- 727 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU GECE...
02.02.2013/KAYSERİ
GECE:01:20
BU GECE.....
Bu gece ,cehenneme dönen hayatımın hesabını yaparken kendimle baş başa neden bu kadar çaresiz ve kimsesizim diye düşünüyorum..Neden bu kadar yaralandım,neden bu kadar kırıldım...içimdeki bu yangın ne zaman sönecek..kendime sorduğum soruların hiç birinin cevabının olmadığını bilmek,hiç bir fikrimin olmadığını düşünmek,tüylerimi diken diken ediyor..Ben neden bu hallere düştüm..Bu ayrılık neden bu kadar beni yıktı...bunların bende cevabı yok inanın..cevabını verecek başka biri de yok..Aklımın almadığı şey,bütün bunların nasıl başımıza geldiği...inanılması gerçekten güç...Ayrılığın acısı bu kadar neden sarstı beni...Neden hala atlatamadım,anlamış değilim...İçimdeki bu sonsuz acı ne zaman son bulacak onu da bilmiyorum..Bazılarının dediği gibi’çivi çiviyi söker,yeni bir aşk mı? ’Yoksa...!!! ...ama ben kendimi başkasının yanına yakıştırmazken, nasıl olacak bu...!!!bitmeyen acılarıma son verecek mi?Sanmıyorum...İçimde durmaksızın kanayan yaranın nasıl dineceğini bilmiyorum..
Başka bir aşkla bu kalbimi nasıl avuturum..Sanki kendime ve sana ihanet ediyormuşum gibi geliyor bana..nasıl unuturum...Bir yanda bana,bize yaptıkların,diğer yanda geçen ömrümüzün yarısı...tüm bunları nasıl unuturum...Kalbim affetse de,aklım nasıl affeder seni..bilmiyorum...Öyle bir çıkmazın içindeyim ki...Ne yapmalıyım,onu da bilmiyorum..
Bu gece,o kadar hüzün doluyum ki....bir bilinmezliğe doğru sürüklenirken hayatım...seninle sensiz...nasıl olur ki...Sen kurmuşken hayatını,başka kollarda avunurken...ben hala senin yasını tutarken....hayat ne kadar adil dersin...sen ne kadar adilsin....kader ne kadar adil...bilmiyorum...içim yanıyor..içim kanıyor...,içim çok acıyor ,biliyor musun...???Ölürsem eğer sebebi sensin..
.Bu gece acılarımla,hayatımla hesaplaşma zamanı....Bu gece,bütün gecelerin hesabı görülecek..İçim kan ağlasa da,kalbim parçalansa da...Yüreğim dağlansa da...Sen ,ne zalim adamsın....Neler yaptın bana,bize..Bak çektiğimiz acılara..Parçalanan hayatlarımıza...Şimdi mutlu musun? Yeni bir hayat,yeni bir yar...ömrünün yarısını verdiğin bana ,bize..değdi mi??Rüzgarların önüne attın hayatımızı,sürüklenip gidiyoruz..Savrulurken ne acılar çektiğimin farkında mısın?
Nerden bileceksin?Yeni bir hayata yelken açmışsın...Yeni bir el tutmuşsun...Nerden bileceksin... Sen ,şimdi yatağında ,yeni yarinle mışıl mışıl uyurken,ben ...hala geçmişin ve geleceğin hesabını yaparken...çektiğim acıyı,hayal bile edemezsin..Artık benim için bir gelecek olmadığını düşünmek bile içimi yakıyor,kalbimi parçalıyor...Bütün bunlardan bu gece çıkardığım sonuç ne ,biliyor musun?Senin ne taş kalpli bir adam olduğun...Demek ki,sen ,benim seni sevdiğim kadar sevmemişsin..Hemen evlenip yuva kıurmuşsun..Ben se hala içimde yaşattığım senle ,yaşamaya çalışırken,yaşadığım acıyı düşünebiliyor musun?Bu gece ,bütün hesaplar benden...Günahların ,sevapların...Sadece ,bir gece yarısı ,her yağan yağmurda ıslak bir kedi yavrusu gibi sana gelişimi hatırla..Ve beni unutma.....Ve beni aklından lütfen çıkarma...elveda...sana ve tüm yaşananlara......
Artık,merhaba demenin zamanı geldi,yeni bir hayata...kendim için,çocuklarım için başarmalıyım..
Oğuz Atay’ın ,dizeleriyle yazımı sonlandırmak istiyorum..
“Geçer elbet efendim… Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; Ama mutlaka geçer…”
[ Oğuz ATAY ]
sevgilerimle
gönül BEYAN
YORUMLAR
Gönül Hanım ,
Akıcı bir yazıydı. Bir çırpıda okudum. Umarım yaşanılmış
değildir yazıda anlatılan. Eğer yaşanılmışsa gerçekten üzücü.
Oğuz ATAY 'ın dizeleri tam da yazıya anlam katmış.
Kutlarım kalemini.
Sevgi , saygı ve umutla kalın...
gonulbeyan
Okumanıza ve yorumunuza çok teşekkürler..
Keşke yaşanmışlıklar olmasaydı,bu kadar iz bırakmazdı
yüreklerde....
selam ve saygılar
Gönül Beyan