- 473 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
DÜNYA LİDERLERİNE ÇAĞRI
TÜM DÜNYA LİDERLERİNE ÇAĞRI
Bugün 18 Mart. Emperyalizmin, özgürlüğe yenik düştüğü gün. Türkler, tarihlerindeki en büyük zaferi bugün yaşadılar. Bugün tarihe en büyük insanlık derslerinden biri verildi.
Yaralı düşman askerleri ile mataralarındaki sularını, torbalarındaki ekmeklerini paylaşan ve yoğun ateşe rağmen, onları sırtlayarak kendi taraflarına götüren Türkler dünyaya büyük bir insanlık dersi vermişlerdir. Böylece, insanlığın evrensel olduğu kanıtlanmıştır.
Çanakkale Savaşı sırasında yaşanan örnekler, dostla düşman arasında bir dostluk ve insanlık köprüsü oluşturmuş bulunuyor. Yeni Zelanda, Avustralya, İngiltere başta olmak üzere; dünyanın uzak yerlerinden insanlar bu köprüden geçerek Çanakkale’ye geliyor ve Türklerle birlikte Çanakkale Zaferi’ni kutluyorlar.
Sayın dünya liderleri, Sayın Obama, Sayın Putin ve diğerleri; sizlere çağrıda bulunuyorum. Lütfen ortak akıl ile hareket ediniz. 18 Mart ile ilgili yaşananları örnek alınız. Erdemli ve özverili olunuz. Dünyaya, yeni bir ortak insanlık günü kazandırınız.
Dünyada, özellikle Orta Doğuda bugün yaşanan olumsuzluklara, gelecekten daha büyük boyutlar kazandıracak olan “BOP Projesi” ile buna eşdeğer veya benzer tüm projeleri tarihe gömünüz.
Sayın liderler, sizlerden, Anneler Günü, Kadınlar Günü, Sevgililer Günü gibi insanlığın ortak değeri olan yeni bir günü gerçekleştirmenizi öneriyorum. Bu günün adı “18 Mart Dünya Barış ve Dostluk” günü olsun.
Bunu sizlerden, Türk ulusunun her türlü siyasi ve politik görüşten uzak bir bireyi olarak insanlık adına istiyorum. Lütfen bu erdemliliği gösteriniz. Bu takdirde insanlık adına büyük bir adım atmış olacaksınız ve isimleriniz dünya tarihine altın harflerle yazılacaktır.
En derin saygılarımla…
Dr. Sadık Özen
18 Mart 2016 TC Sadık Özen’in fotoğrafı.
YORUMLAR
yazınız çok güzel, hümanist duygular içeriyor saygıdeğer arkadaş. ben de naçizane sizler gibi düşünüyorum. insanlık alemi silahları, silah üreten fabrikaları kaldırsın istiyorum.
lakin dünya kurulalıdan beri insanlık nice ölümler, zulümle yaşamış, yaşıyor.
süper güçler hep daha çok güçlenmek, sömürmek isterler.
bize düşen görev çok çalışıp onlarla aşık atacak duruma gelmek. her alanda. caydırıcı olabilmek
saygımla yinede yaşasın, dostluk, barış diyoruz...