hepimizi aynı finalle bekliyor.
Ya iyi insan olup iyi şeyler yaparak yaşlanacağız yahut kötü insan olarak tamamlayacağız.
Seçme hakkımız var, hem söyleyeceklerimizi, hem yaşantımızı, hemde yapacaklarımızı seçme hakkımız var!
Çünkü bu gençlik bitecek ve ihtiyarlık gelecek, gücümüz kuvvetimiz, azalacak, sağlığımız bozulacak, hayatla savaşlarımız zorlaşacak .
En çokta yalnızlık bizi yoracak,sevenlerimiz belkide ailemiz bizden yorulacak,sanki onlar hiç yaşlanmayacak gibi bize davranacak.
Ama şu bir gerçek ki şu kısacık ömürde kendini güzelliklere,başarılı işler yapmaya adayan kişiler var.
Belediyeler ve başkanlar var, birde bunları takdir eden sevgi ve emeği alan, yaşlılarımız var.
Burası Başkanımızın 14 Ocak 2015 te açmış olduğu Tuzla Belediyesi Yaşlılar Merkezidir.
Burayı ilk ziyaretimde adeta büyülendim, nasıl böylesine güzel bir yer olabilir dedim.
Şimdi çoğu insan bu bayan hep böyle güzellikleri yazıyor diyecek, bence demeyin yada demeyelim.
Partiniz, renginiz ya da düşünce yapınız ne olursa olsun şunu yapabilmeliyiz, başarılı işleri hatta aşkla yapılmış işleri, güzellikleri takdir etmeliyiz.
Çünkü ne kadar savaş varsa, bir yerlerde birileride o kadar barışı ve yaşamı çağırıyor, hatta o kaliteyi bir çıta daha yükseltiyor.
İşte Tuzla Belediyesi ve Başkanımız Şadi YAZICI beyefendi bu işi biliyor. Öyle ki, durmadan projeler üretiyor, her defasında Tuzlalıyı daha nasıl rahat ettirebilirim, farklı ve yeni neler yapabilirim düşüncesinde, imkanları seferber ediyor. İşte bu yaşlılar merkezi bu kadar donatımlı bir yer.
Yaşlılar merkezini ziyaretimde,gülen yüzleri ve pozitif enerjileriyle bizimle ilgilenen ve oradaki yaşlılara kendilerini sevdirmiş olan Sosyolog Özgen TURNA hanım ve danışma görevlisi Gülten Belduz hanımefendiye teşekkür ederim.
Yaşlılarımız bu merkeze sabah 9:30 da araçlarla evlerinden alınarak getiriliyorlar. Burada öncelikle sosyologla yapılan sohbetler, daha sonra ney eşliğinde yapılan sabah sporu. Rutin sağlık kontrolleri, öğlen yemeği daha sonra psikolog ile grup terapisi yapılmaktadır. Daha sonra sosyal aktivite, kitap okuma ve müzik etkinliği yapılmaktadır. Aynı zamanda burada yaşlılarımızın hobi bahçeleri vardır. Haftanın beş günü burada kuaförler yaşlılarımıza istekleri doğrultusunda bakım yapmaktadır.
Her gün eğitici seminerler görmektedirler, çoğu yaşlımızın buradaki güzel faaliyetlerden dolayı alzheimer hastalığı yavaşlamıştır.
Çünkü güzellikler ve pozitif enerji olan yerler her insana faydalıdır, öyle ki buraya gelen yaşlılar yalnızlıklarını ve hüzünlerini bırakıp buradaki dost enerjiyle evlerine dönmektedirler.
Buradaki çalışanların enerjileri yaşlılarımıza yansımıştır .
Kısaca burası başka bir dünya başka bir güzelliktir.
65 yaş ve üzeriyseniz ya da bu yaşlılarımızı ziyaret edip bir parça gönüllerini almak dünyalarına mutluluk vermek istiyorsanız.
Buraya gelin ve burada bir aşk olduğunu daha doğrusu Tuzla Belediyesi ve Sayın Başkanımız Şadi YAZICI Beyin her işi aşkla yaptığı gibi burayı da aşkla yaptığını görün.
Unutmadan biz kısacık ziyaretimizde oradaki yaşlımız Latife teyzeden ’Bir ihtimal Daha Var’ şarkısını dinledik .
Siz ziyaret ettiğinizde kim bilir hangi şarkıyı dinleyecek, hangi sevgilere ve hangi güzelliklere tanık olacaksınız.
Hiçbirimizin ihtimalleri ve umutları tükenmesin.!
SEVGİYLE KAL TUZLA
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.