Ülkene Sahip Çık
Saat gecenin iki buçuğu yastığa başımı koydum uyumak için lakin başımdaki tilkiler bana "Bu yazıyı yazmadan uyuyamazsın" dediler...
Bu ülkede milliyetçiyim vatancıyı cumhuriyetçiyim atatürkçüyüm vb. diye geçinen insanlara şöyle bir bakıyorum hepsinin ortak noktası vatanseverlik. Yani bu toplulukların ve bu görüşleri savunan arkadaşların ortak noktaları bu ülkeye olan sevgileri.
Herşey iyi hoş ta arkadaşlar güneydoğu da bu ülkenin toprağı. Şöyle bir bakıyorum herkes güneydoğuyu kaderine terk etmiş. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın modunda... Mardini de Diyarbakırı da Hakkarisi de Şırnağı da Türkiye Cumhuriyeti toprağıdır. Üç beş tane ne olduğu belirsiz eline silah alıp dağa çıktı diye orayı kaderine mi terkedeceğiz?...
Futbol da bir eşleşme gerçekleşti Amed Sportif Faaliyetler-Fenerbahçe şeklinde. Sosyal medya da bazı insanlar "Orada yaşayan Türkler Fenerbahçeye destek olun" şeklinde paylaşımlarda bulunuyorlar... Ne zaman bu hale geldik arkadaşlar?
Atatürk sağ olsaydı kahrolurdu şu manzaralar karşısında... Mezarında kemikleri sızlıyordur belkide... Bu ülkeyi kanlarıyla vatan yapan dedelerimizin mezarlarında kemikleri sızlıyordur... Kanla kazandığımız toprakları bazı arkadaşlar "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" misali kaderine terk etmiş benim gözlemlediğim kadarıyla. Ama yılan çok tehlikeli bir boyutta ve tehlikeli bir yerde. Ve bu arkadaşlar maalesef hala bunun farkında değiller. Neyse Allah sonumuzu hayır etsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.