... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
20 Mart 2016 Pazar 12:26:45
Hocam ,
sonu ayrılık olunca bir hüzün oluyor bende...
Saygılarımla
Not; Sami emekli ile ziyaretinize gelmek istiyoruz
Kemnur
@kemnur
Sevgili komutanım, Esra'dan gelen kızdan hayır gelir mi? Sami hoca ile gelmenizi can -ı gönülden beklemelerdeyim epeydir. Ne zaman arzu ederseniz ben hep evdeyim. Tabii Haziran'a kadar, sonra Ayvalık'a kaçarım, ona göre.... :) Selam ve saygılarımla
Kemnur
@kemnur
Sevgili komutanım, değişik birşeyler karalayarak eylenmek ve az da olsa tebessüm etmek gayemiz. Okuduğunuz için çok teşekkürler....
Tamam Kemnur Abi anladık, okurlarına diyorsun ki bebek patikleri, yelekleri falan filan bir şeyler örmeye başlasınlar. Gücü yetenler küçük altın falan alabilirler. Çünkü galiba yakın gelecekte senden bebek doğan yazılar da okuyacağız.
Davidoff tarafından 3/19/2016 8:53:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
@kemnur
Arada bir saçmalamak keyifli oluyor değerli Davi. Hep amatörce bir keyif uğruna yazıp eyleniyorum işte. Okuma lütfunda bulunduğun için çok teşekkür ederim. Selam ve saygılar
19 Mart 2016 Cumartesi 19:54:03
Üstat, biçim en başta yadırganıyor, ama yazıyı sonuna kadar aynı merakla okutuyor ve anlıyorsun ki, ustalığın yine 'hakimiyeti' ile müşerref olmuşsun...
Bu nevi, dengenin zor korunacağı biçim denemelerine çok güzel bir örnek olmuş... Tebrikler.
Saygılarımla.
Kemnur
@kemnur
Saygıdeğer ustam, size evvelce de arzettiğim gibi, benim için birşeryler yazıp paylaşmak öncelikli amatörce sürdürdüğüm bir keyif. Bu duyguyla aklıma ne eserse yazıyor, eğleniyorum. Arada böyle saçmalasam da keyif alıyorum bundan. Profesyonel kaygıyla yazanlar saçmalama keyfinden mahrumdurlar.