- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM GÜZEL EVİM -2 Karşı sokağın kızı Betül
BENİM GÜZEL EVİM / YA DA MALİKANEM-2
Evimin Konukları-1
Karşı sokağın kızı Betül
Kaldığım yerden devam edelim. Bir de evimi varlıkları ile şereflendiren ziyaretçilerim oldu. Karşı sokağın kızı Betül ile başladı evim konuklarını ağırlamaya. Bende Betül’ü anlatarak başlayacağım evimin hikâyesini anlatmaya. Betül’le tanışmam aslında çok enteresan oldu. Bir sabah telefonumun sesi ile uyandım. Telefonumu açınca bir kadının sesiyle muhatap oldum. Yanlışlık olduğunu söyleyip telefonu kapattı. Daha sonra arka arkaya üç, dört defa daha aradı ve her seferinde özür dileyip kapattı. Gerekçesi de telefonunu düşürmüş telefonda benim numaramda takılı kalmış. İnandım. İşte böyle başladı Betül’le arkadaşlığımız. Bir gün beklemediğim bir anda dükkana geldi, yanında ana okuluna giden küçük bir kız çocuğu vardı. Kızıymış. Kızını ana okuluna bıraktıktan sonra tekrar geldi. Oturduk uzun, uzun konuştuk. Kocası uzun yol şoförü imiş. Hiç anlaşamıyorlarmış ve her fırsatta kendisini dövüyormuş. Daha sonraki günler yanıma uğrama alışkanlık haline getirdi. Her gelişinde biraz daha yakınlaştığımızı hissediyordum. Ama inanın bu yakınlaşmada aşk ve sevgi yoktu sizler buna alışkanlık ta diyebilirsiniz. Benim cephemde her hangi bir kadına duyulan arzu ve istek vardı. bir sabah tüm cesaretimi toplayıp evime gelip gelemeyeceğini sordum. ‘’Evet gelirim’’ dedi. Kabul edeceğini hiç tahmin etmemiştim. Büyük bir şaşkınlık içindeydim. Haftada iki gün gelecekti. Pazartesi ve Perşembe günleri. Ve bir Pazartesi günü geldi. Oturduk konuştuk,sadece konuştuk. O benden dertliydi içini döktü anlattı, anlattı,anlattı. Ben sadece dinledim. Elimi uzatıp da elini tutamıyordum. Ama nereye kadar, ateşle barut ne kadar uzak durabilirdi ki. Bizimki de öyle oldu her şey bir anda olup bitti.
Yıllar sonra onda bir kadın bedeninin nasıl bir şey olduğunu gördüm ve tanıdım.
Şimdi aklınıza bir soru gelebilir Betül’e ne oldu?. Bir Pazartesi sabahı divanda yan yana otururken
_ Ben buralardan gidiyorum
_ Neden?
_ kızımın beni dövmeyecek bir babaya ihtiyacı var.
Annesinin oturduğu semtte birisi onu çok beğenmiş imam nikahı kıyarak evlenmek istiyormuş ve de kızına iyi bir baba olacakmış.. Yanlış yaptığını ve iyi düşünmesini söyledim. Kurulu bir düzeni olduğunu, ve bu düzeni bozmadan belki eşinle eğer aranızda bir problem varsa çözebileceklerini anlatmaya çalıştım. Ama anlatamadım. Ve bunları anlatırken asla kendi çıkarımı düşünmedim. Yanlış hatırlamıyorsam iki ay kadar bir zaman geçmişti. Bir gece geç vakit kapımı çaldı. Kapıyı açtım içeri girdi. Heyecanlı olduğu her halinden belliydi. Hiç lafı uzatmadan’’ Evden kaçıyorum’’ Dedi. ‘’ O adamamı’’ diye sordum. ‘’Evet sonu ne olursa olsun kendime yeni bir hayat kuracağım belki zor olacak ama denemek istiyorum. Yüzüne baktım umut kırıntıları görmek istiyordum ama hayal kırıklığı yaşadığımı belirtmeliyim .’’ Seninle vedalaşmak için uğradım. Hakkını helal et’’ ‘’Sen de hakkını helal et Betül’’ ‘’ Hayatıma girdiğin günden beri aç susuz bırakmadın. Allah bundan sonra bahtını açık etsin’’.
Betül geldiği gibi bir gece yarısı hayatımdan çıkıp gitti. Bir daha Betül’ü ne gördüm ne de kendisinden bir haber aldım. Şimdi aklınıza bir soru gelebilir. İlişkiniz ne kadar sürdü. Cevabım çok kısa olacak sadece bir sene.
BETÜL ( akrostiş )
B adem gözlü biricik yarim
E bedi sevgimin kelepçeli yari
T anyeli rüzgarları taşırdı kadınsı kokunu
Ü rkek ceylanlar gibisin kalbimin hırsızı
L akayt kalmamalısın sana olan sevgime.
08. 08. 2011 / Pazartesi
Betül’ün hikayesi burada bitti. İnşallah aradığı mutluluğu bir parçada olsa bulmuştur..
Tuğrul Ahmet Pekel
( Tayyar Bedri )
BU BENİM YOLUM
Bu benim yolum
Yalnız devam etmeliyim
Düşe kalka
Ağlayarak ve ya gülerek
Biliyorum zor olacak
Ama inanıyorum ki
Olacak
Olmasa da önemi yok
Böyle olmasını ben istedim
Ve
İstediğimi elde ettim.
Son sözüm hoşça kalın derim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.