- 804 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE DE NE DEN TERÖR BİTMEZ ?
TÜRKİYE DE TERÖR NE DEN BİTMEZ ?
Başta belirteyim bunlar benim şahsi görüşüm ve düşüncelerim
Batılı ve Amarika dedelerinin geçemediği Çanakkale yi Türkiye yi kötüleyenlere ve aleyhinde yazı yazanlara ödülvererek , Türkiye yi parçalamak isteyen terör örgütlerine destek ve silah yardımı yaparak girmeye çalıştığı sürece terör bitmez.
Siyonist tezgahlı ahlaksız dizilerin, dangalak evlilik programlarının sakalı uzun olanlara hikayelerle dolu dini programları yaptırıp bu milleti uyutarak terör bitmez.
Kendi halinde yaşar gibi yapıp ta hem terör örgütünü doğrudan veya dolaylı destekleyen bilinçli ve ya bilinçsiz biçimde bu işi yapan kürt vatandaşları olduğu sürece terör bitmez.
Bunlar arasında gündüz sade vatandaş olup masum görünen gece terör saflarına geçip
Mehmetciği şehit edenler olduğu sürece terör bitmez.
Kobani , Berkin , gezi parkı için ortalığı velveleye katanlar. Hrand Dink için Ermeni olanlar
Rabi olanlar ,, Kobani olanla, Berkin olanlar ANKARA Ve MEHMET olamayanlar
Molotof atılarak yakılan Serap Eser için aynı duyarlılığı gösteremeyenler
Şehitlerimiz gelirken Mehmetcik olup terörü kınamıyanlar olduğu sürece terör bitmez.
Fransa da terör olayından sonra profillerini Fransız bayrağı yapan Fransızım diye onlara destek çıkan kendi askeri şehit olunca Fransız kalanlar olduğu sörece terör bitmez.
Terör örgütleriyle pazarlık yapıp onlara taviz verenler, Teröristleri habur da paçavralarla karşılayıp Diyarbakır da miting düzenleyenler olduğu sürece terör bitmez .
Terör örgütü yığınak yaparken hendek kazarken özerklil ilan ederken bunları görmezlikten gelip göz yumanlar olduğu sürece terör bitmez .
Atatürk büstünü yıkan ,Türk bayrağını yakan hainlere gereken ders verilmediği için terör bitmez.
Pkk terörüne bir laf bile edemeyen sözde Akademisyenler sanatcılar yazar çizerler olduğu sürece terör bitmez
Teröre bulaşmış olup yakalanan ve ceza evinde yatan şerefsizlere bu milletin ekmeğini yedirip suyunu içirenlar olduğu sürece terör bitmez.
Ankara da, yaşanan terör olayından sonra mevcut siyasi parti liderleri milyonlarıda arkasına alıp Ankara da, istan bul da, İzmir de , el ele kol kola girip dünyaya karşı biz tek vucutuz diyemedikleri için terör bitmez.
Yüce mecliste Pkk nın siyasi uzantısı olan Hdp li bir vekil in hem teröre destek verip hem de meclisi yönetiyorsa terör bitmez.
Kıçları sıkıştığında ağızlarında sakız gibi çiğneyen ( insanlık onuru işkenceyi yenecek ten) başka bir şey bilmeyen insanlıktan yoksun , onurdan yoksun hainler sürüsü sustusrulmadıkca terör bitmez.
Geçmişte ve bu gün bile Türk milletine düşmanlık besleyen her fırsatta din kardeşi dediğimiz Arapların bizim kardeşimiz olmadığını Her dönemde Irak ta ve şimdi Süriye den gelenleri kapılarımızı açtığımız sürece terör bitmez.
Teröristler hainler sadece dağda degil TÜRKİYEM
Bugün siyasi partilerin içinde de mevcuttur HDP % 100 , CHP % 50 , AKP % 50 , MHP % 10
Akademisyinler sanatcılar oyuncular gazeteciler yazarlar vs ......
Velhasıl fazla sözü uzatmayalım sadete gelelim
Ben burda herkese sesleniyorum
Ve diyorum ki
(Ülkeniz, Vatanınız ,Toprağınız, yoksa sizin Cumhurbaşkanlığınız Başbakanlığınız Milletvekilliğinizin ,Liderliğinizin , Vatandaşlığınızın Sanatclığınızın Yazarlığınızın Şairliğinizin ne yıldızlı dimlomaların ne de şahşahlı makamların hiç mi hiç bir anlamı ve değeri yoktur . )
"Eğer BAYRAK inecekse Eğer EZAN Dinecekse, Gitte Gelme Oğul diyen anaların torunları
özüne dönmeli . ATATÜRK ün izine dönmeli . Ne Mutlu Türküm Diyene Sözüne dönmeli.
Bu gün asıl sahip çıkılması gereken şey VATANDIR ,TOPRAKTIR , BAYRAKTIR.
Saygılarımla
Zaralı Turan