- 1327 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇANAKKALE
ÇANAKKALE RUHU
Cepheye gitmeden önce anaları tarafından ‘’Bayrak inecekse, ezanlar susacaksa, sakın geri dönme, öl yiğidim!’’ Feryatlarıyla Çanakkale’ye gönderilen kahraman Mehmetciklerimiz... Çanakkale’de Tarih yazdılar.
Yüreği vatan sevgisiyle dolu Kahraman Mehmetciklerimiz, ülkesi ve milleti için ölüme güle güle, koşa koşa korkusuzca ve ardına bakmadan cepheye gittiler. Kimi Şehit kimi Gazi oldular tek amaçları Cennet Vatan Türkiye’mizde Ezanlar susmasın Ayyıldızlı Bayrağımız inmesin diye...
Kahraman Mehmetçiklerimiz Çanakkale ruhunun Allah’a teslimiyet, tevekkül, Hakk’tan gelene rıza göstermek olduğunu dosta düşmana gösteriyordu. Bu ruh, insan gibi insan olması gerektiğini anlatıyordu.
Cihana,yurduna alçakları asla uğratmayacağını, gövdesini siper edip bu hayasızca akını durdurarak gösteriyordu.
Mehmetçiğin başı yükselerek arşa değiyordu.
İtilaf Devletleri: ‘’Çanakkale Geçilemedi!’’ diyordu.
Şanlı Hilal dalgalanıyordu şafaklar gibi
Helal oluyordu artık dökülen kanların hepsi
Bayrak, vatan, millet esaretten ebediyyen kurtuluyordu.
Bütün cihan, Türkiye’nin Türklerin olduğunu anlıyordu...
Tüm şehitlerimize ALLAH’tan rahmet diliyor, gazilerimize şifalar temenni ediyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.