- 404 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM GÜZEL EVİM -5 Çiçeğim
BENİM GÜZEL EVİM / YA DA MALİKÂNEM-5
Çiçeğim
Biliyorum seni yazmak çok zor. Bana geldiğin günü dün gibi hatırlıyorum. Hala karar veremedim seninle yaşadıklarımı mı yazayım, yoksa kendi düşüncelerimi mi? Bana geldiğinde bir enkazdan farkın yoktu. Tır çarpmış gibiydin. Aslına bakarsan benimde senden farkım yoktu. Ben de bir tır’ın altında kalmış gibiydim. Galiba işin aslı birbirimizi tamamlıyor gibi idik. Diğerlerinden benim için çok farklıydın. Evimi kendi evinmiş gibi benimseyen,. Evimin ilk konuğu idin ve o yerini hiçbir zaman kaybetmedin. İşin daha güzel tarafı da aramızda ne aşk vardı ne de meşk. Yani çıkarsız arkadaşlık. Belki de ben öyle sanıyordum, belki de seni içten içe sevmişimdir. Seni görebilmek için Cumartesi günleri geliş saatini iple çekiyordum. Hafta sonları yaptığımız kahvaltı sohbetleri en büyük mutluluğumuzdu. Gezip dolaşmadığımız yerleri seninle gezip dolaştım. Tam bir sene, iki bin on üç Kasım ayında geldin. İki bin on dört Kasım ayında geldiğin gibi kayboldun gittin.
En güzel yazılarımı, şiirlerimi senin için yazdım. Sabahlığın hala dolabımda asılı duruyor ve ben her aklıma gelişinde elime alıyor ve senmişsin gibi okşuyorum. Şu hale bak sözüm ona seni yazacaktım çiçeğim ama kalemimden dökülen kelimeler sana olan düşüncelerimi anlatıyor. Şimdi çok uzaklardasın yolun benim düşeceğinden de pek umudum yok. Tabloyu duvarımdan kaldırdım. Hayalinin duvarımda asılı durması bana mutluluktan çok hüzün veriyor. Ama dayandığım güç aldığım bir nokta var onun la avunuyorum. Senin mutluluğun. İnanıyorum ki geçmişe bir çizik atıp yeni bir hayata ayılıyorsun. İnan bana gözlerindeki mutluluğu ne zaman yakalarsam ben de en az senin kadar mutlu olacağım.
Bahçemdeki en güzel çiçeğime senin adını verdim. ÇİÇEĞİM.
Belki bana kırılacaksın ama bu yazı serisinde seni anlatmayacağımı anlamışsındır. Sen bana özel olarak kalacaksın. Bu yazıyı okusunlar ama kim olduğunu bilmesinler sadece ben bileyim.
Gözlerini kapa ve hayal fırsat buldukça bir araya geldiğimiz o bir senede neler yaptık, neler yaşadık ve neler yaşayamadık.
Daha da önemli olan ne biliyor musun?
Bir kadın eğer isterse arada cinsellik olmadan da bir erkeği mutlu edebiliyormuş. Bundan sonrada ağabeyin olarak kalmaya devam edeceğim. Yeter ki sen kız kardeşim olmaya devam et. Çiçeğim.
Ben beni anlattım, bendeki sende.
Yalnız sen gel
Sensin o beklenen
Kalbimde hazır yerin
Getirme başkasını yanında
Üzüntü ve keder
Beni yokluğunda kahreder
İkimiz
Sadece ikimiz olmalıyız
Bir ben bir de
Aşkımsın
Çiçeğimsin sen
**************
Gözler
Bir bilsen neler görür
Neler söyler
Bana bakan
O büyülü gözler.
************
Islak saçlar
Ve
Kışkırtıcı seksilik
*************
Geçen bir yılda
Bir Pazar günü
************
Üç mısra bir hayat
Bu hayatın bir ucunda ben
Diğer ucunda sen
O sen kim isen.
*************
Dün akşam
Oturdum ağladım
Yalnızlığıma
Sen yoktun yanımda.
Allah’a ısmarladık çiçeğim
Artık bana yol göründü
Yolcu yolunda gerek.
Bu yürek seni hiç unutmayacak.
Mart/2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.