- 1120 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
18 MART ŞEHİTLER GÜNÜ
Bizler ölmesini de hangi değerler için öleceğini de bilen bir milletiz. Mehmet Akif Üstadımın;
“Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım,
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış, şaşarım.” buyurduğu gibi,
Türk Milleti vatansız olamaz,
Türk Milleti bayraksız olamaz,
Türk Milleti ezansız olamaz,
Türk Milleti esir olamaz.
Mektebinde şehadet olan bir milletin esareti mümkün değildir. Tarihimizde bunun binlerce örneği mevcuttur. Bizler kan dökmeyi seven, savaşa susamış bir millet değiliz. Lakin bize kefen biçmeye çalışan zalimlerin gırtlağına pusatımızı dayamaktan da asla çekinmeyiz. Çünkü hep mazlumun yanında, zulme karşı sağır ve dilsiz dünyaya karşı hep adaletin ve vicdanın sesi olduk.
Çanakkale’de bütün yokluk, çaresizlik ve imkânsızlıklara rağmen 7 düvele karşı verdiğimiz şehitlerle kanlarımızla kocaman bir destan yazdık. O gün Çanakkale sadece bir cephe, sadece bir boğaz, sadece bir coğrafi mekân değildi. O gün Çanakkale Antep, Maraş, Kilis’ti. Mekke, Medine Kudüs’tü. Musul, Kerkük, Batum’du. Tüm Türk ve İslam dünyasının son savunma cephesiydi. Tek dişi kalmış canavara hak ettiği dersi verdiğimiz son kale idi.
Bu gün 7 değil 77 düvele ve içimizdeki hainlere karşı bir mücadele veriyoruz.
Al bayrağın altında duran, kefenini cebinde gezdiren, hormonsuz, düz, yerli koç yiğitler olarak,
Görünürde etekli fistanlı hendekçi teröristlere,
Gerçekte onları organize eden ve her türlü desteği veren küresel güçlere,
Devletin en kılcal damarlarına, en mahrem sırlarına dadanmış hainlere,
Teröristten çocuk doğurmak isteyen sanatçı geçinen kahpelere,
Bilmem nerenin yolu nereden geçer, Bodrum Cizre’ye çok uzak değil diye devlete meydan okuyan ve hâlâ TBMM’den maaş verilen teröristlere,
Vatan hainlerine saz çaldırarak şirin gösteren, teröriste terörist demeyen haçlıların sözcüsü olan medyaya,
Din düşmanı vatan haini hendekçilere imzalarıyla destek veren sözde aydın, yazar sözde akademisyen geçinen satılık şerefsizlere,
Kısacası bize yeryüzü gemisinde kürek mahkûmu forsa rolü biçenlere karşı amansız bir mücadele içindeyiz. Üstad Cemil Meriç’in ifadesiyle Hira Dağının çocuklarıyla Olimpus Dağının çocukları arasında yaşanan bu savaşta uğruna binlerce can verdiğimiz bu cennet vatanda bu gün BİZE HER YER ÇANAKKALE.
Bize yeryüzü gemisinde kürek mahkûmu forsa rolü biçenler ve onların bu sinsi planlarına taşeron olan yukarıda saydığım zümreler bilmelidir ve bilecekler ki,
Al bayrağın altında Allah için, Vatan için Kuran’daki ifadesiyle “Bünyan-ı Mersus” çelikten perçinlerle kenetlenmiş olarak saf tutan bizler; odacımızdan Valimize, erimizden paşamıza, itfayecimizden belediye başkanımıza, zabıt kâtibimizden başsavcımıza, memurumuzdan il müdürümüze, hasta bakıcımızdan başhekimimize, köy muhtarımızdan Cumhurbaşkanımıza kadar hepimiz bu insanlık denizinde, tarihte olduğu gibi adalet ve vicdanın sesi olmak misyonuyla geminin Kapdan-ı Deryası olduğumuzu tüm dünyaya haykıracağız. Bunun azmi ve kararındayız.
İpliği Anadolu boyasıyla boyanmış, Kumaşı Anadolu toprağında dokunmuş, kulağına Ezan-ı Muhammedî okunmuş, tarih içinde tüm cephelerde vatan, namus, bayrak ve ezan için can ermiş bütün şehitlerimizin ve vefat etmiş gazilerimizin hepsini rahmet ve minnetle anıyorum. Ruhları şâd makamları cennet olsun.
Gazi Hüseyin KILBAŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.