AŞKIMIN TEK CÜMLESİ SEN!
Her doğan güneş tazeliğinde seviyorum seni... Ruhum ruhuna çakılı,bedenim aşkınla bir kor adeta...Her zerremde dolaşan hayatım,her anıma dolan umudumsun sen. Seninle daha anlamlı hayat bile. Ruhun gelgitlerine inat,Ilelebet bir aşksın sen...Dertlerimi unuttuğum,kollarına ömrünü adamış bu ben , hayran sana , aşık sana , aşık deliler gibi bağlı sana sarıl ve asla bırakma... Hatta öyle bir öp ki,dünya dursun zamanda...Sadece dudaklarımda değil,kalbimde izi kalsın öpücüğünün...Kalbime işlesin adeta.Sana her baktığımda daha da benimle dol ben sende kaybolmuşken ,aşkı kazıyalım gerçekliğe heryere...Aşkımın tek cümlesisin sen. Adımız aşk olsun bizim aşkın adı da biz.Öyle seviyorum ve öyle sevelim ki yitirsin anlamnı biz dısındaki herkes.Başka gözler ne sana benim ne bana senin gözlerinle baksın... herşeye rağmen tek beden,tek yürek,tek çığlık olalım ve o tek çığlıkla sadece şunu haykıralım sessizce...
SENİ ÇOK SEVİYORUM !..
28.07.2008 01:00 BuRcU_ss
YORUMLAR
Aşk...
Öyle olmalı ki...
Gülümsetebilmeli seni, çekip gittiğinde.
Acılara değil, yaşanmış o çok özel anlara teslim olmalı insan gidişinin ardından. Gözlerde bir ışık olarak kalabilmeli. Ve dudaklarda hafif bir tebessüm...
"Çok güzeldi, yaşadım, yaşadık", diyebilmeli.
Kutlarım...
Aşk ve sevgi üzerine fazla detaya girmeden yazılabilecek mükemmel bir yazı. İki satırla anlatılacak olsaydı SENİ SEVİYORUM deyip geçerdik . Sus deseler gözlerimiz konuşurdu. Ama yaz deseler anca sizin yazdıklarınızı yazabilirdik efendim. Aşk potasında erimeniz ve aşktan öte aşkı ve sevgilinizden öte sevgiyi bulabilmeniz umuduyla selamlar saygılar. İçinizdeki Leyla size Mecnun e getirir belki bir gün.